سلام به همه دوستان و rsrs1380 و mimi و نقاب و ....
از ارسالهاتون بينهايت سپاسگذارم .خب اون شب فشار فكري زيادي رو تحمل ميكردم و الان خدا رو شكر خيلي بهترم.
درباره گفته هاتون درباره ازدواج كاملا موافقم و اتفاقا همين كارها رو دارم انجام ميدم.
باز از اينكه همراهي كرديد ممنون.
حتما در يك فرصت مناسب تجربيات كاري و عاطفي و درسي رو با جزييات خواهم گفت.
موفق باشيد.