سلام
نگرانیتون رو درک می کنم، اما این کاری که شما می گید رو دیگه خیلی افراد معدومی می کنند که هیچی از آبرو و خدا و ترس از عذابش ندارند. ابزار تهدید کننده شما هم کم نیستند. براتون توضیح دادم که شکایت ممکنه زندگی ایشون رو چقدر مختل کنه خصوصا اینکه ایران نیستند. و هر اقدامی که بکنه و به آبروی شما لطمه بزنه، شما می تونید شکایت کنید. و مشکلات برای ایشون کمتر از شما نباشه، بیشتر هست.
معمولا اینجوری هست که توی تهدیدامون غلو می کنیم. مثلا وقتی یکی خیلی عصبانی هست می گه خودم رو می کشم یا می کشمت، چقدر جرات انجام این کار رو داره!؟ یا توی افکارمون خیلی بیشتر از اونی هستیم که واقعا عمل می کنیم، و رابطه شما هم فکری و ذهنی هست.
انشالله که مشکلتون حل میشه و شما آسوده خاطر می شید
همانا ذکر خدا آرامش دهنده قلبهاست








علاقه مندی ها (Bookmarks)