به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 11 از 39 نخستنخست ... 2345678910111213141516171819202131 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 101 تا 110 , از مجموع 384
  1. #101
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 16 مهر 89 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1387-11-18
    نوشته ها
    114
    امتیاز
    4,352
    سطح
    42
    Points: 4,352, Level: 42
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 198
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    126

    تشکرشده 124 در 58 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام دوست عزیز
    صندلی شما باید داغ تر از بقیه باشه:P
    پس خواهش میکنم اول به این سوالات که خیلی وقته فکر منو مشغول کرده پاسخ بدین

    چرا برای انجام مجازات اعدام با تزریق آمپول سمی ، از سرنگ استریل استفاده می کنن؟
    چرا تارزان ریش و سیبیل نداره؟

    رکورد حرف زدن با تلفن + کار با اینترنت+خوابیدنت چند ساعته؟

    تاهل بهتره یا تجرد...؟

    اولین باری که به جنس مخالف علاقه مند شدی چند سالت بود و اولین جمله عاشقانه ات را با چه لحنی گفتی؟

    حالت وقتی حوصله کسی رو نداری و بهت گیر میده چطوری میشه؟

    اگر جنگ بشه میری جنگ..لاف نزنی ها...!

    دوست داري با عشقت زندگي كني يا عاشقت ؟

    دوست دارید که 29 سال دیگر چگونه باشید و کجا و چطور زندگی کنید؟

    چه دلیل شرعی برای عید نوروز وجود دارد؟

    موفق باشید

  2. #102
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 بهمن 00 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    26,364
    سطح
    97
    Points: 26,364, Level: 97
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 986
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,578

    تشکرشده 1,607 در 499 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    نقل قول نوشته اصلی توسط roya.b
    با عرض سلام خدمت كنجكاو عزيز
    سلام خدمت رویای عزیز
    1) چه جوري با اين سايت آشنا شدين ؟
    از طریق خواهرم دیدم چند وقتی دور ور این تالار می پلکه کنجکاو شدم ببینم چیکار می کنهبعد یکم سوال پیچش کردم گرفتم هدف این تالار چیه
    چند سالتونه ؟ رشته ي تحصيليتون چيه ؟ آيا ازدواج كردين ؟
    جوانی هستم عاشق (عاشق علم)_رشته بدی نیست اینده داره جزء مشاغل فنی با ریاضی هم سر و کار داره خیلی با ریاضی سرو کار داره خودت حدس بزن_نه ازدواج نکردم تو فکرشم نیستم
    تو زندگيتون چه جور آدمي هستين ؟ احساساتي ؟ زودرنج ؟ صبور ؟مقاوم ؟ .....
    فردی هستم برون گرا عاشق متقاعد کردن دیگران پر حرف و شوخ طبع البته صحت و سقم این حرف رو باید از دیگران جویا شد
    4)آيا آدم اجتماعي اي هستين ؟ چند تا دوست دارين؟ ( در دنياي واقعي )
    [color]میشه گفت بله/ تقریبا با همه بچه ها که باشون درس می خونم رفیقم اگه صمیمی منظورتونه کلا تو زندگی در حال حاضر 30 یا 32 نفر[/color]
    5) آرزوي كودكيتون چي بوده ؟
    [color]یه روزی برم کشور های خارجی زندگی گنم ومثل همه بچه ها خلبان بشم.ولی الان هیچ کودوم از این ارزو ها را ندارم.[/color]
    6) نظرتون راجع به ارتباط دختر و پسر چيه ؟ موافقين يا مخالف ؟ دليلتون؟
    [color]مخالفم؟ در حد تحصیل خیلی کم مشکلی نداره البته من مرجع تقلید نیستم ولی
    از این روابط به هیچ وجه لذت نمی برم لذا ارتباط دو جنس مخالف فکر نمی کنم پایان خوشی داشته باشه[/color].
    7)اگه توي يه جاي شلوغ باشين ، حواستون نباشه ، پاتون به جايي گير بكنه و بخورين زمين و همه بهتون بخندن ، چه احساسي دارين ؟ و چيكار ميكنين ؟
    [color]راستش این اتفاق برام افتاده من اصولا ادم با ظرفیتی هستم سعی می کنم به کسی اسائه ی ادب نکنم.اون وقت هم که این اتفاق برام افتاد منم با بقیه شروع کردم به خندیدناین رو جدی عرض می کنم[/color].
    الف : خيلي ناراحت ميشين از اينكه مورد تمسخر ديگران واقع شدين ، و احساس بدي نستب به خودتون بهتون دست ميده
    ب: خنده ي ديگران براتون اهميت نداره و اون رو فقط يك اتفاق ميدونين كه براي همه ميوفته و با اعتماد به نفس كامل از جاتون بلند ميشين انگار كه هيچ اتفاقي نيوفتاده
    ج: خودوتون هم مثل بقيه كه دارن بهتون ميخندن ، ميخندين چون اين حادثه به نظر خودتون هم خنده دار مياد و از چيزي ناراحت نميشين
    [color]من گفتم حالا گزینشو خودتون بگین[/color].
    د : اگه اين كارها رو نميكنين پس چيكار ميكنين ؟[color]؟گفتم[/color]
    8)اگه در شب و توي بارون در حال رانندگي در جاده اي هستين كه نا امنه ( يعني دزدي توش زياد ميشه و به نا امني معروفه ) ، و يك خانمي كنار جاده ، خسته و درمانده و خيس منتظره يك ماشينيه كه اون رو از اين محل ببره ، چيكار ميكنين ؟
    الف : اون رو سوار نميكنين ، چون ميترسين كه ايشون دزد باشه يا قصد شومي داشته باشه
    ب: سوارش ميكنين چون وجدانتون بهتون اجازه نميده كه يك خانم رو در يك جاده ي نا امن تنها بذارين چون شايد با بي اعتنايي رد شدن از كنار اين خانم باعث بشه كه ايشون در خطر بيوفتن
    ج:در غير اين دو صورت بالا ، چيكار ميكنين ؟
    [color]گزینه د) هیچکدام (شوخی کردم) هر دو فکر را می کنم و بنا به خوشبینی واعتماد
    به اون خانم اعتماد می کنم وفکر خوبرو می کنم وسوارش می کنم.[/color]

    9 ) معيارهاتون براي ازدواج چيه ؟ يا چي بوده ؟ آيا با وضع موجود در جامعه كه اكثر پسر ها از اون نالونن ( حد اقل توي اين سايت ) تمايلي به ازدواج دارين ؟؟؟اگر هم ازدواج كردين آيا از ازدواجتون راضي هستين يا مجرد بودن رو ترجيح ميدادين ؟؟؟
    [color]ترجیح میدم فعلا ازدواج نکنم اگر هم خواستم ازدواج کنم از راهش در مورد مشکلات هم خیلی موافق نیستم چون فکر کنم به خدا ایمان دارم.[/color]
    فعلا همين ها به نظرم رسيد ،اگه سوال تازه اي داشتم ، دوباره ميام
    [color]خواهش میکنم بفرمائید.[/color]
    موفق باشين

    ]

  3. #103
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 10 اردیبهشت 88 [ 15:05]
    تاریخ عضویت
    1388-2-08
    نوشته ها
    0
    امتیاز
    2,789
    سطح
    32
    Points: 2,789, Level: 32
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 111
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    با سلام کنجکاو بهت مدیریت سری سوم صندلی داغ را تبریک میگویم

  4. کاربر روبرو از پست مفید vahid_maxima تشکرکرده است .

    vahid_maxima (پنجشنبه 10 اردیبهشت 88)

  5. #104
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    1_در جنگل ، در حال قدم زدن با شخصي هستيد، شخص همراه شما کيست؟

    2_باز هم در جنگل، قدم مي زنيد. حيواني را مي بينيد.ميتوانيد بگوييد چيست؟

    3_چه تعامل يا ارتباطي بين شما و آن حيوان ايجاد مي شود؟

    4_به اعماق جنگل مي رويد.وارد محوطه اي بدون درخت مي شويد و در مقابل خود، خانه رويايي و ايده آلي را که در ذهن داشتيد مي بينيد آنرا توصيف کنيد؟

    5_آيا دور خانه شما نرده يا توري وجود دارد؟

    6_وارد خانه مي شويد. به اتاق ناهارخوري مي رويد و ميز ناهار خوري را مي بينيد.توضيح دهيد روي ميز و دور و بر آن چه مي بينيد؟

    7_ از در پشت خانه خارج مي شويد. بر روي چمنها يک فنجان قرارگرفته است.جنس فنجان از چيست(سراميک،شيشه،کاغذ،چين و . . .)؟

    8_با فنجان چه مي کنيد؟

    9_در حاشيه و اطراف خانه قدم مي زنيد و خود را کنار آب مي بينيد، آبي که مي بينيد چه نوع است(دريا،اقيانوس،نهر،رودخ نه،درياچه و . . .)؟

    10_چگونه از روي آب مي گذريد؟

  6. کاربر روبرو از پست مفید ani تشکرکرده است .

    ani (پنجشنبه 10 اردیبهشت 88)

  7. #105
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 بهمن 00 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    26,364
    سطح
    97
    Points: 26,364, Level: 97
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 986
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,578

    تشکرشده 1,607 در 499 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    نقل قول نوشته اصلی توسط مثل من
    به به عاقبت خیاط هم در کوزه افتاد؟! (شوخی)
    شما لطف دارید
    بچه های عزیز همدردی بیایین تلافی کنیم! یکم جزغاله بشی که اشکال نداره؟
    نه فقط یه حال و جونی برام بزارین به سوالات دیگرانم پاسخ بدم
    بشتابید بشتابید
    بفرمائید بفرما ئید . . .
    .سلام. چه طوری؟ چه خبر؟ مدیریت خوش میگذره؟
    سلام _ممنون خوبم_ سلامتی_ جای شما خالی
    . صندلی داغ چه طوره؟ از چه وسیله ای برای داغ کردن صندلی استفاده میکنی؟ این یک نوع شکنجه ست؟
    صندلی داغم خوبه. من سعی می کنl با سوالاتی که شما می کنید اتیش رو مهار کنیم اخه می دونی این وظیفه منه که اطفاء حریق کنم شما صندلی رو داغ می کنید.هیچ شکنجی هم در کار نیست.
    . بهترین تاپیک یا بهترین پستی که در تالار هست از نگاه کنجکاو؟
    صندلی داغ (شوخی)
    نظرت راجع به انتخابات در پیش چیه؟ به کی رای میدی؟ به نظرت کی رای میاره؟
    بیاییم سعی کنیم وارد سیاست نشیم قرار نبود سوالات سیاسی بکنید ولی مشکلی نیست انتخابات یه بحث همگانی و وابسطه به یک یا دو نفر نیست در واقع انتخابات بیانگر ان است که در کشور ما حکومت خودکامگی وجود ندارد ومردم حق رای دارند در صورتی که شما چیزی بالعکس این رادر جامعه مشاهده می کنید ما رای میدهیم انتخاب می کنیم ولی انها .........بزارید زیاد کشش ندیم
    اگه قرار باشه رای بدم من به کسی رای میدم که لایق حکومت باشه وسیاست داشته باشه
    نه مثل .......بی سیاست عمل کنه
    فکر کنم منظرمو فهمیدی اقای .......خیلی خوب هستند ولی به نظر من کمی از نظر
    سیاسی ضعیف عمل میکنند
    میدونم الان پیش خودت می گی چقدر هم در مورد سیاست حرف نزد
    ولی با این اوصاف به نظر من بازم اقای .......رای میاره

    . اگه برای یک روز رییس جمهور باشی چی کار میکنی؟
    کل روز رو از خوشحالی تو پوست خودم نمی گنجم
    راسیاتش تو یه روز هیچ کاری نمیتونم بکنم حتی اگرهم بخوام

    به نظرت تالار همدردی به چه دردی میخوره؟ چرا آدم این جا موندگار میشه؟ فقط اعتیاده؟
    تالار همدردی کارش حرف نداره نه که بخوام تبلیغ کنم قصد پاچه خواری هم ندارم ولی از نظر محتوایی ومدیریت جناب سنگتراشان انسان چنان جذب می شه که گویی اعتیاد به وجود در این سایت گرفته
    فرض کن امروز آخرین روزیه که میتونی بیای تالار چی کار میکنی؟
    خداحافظی میکنم
    . اگه بهت 100 میلیون تومان پول بدم و بگم باید در 24 ساعت خرجش کنی چی کار میکنی؟
    راستش سخته ولی فورا با 70 میلیونش یه خونه می خرم بقیه رو سرمایه گزاری می کنم تقریبا 28 میلیونش رو 2ملیون دیگرش رو1 میلیونو 200 هزار تومانش رو به فقرا می بخشم با 800 هزار تومان دیگرش یه شعبه جدید همدردی رو افتتاح می کنم
    . فرض کن الان یه فرشته میاد بهت میگه فقط میتونه یه آرزوتو برآورده کنه چی کار میکنی؟
    آزوی ظهور اقا
    (ازعمل جراحی میترسی؟ چه حسی میتونه داشته باشه؟ (وا این شد سوال؟ هاهاها
    اره خوب هر کی باشه می ترسه من یه بار تجربه عمل داشتم هیج حسی نداری چون بیهوشت میکنن
    هرسوالیی می تونه سوال باشه
    سلامت باشید

    نقل قول نوشته اصلی توسط estar7
    سلام دوست بزرگوارم کنجکاو عزیز
    سلام بر شما استار جان
    من 4تا سوال آسون بیشتر نمی پرسم( این یادتون باشه
    بپرسید )
    کنجکاو از نظر خودش کیه؟ و بگه چطوری پی به خودش و خدا برده؟
    کنجکاو از نظر خودش خودشه وبا قران خواندن وفراگیری علم مشاهده دنیای اطرافش به خداش پی برده
    معلم کلاس اولت یادته؟ یه جمله قشنگ این جا واسش بنویس
    اره حتی اسمشم یادمه یادته می گفتی یه روزی بزرگ میشید دیگه من رو از یاد می برید حالا با کمک این دوست خوبم دوباره به یادت اوردم
    .
    تا حالا زباله دم در گذاشتید؟ به نظر شما چه جوری می شه میزان زباله ها رو کم کرد؟ این چه کمکی به حال محیط زیست خواهد بود؟
    راستش بله واین کار یکی از کارهایی که فکر کنم بعد از مسواک اخر شب انجامش میدم
    چرا زباله رو کم کنیم
    باید مصرف اب رو کم کنیم
    میتونیم سیب رو تا طه پوست بکنیم پوست انواع میوه ها رو قشمنگ بگیریم
    یادمون نره سال اصلاح الگوی مصرف رو به هم متذکر بشیم

    .. اگه یه بار دیگه آفریده بشی کی می شی ؟ باز خودت یا
    راستش دوست دارم خودم بشم چون خودم از همه بهترم امیدوارم بد تر از خودم نشم
    ...

  8. کاربر روبرو از پست مفید کنجکاو تشکرکرده است .

    کنجکاو (پنجشنبه 10 اردیبهشت 88)

  9. #106
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام...بر کنجکاو عزیز و گرامی..
    اول از همه بخاطر تلاش هایتان از شما سپاسگزارم...
    و دوم چون دوستان همه سوال ها را پرسیدند فقط یک سوال از شما دارم و آن هم اینکه::

    >>>کنجکاو .......فرق بین فضولی و کنجکاوی را چگونه توضیح میده؟؟؟
    خسته نباشید...

  10. #107
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 13 اردیبهشت 04 [ 21:37]
    تاریخ عضویت
    1386-6-22
    نوشته ها
    797
    امتیاز
    24,495
    سطح
    95
    Points: 24,495, Level: 95
    Level completed: 15%, Points required for next Level: 855
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranRecommendation Second Class10000 Experience PointsSocialTagger Second Class
    تشکرها
    2,042

    تشکرشده 2,234 در 570 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام کنجکاو جونم
    خسته نباشی.

    1. معمولا کنجکاوی تو در چه زمینه هایی زیادتر بروز می کنه و چرا ؟
    2. اگه یه روزی یه دختر خانم به شما پیشنهاد ازدواج بده شما چه برداشتی می کنی ؟
    3. چرا فکر می کنی ارتباط دو جنس مخالف پایان خوشی نداره ؟
    4. آیا تا حالا عاشق شدی ؟ به نظر تو عاشقی چه حسیه ؟
    5. چه سوالی هست که دوست داری از تو پرسیده بشه اما هنوز کسی ازت نپرسیده ؟ لطفا هم سوال رو طرح کن و هم بهش جواب بده .


    مرسی.

  11. #108
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 بهمن 00 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    26,364
    سطح
    97
    Points: 26,364, Level: 97
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 986
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,578

    تشکرشده 1,607 در 499 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    نقل قول نوشته اصلی توسط خاطره*
    کنجکاو عزیز سلام حالتون چطوره خسته نباشی؟
    سلام خاطره جان خوبم
    .چطور شد که مدیر شدی وکی به شما این پست و داد؟
    راستش جناب سنگتراشان به من یه پیغام دادن که شما صلاحیت این رو دارید که مدیر این بخش شوید اگر موافقین این
    سمت رو قبول کنید که راهنماییتون کنم واگر نه افراد دیگری هم هستند
    که شایسته این سمت هستند. وقتی به من این پست رو داد که می خواست مدیر انتخاب کنه.


    .چرا وقتی 2تا از بچه ها نیمدن رو صندلی داغ بشینن شما خودتون اومدید و به نفر 3نگفتیدبیاد؟
    چون منم جز کسانی بودم که در لیست وجود داشت وچون تمایل به شرکت داشتم پس شرکت کردم
    اگر شرکت نمی کردم بلا اثتثنا به نفر سوم گزارش میدادم که شرکت کنه


    .چرا نام کنجکاو رو برا خودتون انتخاب کردید ؟
    چون دفعه اول که اومدم تو تالار هیچ چیز نمی دونستم مثل یه بچه گنگ بودم که ظاهرا تو یه دنیای مدرن اومده
    بخاطر همین با کنجکاوی وپرسیدن بعضی سوال ها از بعضی ها به قول معروف راه چاه رو بلد شدم و به همین دلیل نا خود اگاه نام کاربری کنجکاو به ذهنم رسید[/color]

    .کنجکاو یعنی چی؟
    همون طور که گفتم یعنی کسی که کنجکاوی کنه (سوالا ت مکرر بپرسه)برای بدست اوردن جواب
    البته این رو باید دونست در هر موردی نباید کنجکاوی کرد.


    .یک پیشنهاد دارم اینکه یکی از اول ویکی از اخر روی صندلی بیاد و بشینه اینطور عادلانه تر شما موافق هستین یا نه؟؟؟؟؟
    راستش دوست ندارم پیشنهادتون رو رد کنم ولی احساس میکنم یکم دیره برای اجرائی کردن این پیشنهاد
    وحالا که طبق لیست عمل شده پس باید تا اخر همین طوری پیش بره ممکن کسی که نفر بعده ناراحت بشه.

    در ضمن ازسوالاتت متشکرم

    سلام دوست عزیز
    سلام
    صندلی شما باید داغ تر از بقیه باشه
    مگه من خونم از خونه بقیه رنگین تره
    مشکلی نداره من در خدمتم

    پس خواهش میکنم اول به این سوالات که خیلی وقته فکر منو مشغول کرده پاسخ
    باشه پاسخ میدم
    چرا برای انجام مجازات اعدام با تزریق آمپول سمی ، از سرنگ استریل استفاده می کنن؟
    چون سرنگ دست دوم پیدا نمی شه

    چرا تارزان ریش و سیبیل نداره؟
    شما هنوز جواب این سوال رو نگرفتین الان بهت میگم چون بدلیل اینکه میخواد از این شاخه به اون شاخه بشه ریشاش اذیتش نکنهشایدم اصلا ریش و سبیل در نمی اورده

    رکورد حرف زدن با تلفن + کار با اینترنت+خوابیدنت چند ساعته؟
    رکورد حرف زدن با تلفنم 20 دقیقه کار با اینترنت+ ورشکست کردن پدر= 20 ساعت خوابیدنم که ماشا ال... 12 و15 ساعت بوده

    تاهل بهتره یا تجرد...؟
    تاهل

    اولین باری که به جنس مخالف علاقه مند شدی چند سالت بود و اولین جمله عاشقانه ات را با چه لحنی گفتی؟
    راستش نه بکسی علاقه مند شدم ونه جمله ای به کسی.....

    حالت وقتی حوصله کسی رو نداری و بهت گیر میده چطوری میشه؟
    خیلی ببخشید ولی قاطیم می خوام سر بت اون کسی که اون موقه منو اذیت میکنه نباشهولی به خدا دیگر مواقع انقدر به قول معروف لارجم که اون بد اخلاقیه جبران بشه

    اگر جنگ بشه میری جنگ..لاف نزنی ها...!
    من که بچه ......نیستم لاف بزنم راستش میترسم ترجیح میدم به جای خط حمله تو دروازه کار کنم هر چند دروازه همه فشارهای سختی رو در برابر
    حریف تحمل میکنه ولی از تک رفتن خلا کردن روش و پاره شدن تاندوم پاش که در امانه


    دوست داري با عشقت زندگي كني يا عاشقت ؟
    دوست دارم با عاشقم با عشق زندگی کنم

    دوست دارید که 29 سال دیگر چگونه باشید و کجا و چطور زندگی کنید؟
    زیاد پول دارنشم چون دیگه وقت سر خاروندن ندارم زیاد مغرور نشم چون خوشم نمیاد که بشممی خوام دور دنیا رو بگردم چون علاقه دارم دوست دارم تو ایران زندگی کنم چون وطنمه وبهش علاقه دارم .

    چه دلیل شرعی برای عید نوروز وجود دارد؟
    هیچ دلیلی نداره یه عده میخوان دور هم باشن عید رو راه انداختن(شوخی)
    نمیدونم تا حالا راجع به این موضوع فکر نکردم

  12. کاربر روبرو از پست مفید کنجکاو تشکرکرده است .

    کنجکاو (جمعه 11 اردیبهشت 88)

  13. #109
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 مهر 88 [ 19:01]
    تاریخ عضویت
    1387-11-26
    نوشته ها
    343
    امتیاز
    8,997
    سطح
    63
    Points: 8,997, Level: 63
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    331

    تشکرشده 338 در 126 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید


    کنجکاو عزیز و مهربونم ممنونم از پاسخ های شما
    و از اینکه زحمت صندلی داغ را می کشید، خیلی خیلی تشکر می کنم.
    خداقوت

  14. کاربر روبرو از پست مفید estar7 تشکرکرده است .

    estar7 (جمعه 11 اردیبهشت 88)

  15. #110
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 بهمن 00 [ 10:13]
    تاریخ عضویت
    1387-1-30
    نوشته ها
    485
    امتیاز
    26,364
    سطح
    97
    Points: 26,364, Level: 97
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 986
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience Points
    تشکرها
    1,578

    تشکرشده 1,607 در 499 پست

    Rep Power
    67
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    نقل قول نوشته اصلی توسط ani
    در جنگل ، در حال قدم زدن با شخصي هستيد، شخص همراه شما کيست؟
    دوستم رو فرض میکنم

    _باز هم در جنگل، قدم مي زنيد. حيواني را مي بينيد.ميتوانيد بگوييد چيست؟
    حیوانی است زیبا همراه با یال های بلند و ثم هایی مستحکم

    _چه تعامل يا ارتباطي بين شما و آن حيوان ايجاد مي شود؟
    ان را نوازش میکنم و سعی میکنم خود را بی ازار برایش جلوه دهم
    به اعماق جنگل مي رويد.وارد محوطه اي بدون درخت مي شويد و در مقابل خود، خانه رويايي و ايده آلي را که در ذهن داشتيد مي بينيد آنرا توصيف کنيد؟
    خانه ای بسیار بزرگ ویلایی وسیع وای منو بردی کجا یه لحظه به خودم اومدم دیدم بابا رو صندلی نشستم

    _آيا دور خانه شما نرده يا توري وجود دارد؟
    نه هیچ نرده یا حصاری نیست
    _وارد خانه مي شويد. به اتاق ناهارخوري مي رويد و ميز ناهار خوري را مي بينيد.توضيح دهيد روي ميز و دور و بر آن چه مي بينيد؟
    خوب اگه ظهر باشه ناهار اگه شب باشه شام
    غذاهایی متنوع رو میبینم که می خوان خورده بشن چون سال اصلاح الگوی مصرف است هیچ ابی روی میز ندیدم

    _ از در پشت خانه خارج مي شويد. بر روي چمنها يک فنجان قرارگرفته است.جنس فنجان از چيست(سراميک،شيشه،کاغذ،چين و . . .)؟
    ترجیح میدم جنسش از گل باشد
    _با فنجان چه مي کنيد؟
    ان را برداشته وداخلش کمی چای ریخته ومی خورم
    _در حاشيه و اطراف خانه قدم مي زنيد و خود را کنار آب مي بينيد، آبي که مي بينيد چه نوع است(دريا،اقيانوس،نهر،رودخ نه،درياچه و . . .)؟
    نهری است روان وارام که به من ارامش می بخشد کنارش می شینم حد اقل برای چند دقیقه
    _چگونه از روي آب مي گذريد؟
    از روی پلی که در کنارش قرار دارد



    نقل قول نوشته اصلی توسط نقاب
    سلام...بر کنجکاو عزیز و گرامی
    سلام
    اول از همه بخاطر تلاش هایتان از شما سپاسگزارم
    خواهش میکنم همه در قالب انجام وظیفه بوده
    و دوم چون دوستان همه سوال ها را پرسیدند فقط یک سوال از شما دارم و آن هم اینکه::
    >>>کنجکاو .......فرق بین فضولی و کنجکاوی را چگونه توضیح میده؟؟؟
    فضولی یعنی دخالت کردن در کاری که به ما ربطی نداره ولی کنجکاوی یعنی پیدا کردن نکات وسوالات گتگی که در ذهن ماست بدون دخالت بی جا
    خسته نباشید
    سلامت باشید
    ...


    :

    نقل قول نوشته اصلی توسط طاهره='75220' dateline='1241072623
    سلام کنجکاو جونم
    سلام طاهره خانم
    1. معمولا کنجکاوی تو در چه زمینه هایی زیادتر بروز می کنه و چرا ؟
    در زمینه ای علمی وهیجانی و پیدا کردن معما ها چون علاقم برای پیدا کردن معما خیلی زیاده
    2. اگه یه روزی یه دختر خانم به شما پیشنهاد ازدواج بده شما چه برداشتی می کنی ؟
    زیاد برام جالب نیست
    3. چرا فکر می کنی ارتباط دو جنس مخالف پایان خوشی نداره ؟
    چون شاید خیلی بد بینم نه چون اعتقادم اینه
    4. آیا تا حالا عاشق شدی ؟ به نظر تو عاشقی چه حسیه ؟
    راستش نه اگه بگه عاشقه خدا شدم یکم دروغه حس عاشقی رو هم نمی تونم بگم البته چرا عاشق یک خواننده شدم که اجازه بده اسمش رو نیارم عاشق صداش و حرکاتش

    5. چه سوالی هست که دوست داری از تو پرسیده بشه اما هنوز کسی ازت نپرسیده ؟ لطفا هم سوال رو طرح کن و هم بهش جواب بده
    از خانواده کم جمعیتی هستیم یا پر جمعیتکدام را تر جیح می دم؟
    راستش ما پر جمعیتیم مادر بزگم هم پر جمعیته من 4 تا دایی دارم 2 خاله 2عمه 4عمو
    اگه واقعیتش رو بخواهی اصلا فقط با جمعیت حال میکنم.

    مرسی
    مرسی یکم زیادمه متشکرم


    باتشکر از همه ی شما دوستان عزیز

    تــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــوجـــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــه تــــــــــــــــــــــــ ــــو جــــــــــــــــــــــــ ـه

    با سلام خدمت دوستان عزیز اخیرا پیام های زیادی مبنی بر اینکه بعضی از دوستان علاقه دارند تا در صندلی داغ شرکت نمایند باید به عرض این دوستان برسانم که شرکت انها در این دوره امکان پذیر نمی باشد زیرا که طبق اولین پست در این دوره افرادی که بنده انتخاب کردم افرادی بودند که در تاریخ 1/2/1388 ویک هفته قبل از ان از تالار بازدید داشتند.
    لذا همانطور که گفتم شرکت کردن بعضی از شما امکان پذیر نیست مگر در یک حالت شما می توانید با نفر بعدی که نوبتش است در صندلی داغ شرکت کند صحبت کنید اگر ان فرد
    تمایلی به شرکت نداشت شما را به من معرفی کند که به جای او روی صندلی داغ بشونم.
    در غیر این صورت متاسفم

  16. کاربر روبرو از پست مفید کنجکاو تشکرکرده است .

    کنجکاو (جمعه 11 اردیبهشت 88)


 
صفحه 11 از 39 نخستنخست ... 2345678910111213141516171819202131 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عشق به مردی که نمیخواد مسولیت ازدواج رو بپذیره
    توسط سپیده_7071 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 اردیبهشت 94, 12:44
  2. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 اسفند 93, 10:45
  3. چرا بعضی خانواده ها آداب و رسوم رو رعایت نمیکنند؟
    توسط سیمین‌دخت در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 14 تیر 92, 18:48
  4. ارتباط مردا با دخترا...منو ترسونده
    توسط بهار.زندگی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: شنبه 10 تیر 91, 12:03
  5. گفتار سوم - شناخت خود و حقوق خود
    توسط آرمانخواه در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 01 تیر 87, 13:49

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.