ضمن سلام و تشکر از جناب کیوان.
به نظر من مورد دوم یعنی تناسب سطح تحصیلی زن و مرد بهترین حالته. به شخصه دوست ندارم همسرم از نظر تحصیلی پایین تر یا بالاتر از من باشه.
تشکرشده 93 در 40 پست
ضمن سلام و تشکر از جناب کیوان.
به نظر من مورد دوم یعنی تناسب سطح تحصیلی زن و مرد بهترین حالته. به شخصه دوست ندارم همسرم از نظر تحصیلی پایین تر یا بالاتر از من باشه.
سارا5 (پنجشنبه 10 اردیبهشت 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)