با عرض سلام خدمت كنجكاو عزيز
سلام خدمت رویای عزیز
1) چه جوري با اين سايت آشنا شدين ؟
از طریق خواهرم دیدم چند وقتی دور ور این تالار می پلکه کنجکاو شدم ببینم چیکار می کنهبعد یکم سوال پیچش کردم گرفتم هدف این تالار چیه
چند سالتونه ؟ رشته ي تحصيليتون چيه ؟ آيا ازدواج كردين ؟
جوانی هستم عاشق (عاشق علم)_رشته بدی نیست اینده داره جزء مشاغل فنی با ریاضی هم سر و کار داره خیلی با ریاضی سرو کار داره خودت حدس بزن_نه ازدواج نکردم تو فکرشم نیستم
تو زندگيتون چه جور آدمي هستين ؟ احساساتي ؟ زودرنج ؟ صبور ؟مقاوم ؟ .....
فردی هستم برون گرا عاشق متقاعد کردن دیگران پر حرف و شوخ طبع البته صحت و سقم این حرف رو باید از دیگران جویا شد
4)آيا آدم اجتماعي اي هستين ؟ چند تا دوست دارين؟ ( در دنياي واقعي )
[color]میشه گفت بله/ تقریبا با همه بچه ها که باشون درس می خونم رفیقم اگه صمیمی منظورتونه کلا تو زندگی در حال حاضر 30 یا 32 نفر[/color]
5) آرزوي كودكيتون چي بوده ؟
[color]یه روزی برم کشور های خارجی زندگی گنم ومثل همه بچه ها خلبان بشم.ولی الان هیچ کودوم از این ارزو ها را ندارم.[/color]
6) نظرتون راجع به ارتباط دختر و پسر چيه ؟ موافقين يا مخالف ؟ دليلتون؟
[color]مخالفم؟ در حد تحصیل خیلی کم مشکلی نداره البته من مرجع تقلید نیستم ولی
از این روابط به هیچ وجه لذت نمی برم لذا ارتباط دو جنس مخالف فکر نمی کنم پایان خوشی داشته باشه[/color].
7)اگه توي يه جاي شلوغ باشين ، حواستون نباشه ، پاتون به جايي گير بكنه و بخورين زمين و همه بهتون بخندن ، چه احساسي دارين ؟ و چيكار ميكنين ؟
[color]راستش این اتفاق برام افتاده من اصولا ادم با ظرفیتی هستم سعی می کنم به کسی اسائه ی ادب نکنم.اون وقت هم که این اتفاق برام افتاد منم با بقیه شروع کردم به خندیدناین رو جدی عرض می کنم[/color].
الف : خيلي ناراحت ميشين از اينكه مورد تمسخر ديگران واقع شدين ، و احساس بدي نستب به خودتون بهتون دست ميده
ب: خنده ي ديگران براتون اهميت نداره و اون رو فقط يك اتفاق ميدونين كه براي همه ميوفته و با اعتماد به نفس كامل از جاتون بلند ميشين انگار كه هيچ اتفاقي نيوفتاده
ج: خودوتون هم مثل بقيه كه دارن بهتون ميخندن ، ميخندين چون اين حادثه به نظر خودتون هم خنده دار مياد و از چيزي ناراحت نميشين
[color]من گفتم حالا گزینشو خودتون بگین[/color].
د : اگه اين كارها رو نميكنين پس چيكار ميكنين ؟[color]؟گفتم[/color]
8)اگه در شب و توي بارون در حال رانندگي در جاده اي هستين كه نا امنه ( يعني دزدي توش زياد ميشه و به نا امني معروفه ) ، و يك خانمي كنار جاده ، خسته و درمانده و خيس منتظره يك ماشينيه كه اون رو از اين محل ببره ، چيكار ميكنين ؟
الف : اون رو سوار نميكنين ، چون ميترسين كه ايشون دزد باشه يا قصد شومي داشته باشه
ب: سوارش ميكنين چون وجدانتون بهتون اجازه نميده كه يك خانم رو در يك جاده ي نا امن تنها بذارين چون شايد با بي اعتنايي رد شدن از كنار اين خانم باعث بشه كه ايشون در خطر بيوفتن
ج:در غير اين دو صورت بالا ، چيكار ميكنين ؟
[color]گزینه د) هیچکدام (شوخی کردم) هر دو فکر را می کنم و بنا به خوشبینی واعتماد
به اون خانم اعتماد می کنم وفکر خوبرو می کنم وسوارش می کنم.[/color]
9 ) معيارهاتون براي ازدواج چيه ؟ يا چي بوده ؟ آيا با وضع موجود در جامعه كه اكثر پسر ها از اون نالونن ( حد اقل توي اين سايت ) تمايلي به ازدواج دارين ؟؟؟اگر هم ازدواج كردين آيا از ازدواجتون راضي هستين يا مجرد بودن رو ترجيح ميدادين ؟؟؟
[color]ترجیح میدم فعلا ازدواج نکنم اگر هم خواستم ازدواج کنم از راهش در مورد مشکلات هم خیلی موافق نیستم چون فکر کنم به خدا ایمان دارم.[/color]
فعلا همين ها به نظرم رسيد ،اگه سوال تازه اي داشتم ، دوباره ميام
[color]خواهش میکنم بفرمائید.[/color]
موفق باشين

علاقه مندی ها (Bookmarks)