سلام.
انشالله که مشکلتون هر چه سریعتر حل بشه.
مسئله هارد دیسک و اینا اصلا اهمیتی نداره به فرض برای شما بفرسته، مگه توی میل یا سی دی و یا هر جای دیگه نمی تونه ذخیره کنه. ثانیا به نظرم کسی که ته مایه های دین و ایمان سرش بشه و اون قسم ها رو بخوره این کار رو نمی کنه و صرفاً داره از اون به صورت ابزاری برای تهدید استفاده می کنه و نه بیشتر.
ثانیا بهتره رابطتون رو قطع کنید، اما بهش بگید به خاطر تعهدی که نسبت به فرد مورد علاقتون این کار رو می کنید. بهشون اینم بگید که اگر من الان با شکا باشم چه جوری می خواید به من اعتماد کنید. در صورتی که قبلا به شخص دیگه ای علاقه داشتم و این یعنی عدم ثبات شخصیتی من که در آینده هم مشکل ایجاد می کنه.
این بگم چون این رابطه از چت شکل گرفته و ایشون به خاطر تنهایی و دوری از ایران دنبال یک رابطه صمیمی می گشته و یکی رو پیدا کرده. شما نباشید یکی دیگه....
در مورد کسی هم که علاقه بهشون دارید، نمی خواد چیزی بگید، در صورتی که مساله ای پیش اومد براشون توضیح بدید، که چرا این اتفاق افتاد و بخش عمده ایش هم به خاطر فکری بود که در موردشون می کردید.
خطتون رو داشته باشید. اگر ایشون کاری بکنه یا مشکلی برای شما ایجاد کنه، مثلا به کسی شماره بده از نت، خودتون اولین نفری هستید که مطلع خواهید شد. و می تونید اقدام قانونی بکنید. ایشون شرایطش اینجوری نیست که هر کاری بخواد بکنه، چون ایران نیست، اگر ایران بیاد دیگه نمی تونه بره کانادا یا اگر شکایتی از طریق شما بشه از کانادا اخراج میشه و با این اقدامش بیشترین خطر متوجه خودشون هست تا شما.
در نهایت پیشنهاد می کنم در یک پیغامی چند مساله ای رو که گفتم بهشون بگید و رابطتون رو قطع کنید. بدون هیچ پیگیری که جوابشون چیه
در نهایت به خدا و ائمه توکل و توسل کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)