به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 04 شهریور 91 [ 13:34]
    تاریخ عضویت
    1387-8-22
    نوشته ها
    164
    امتیاز
    6,163
    سطح
    51
    Points: 6,163, Level: 51
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 187
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    289

    تشکرشده 290 در 73 پست

    Rep Power
    34
    Array

    RE: زنم بددهن است

    اصولا خانما ازمردانی خوششان میاد که اعتماد به نفس کافی داشته باشند وهمین طور قدرت بدنی خوبی داشته باشند سعی کنید مثل یک مرد باهاش رفتار کنید نه اینکه کتکش بزنی حداقلش اینه که وقتی میخاد دست برروی شما بلند کنه نباید شماچنین اجازه ایی بدهید اگر تکیه گاه خانه بخاد یک زن باشه ....بیا ودرستش بکن...شما مردی اراده ای ازخودتون نشون بده اولا که بداخلاقیتون خیلی بدهستش این مورد وکه تصحیح کردی برو سرقدم بعدی ...شما درنگاه اون خیلی تحقیر شده هستی پس باید دیدگاهش را نسبت به خودت تغییر دهی ...اگربتوانی جایگاه خود را با تغییر بینشتون عوض بکنید قول میدهم که اوهم لذت ببرد.

  2. #12
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: زنم بددهن است

    جواب دلداده عزيز فوق العاده بود خوب رو حرفاش فكر كن!!!

  3. کاربر روبرو از پست مفید parnian1 تشکرکرده است .

    parnian1 (شنبه 12 اردیبهشت 88)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 فروردین 02 [ 11:07]
    تاریخ عضویت
    1387-12-20
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    10,838
    سطح
    68
    Points: 10,838, Level: 68
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زنم بددهن است

    سلام نمی دونم هنوز دوستای عزیزی که نظردادن خصوصا دل دلداده و سنای گرامی متوجه مطالب این پست می شن یانه. من سعی کردم این دو روزه با همسرم بهتر برخورد کنم. او دقیقا از من انتظار محبت احترام و قدرشناسی داشت. سعی خودمو کردم. هرچند که باز با او جنجال بزرگتری شروع کردم اما تونستم باز دلشو به دست بیارم دیشب هم از من راضی بود. اما مطمئنم نمی تونم خودمو تنهایی اصلاح کنم من به تایید های اون احتیاج دارم و از طرف دیگه اون خیلی راحت می تونه با یک کلمه کلی منو به راه بیاره اما از یه طرف بهش احتیاج دارم و از طرف دیگه نمی تونم خیلی مسائل رو پیشش بگم چون ممکنه حساس بشه[/b]

  5. #14
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: زنم بددهن است

    شما شروع به اصلاح اخلاقي كه خانمت ازش فراريه بكن مطمئن باش خودش به زودي مياد طرف شما و كم كم تائيد هم ميكنه!ممكنه به چي حساس بشه؟منظورتو واضح بگو

  6. کاربر روبرو از پست مفید parnian1 تشکرکرده است .

    parnian1 (یکشنبه 13 اردیبهشت 88)

  7. #15
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: زنم بددهن است

    دوست عزيز

    براي به دست آوردن اين سطح از رابطه شما بايد به شكل پايدار در رفتار خود تغيير ايجاد كنيد و زماني كه شما تغيير كنيد همسرتان هم شروع به تغيير خواهد كرد . ممكن است شما يك شبه تصميم به تغيير بگيريد ولي قطعا با تغيير يك شبه شما همسرتان متحول نمي شود او به مرور به رفتارهاي تغيير يافته شما و در دراز مدت پاسخ مثبت خواهد داد .

  8. کاربر روبرو از پست مفید ani تشکرکرده است .

    ani (یکشنبه 13 اردیبهشت 88)

  9. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 19 خرداد 88 [ 06:51]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    226
    امتیاز
    4,353
    سطح
    42
    Points: 4,353, Level: 42
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 30 در 20 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زنم بددهن است

    دوست گرامی به جمع تالار خوش آمدی ضمن تایید صحبتهای دوستان فکر میکنم خیلی بهتره شما به صورت پنهانی از همسرتون به یک مشاور مراجعه کنید البته در بدو مراجعه و اگر مشاورتون صلاح دونست همسرتون رو در جریان بگذاری این رفتار شما ریشه در کودکیتون داره و مدتی طول میکشه تا اعتماد به نفستون رو بدست بیارین ولی بهترین کار قرارگرفتن تحت درمان مستقیم و حضوریه هر چه زودتر اقدام کنید زودتر نتیجه میگیرین موفق باشی

  10. کاربر روبرو از پست مفید fatima-v تشکرکرده است .

    fatima-v (یکشنبه 13 اردیبهشت 88)

  11. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 فروردین 02 [ 11:07]
    تاریخ عضویت
    1387-12-20
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    10,838
    سطح
    68
    Points: 10,838, Level: 68
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زنم بددهن است(پاسخ به gh-sana و fatima-v)

    با سلام
    باز هم تشکر از نظراتتون نمی دونم اولین پست منو که تو تالار اعتماد به نفس گذاشتم به اسم درد 29 ساله من دیدین یا نه؟ اونجا سعی کردم یه شمای کلی از خودم و مشکلاتم نشون بدم اگه اون پستو ببینین خیلی چیزا راجع به من دستگیرتون میشه. من خیلی پیش مشاور رفتم حتی دارو درمانی هم کردم. اولا با دارو مخالفم چون خیلی عوارض داره و کمترینش اینه که آدمو گیج و منگ می کنه. دوما مشاورهای برجسته ای رو تو مرکز مشاوره دانشگاه تهران و تجریش دیدم ولی نصفه راه دیدم فایده نداره به حالم و ول کردم(+هزینه سرسام آور مشاوره). خانومم میگه وقتی اونا نتونستن کاری برات بکنن چرا وقت و پولمون رو هدر بدیم. gh-sana هم راجع به حساسیت زنم و تایید اون پرسیده بودن. باید بگم من هرکاری کنم که خلاف میل اون باشه یا به نوعی خیانت محسوب بشه(مثل رفتن به سایتهای غیر اخلاقی) شدیدا عذاب وجدان می گیرم و تا پیشش اعتراف نکنم آروم نمی شم. هر چند که این اعترافها برام خیلی گرون تموم میشه. منظورم از تایید اون این بود که تقریبا هر کاری بخوام بکنم از او نظر میگیرم چون وقتی او تایید میکنه یا نظر میده خیلی از اضطرابم کم میشه حتی اگه نظرش اشتباه باشه در اون لحظه برای اینکه از استرس خالی بشم به نظر اون عمل میکنم که این هم از نداشتن اعتماد به نفسه ولی انصافا وقتی تحلیل و نظر اونو با فکر خودم مقایسه می کنم احساس می کنم خیلی عاقلانه تر و مثبت تر مسائلو حلاجی می کنه حتی وقتی بهش میگم تو ناراحت نمیش از اینکه به جای اینکه تکیه گاهت باشم خودم بهت تکیه کردم، میگه وقتی میبینم داری عذاب میکشی مجبورم یه جوری باهات کنار بیام و کمکت کنم.

  12. #18
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: زنم بددهن است

    شما حتما بايد به مشاور مراجعه كنيد و نكته بعدي اينكه اكثريت انسانها دوست ندارند دارو مصرف كنند ولي گاهي دارو و مشاور توام با هم نتيجه ي فوق العاده اي مي دهد و شما براي رسيدن به يك آرامش نسبي بايد يك دوره دارو در كنا مشاوره بگيريد و بعد زندگي عادي داشته باشيد.

    از مخارج سر سام آور مشاوره هم كه فرموديد من هم با شما هم عقيده ام واقعا هزينه مشاور بار سنگيني است اما مي توانيد اينجا از طريق جناب سنگ تراشان مشاوره بگيريد و به حسابي كه اعلام شده ويزيت 2 هزار توماني تا 5 هزارتوماني را انتخاب كنيد و به جاي بچه ها ي تالار از نگاه و مشاوره كارشناسانه جناب سنگ تراشان استفاده كنيد .

  13. کاربر روبرو از پست مفید ani تشکرکرده است .

    ani (یکشنبه 13 اردیبهشت 88)

  14. #19
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 26 فروردین 02 [ 11:07]
    تاریخ عضویت
    1387-12-20
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    10,838
    سطح
    68
    Points: 10,838, Level: 68
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 12
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: زنم بددهن است

    آنی مهربان ممنون از راهنماییت اما من تابه حال پیش پنج مشاور که همه عضو هیات علمی و برجسته بودن(مثل دکتر خدایاری فرد دکتر بخشی پور) رفتم و حتی به توصیه یکی از اونا همزمان دارودرمانی هم میکردم(نورتریپتیلین اگزازپام فلوکستین) ولی به توصیه اکید همسر خواهرم که از مسائلم خیلی کامل آگاهه و واقعا خیلی کمکم کرده و آدمه فوق العاده روشن فکریه دارو درمانی رو کنار گذاشتم و فقط پیش مشاور می رفتم اما اونهم که اینجور شد. همشون آخرش میگن باید خودت بخوای تا خودت نخوای نمیشه و دیگه دلسرد شدم. به قول همسر خواهرم مشاوری که حتی وقت نمیذاره یه روز دو روز با تو تو خونه ات باشه یا سرکارت کنارت باشه و از نزدیک با مسائلت آشنا بشه و درعوض برای 45 دقیقه حرف زدن ویزیت آنچنانی میگیره کار خاصی نمی تونه برات بکنه. شما مشاوری سراغ داری که واقعا وقت بگذاره و تضمینی به حل مشکلاتم کمک کنه؟ راستی با آقای سنگ تراشان چطوری تماس بگیرم؟ آیا مشاور خانم هم هست که حاذق باشه و ویزیتش پایین؟(احساس می کنم با مشاورهای خانم راحتترم)

  15. #20
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: زنم بددهن است

    http://www.hamdardi.com/fa_default.asp?RP=M_content.asp&P1N=ContentID&P1V= 441
    اين لينك مشاوره با آقاي سنگ تراشان است و شما مي توانيد مشكلاتتان را با ايشان در ميان بگذاريد و از راهنمايي بيشتر ايشان استفاده كنيد


    در ضمن اين آقاي باجناق را اصلا قبول ندارم . دكتر به شما مي گويد دارو بخور و اين آقا با چه مدرك علمي كار يك بدبختي كه رفته و يك خروار درس خوانده را نفي مي كنند و يا چنين توقعي كه برايت وقت نمي گذارند و...
    حرفهايشان درست نيست و بعد هم شما بايد ببينيد خود اين آقا چقدر توانسته به شما كمك كند ؟!!!!!!
    بله در اروپا و آمريكا اين امكان هست كه مشاور به خانه شما بيايد و فضاي خانه شما را هم ببيند . فعلا هم كه ما در ايران زندگي مي كنيم و بر حسب شرايط و امكانات ايران از امكانات بايد استفاده كنيم نمي توانيم به اين سطح از درمان در فلان كشور توجه كنيم و بگوييم چون در فلان جا فلان جور درمان مي كنند من اصلا دردم را درمان نمي كنم شايد در مريخ هم خيلي خبرها باشد !!!!!!!!!!!در كشورهاي آفريقايي هم به كمك جادوگران به بيماران كمك مي شود پس من بايد بگويم فقط با روش جادوگرهاي آفريقا به دنبال درمان مي روم و اگر نبود اصلا بي خيال !!!!!!!!!!!!

    البته چند سال پيش يك آقايي دكتري از آمريكا آمده بود كه در ايران اين كار را مي كرد كه امروز نمي دانم كجاست ولي در حد توان من و شما نيست كه چنين پولهايي را پرداخت كنيم . حدود 27-8 سال پيش كه سكه 5 هزار تومان بود . از آن خانواده اي كه من مي شناختم 25 ميليون گرفت .


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست حذف کاربری، خواهشمند است مدیران سایت توجه فرمایند
    توسط ترنم1 در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 11 آبان 95, 17:13
  2. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  3. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 20 خرداد 91, 14:03
  4. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 15:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.