به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 35 , از مجموع 35
  1. #31
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 10 اردیبهشت 88 [ 20:27]
    تاریخ عضویت
    1388-2-07
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    2,928
    سطح
    33
    Points: 2,928, Level: 33
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 122
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمکم کنید ، دارم می بازم

    خدایا به همین زودی پشیمون شدم...عصر لباس پوشیدم بیام بیرون...مامانم اومده می گه کجا؟میگم میخوام برم عکس بگیرم واسه درخواست کارم...شروع کرد به بهونه گرفتن ...حق نداری بری بیرون تو امانتی...از کجا معلوم کجا میری...خوبه طلاق گرفتی ولو بشی؟؟؟از خدات بوده پس طلاقتو بگیری واسه خودت هر کاری خواستی بکنی...خدایا این روزه 2 که داره این حرفارو می زنه...رفتم بیرون کلی گریه کردم...یادم افتاد به اون روزام که به خاطره همین حرفاش من از خونش فرار کردم...حالا ببین دوباره پناه آوردم به کیا؟؟؟پشیمونم کمکم کنید..مامانمو چی کار کنم...چه طور می خواد تحملم کنه..می ترسم از حرفاش از عکس العمل هاش...کاش خونه خودم بودم...نمی دونم حیروونم...

  2. #32
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 خرداد 88 [ 07:07]
    تاریخ عضویت
    1388-1-24
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    3,215
    سطح
    35
    Points: 3,215, Level: 35
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 135
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمکم کنید ، دارم می بازم

    سلام
    واقعا شرايط پيچيده اي داري ولي نمي دونم چرا حالا به فكر كمك به خودت افتادي ... به هر حال الان وقت سرزنش شنيدن نيست عزيزم .
    صبوري كن و سعي كن تو اين شرايط كار غير عاقلانه اي انجام ندي:
    1.طلاق بگير حتي اگر ماهها طول كشيد
    2.برو يه شهر ديگه كار كن
    اصلا فكر خارج كشور رو نكن و اصلا فكر برگشت به اون زندگي روهم نكن.
    دوست من خواهر خوبم از اينجا پشت اين رايانه ... اشك رو از صورتت پاك مي كنم و بهت مي گم به خدا فكركن و اين رو با خودت زمزمه كن:
    "اگر تنهاترين تنهايان شوم باز هم خداهست."
    در مورد خلاف هاي قبلت اول اون مدرك رو هر چي مدرك هست رو از بين ببر بعد به درگاه حق توبه كن توبه كن توبه كن ما توي زندگي نتيجه رفتار خودمون رو مي بينيم...توبه كن و با خدا پيمان پاكي ببند و بعد ارتباططو با همه كساني كه تو اون باند بودن قطع كن ...سيم كارتتو عوض كن ايميلت رو عوض كن ...به اميد كمك اونا نباش .
    تو اگه دلت رو پاك كني و به خدا توكل كني و قبول كني در گذشته اشتباهات نه چندان كوچكي انجام دادي اون موقع حتي حبس هم مي تونه قابل قبول باشه ...عزيز دلم ، اگه الان سختي بكشي و پاك بشي بهتره كه يه عمر باترس و گناه و عذاب زندگي كني .....
    به وكيلت همه چيز رو بگو ...متوجه هستي همه چيز رو بگو و و خودت رو به خدا بسپار.
    خواهرم مطمئن باش اگه به خدا توكل كني كمكت مي كنه فقط يادت باشه با خدا صاف باشي مثل آينه .. نكنه فراموش كني خودت هم خلاف هايي داشتي ....
    بيا اينجا تا بيشتر كمكت كنيم .

  3. کاربر روبرو از پست مفید درخت سبز تشکرکرده است .

    درخت سبز (پنجشنبه 10 اردیبهشت 88)

  4. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 اردیبهشت 88 [ 18:37]
    تاریخ عضویت
    1388-2-07
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    2,826
    سطح
    32
    Points: 2,826, Level: 32
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمکم کنید ، دارم می بازم

    عزیزم برای کار خارج از شهر نیازی به اجازه همسر نیست. چون برای خروج از شهر ازت اجازه همسر نمی خوان. مگر اینکه اون شرکتی که می خوای براش کار کنی اون اجازه نامه رو بخواد. نیازی نیست به همسرت بگی داری کجا میری؟ برو یه شهر دیگه راحت زندگیتو کن. اونجا که مرز دو کشور نیست که بتونه ممنوع الخروجت کنه....

  5. #34
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    Exclamation RE: کمکم کنید ، دارم می بازم

    برات دعا ميكنم دوست خوب

  6. #35
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 خرداد 88 [ 07:07]
    تاریخ عضویت
    1388-1-24
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    3,215
    سطح
    35
    Points: 3,215, Level: 35
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 135
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: کمکم کنید ، دارم می بازم

    سلام
    كجايي چي كردي. خوبي؟؟


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:33 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.