سلام دوستان عزیز
من ازدواج کردم :
به این دلیل که به یک همراه برای ادامه راه برای رسیدن به هدف نیاز داشتم (هدف مشترک)
به این دلیل که کسی رو که انتخاب کردم فقط و فقط وجودش برام مهم بودوهست
به این دلیل که از انتخابم شناخت داشتم
به این دلیل که ازدواج سنت پیامبر است وانسان رو در انجام خیلی از گناه ها محدود میکنه
به این دلیل که تشکیل خانواده بدم و بتونم مادر بشم
وبه این دلیل که ...








علاقه مندی ها (Bookmarks)