سلام النای عزیز
حالت چطوره؟...چرا ناراحت و ناامیدی؟.....مگه چند سالته؟......بذار کنار ناامیدی و ........شاد باش و همه سعی خودت رو بکن که واقعا امیدوارانه زندگی کنی.........هیچ پسری یه دختر غمگین و ناامید رو دوست نداره........به خودت بیشتر برس......مطمین باش که موفق میشی....
......احساسات پاکت رو کنترل کن.......
من یه پسرم ...اومدم توی تاپیکت...اما اگه سوالی از من داری بپرس......هرچی بلد باشم بهت میگم......;)







......بذار کنار ناامیدی و ........شاد باش و همه سعی خودت رو بکن که واقعا امیدوارانه زندگی کنی.........هیچ پسری یه دختر غمگین و ناامید رو دوست نداره........به خودت بیشتر برس......مطمین باش که موفق میشی....
......احساسات پاکت رو کنترل کن.......

علاقه مندی ها (Bookmarks)