سلام اي خوش خواستگار
ميگم زياد نگران ازدواج و سنت نباش . بيا اون نرفته يكي ديگه اومد. خدا شانس بده....
مثل اتوبوس اولي نرفته پشتش يكي ديگه مياد!
تشکرشده 14 در 10 پست
سلام اي خوش خواستگار
ميگم زياد نگران ازدواج و سنت نباش . بيا اون نرفته يكي ديگه اومد. خدا شانس بده....
مثل اتوبوس اولي نرفته پشتش يكي ديگه مياد!
لولي وش (پنجشنبه 10 اردیبهشت 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)