سلام:
مثل من گرامی..
حق با شماست....والا من که مال قبلی رو نگگاه کردم دیدم 6 اردیبهشت هست مطلب نوشتم....جالبه خودم تو قسمت طرز استفاده از تالار این نکته رو به همه گوشزد کردم....!!!!
ولی عجب حیف به نظرم بحث جالبی بوده اون موقع نصفه ول شده.....
ولی حق با شماست...








علاقه مندی ها (Bookmarks)