سلام دوست عزيز،
به نظر من آدمها رو با گذر زمان و قرار دادن در موقعيت هاي مختلف ميتوان شناخت. البته با توجه به فرهنگ ما اين كار يك مقدار مشكله!
معتقدم قبل از ازدواج دو نفر بايد زمان زيادي را براي شناخت يكديگر صرف كنند و همديگر رو امتحان كنند تا ببينند عكس العمل در شرايط مختلف چطوريه ؟ البته تحقيق، مطالعه و استفاده از تجربيات ديگران و همينطور مشاوره در كنارش لازمه !!
ممنون از شما :








علاقه مندی ها (Bookmarks)