به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 14 از 15 نخستنخست ... 456789101112131415 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 131 تا 140 , از مجموع 148
  1. #131
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 88 [ 04:53]
    تاریخ عضویت
    1388-1-26
    نوشته ها
    51
    امتیاز
    3,351
    سطح
    36
    Points: 3,351, Level: 36
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 149
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 15 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم میگه خسته شدم ازت, واسم اهمیتی نداری !

    من از بانو انی که خردمندانه شما رو راهنمایی می کنند از صمیم قلب تشکر می کنم
    و از اقای محمد هم عذر خواهی می کنم اگر به تندی صحبت کردم حقیقتش این است که من خودم زخم عمیقی به خاطر راهنمایی های اینچنینی بر دل دارم
    به اقای امیررضا هم افرین می گویم به خاطر این تصمیم شون
    التماس دعا

  2. کاربر روبرو از پست مفید some14me تشکرکرده است .

    some14me (سه شنبه 08 اردیبهشت 88)

  3. #132
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 اسفند 89 [ 17:38]
    تاریخ عضویت
    1387-12-02
    نوشته ها
    111
    امتیاز
    3,798
    سطح
    38
    Points: 3,798, Level: 38
    Level completed: 99%, Points required for next Level: 2
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    56

    تشکرشده 56 در 35 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم میگه خسته شدم ازت, واسم اهمیتی نداری !

    مسلمه كه مار خوبيه پسر،اتفاقا الان تو اين موقعيت اين بهترين كاره.
    كار قابل تحسينيه،اينطوري مهرت بيشتر از پيش تو دل پدرش ميشينه و ميتونه رو شما بعنوان يه داماد مهربان و وفادر حساب كنه.
    خدا رو شكر ميكنم كه قضيه داره به خوبي و خوشي دوباره به حالت اول دوران عقدتون بر ميگرده و همه چيز داره رنگ و بوي خدايي و مهر الهي رو ميگيره.
    2 ركعت نماز شكر بخون و دو ركعت هم نماز حاجت.
    در اولين فرصت هم برو حرم امام رضا ازش بخواه كه هر چه زودتر ازدواج كنيد و خوشبخت بشيد.
    با آرزوي خوشبختي و موفقيت در زندگي براي شما.
    دوستدار همه ي شما،محمد.
    خدانگهدار.

    دوست گلم some14me، ببخشيد اگر من هم از روي عصبانيت نظر خودم رو گفتم.دوستدار تو،محمد.

  4. کاربر روبرو از پست مفید M_d تشکرکرده است .

    M_d (سه شنبه 08 اردیبهشت 88)

  5. #133
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 اردیبهشت 88 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1387-5-01
    نوشته ها
    138
    امتیاز
    4,851
    سطح
    44
    Points: 4,851, Level: 44
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 13 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم میگه خسته شدم ازت, واسم اهمیتی نداری !

    محمد جون هنوز خیلی کار داره ! همش دارم دعا میکنم خانومم دوباره مثه اول بشه ! ای خدا یعنی میشه ؟

  6. #134
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 88 [ 17:23]
    تاریخ عضویت
    1388-2-02
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    2,992
    سطح
    33
    Points: 2,992, Level: 33
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم میگه خسته شدم ازت, واسم اهمیتی نداری !

    agha sajad hala ke sare aghl oomadi kare nasanjideyi nakon be nazare man sabr kon bebin oona che eghdami mikonan negaran nabash eshalah hame chiz dorost mishe

  7. کاربر روبرو از پست مفید hasti3 تشکرکرده است .

    hasti3 (سه شنبه 08 اردیبهشت 88)

  8. #135
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 اردیبهشت 88 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1387-5-01
    نوشته ها
    138
    امتیاز
    4,851
    سطح
    44
    Points: 4,851, Level: 44
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 13 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم میگه خسته شدم ازت, واسم اهمیتی نداری !

    ممنونم هستی جان. انشاءا... در زندگی همه آرامش حاکم باشه.

  9. #136
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,733
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,203 در 1,431 پست

    Rep Power
    191
    Array

    RE: خانومم میگه خسته شدم ازت, واسم اهمیتی نداری !

    هستي جان فارسي را پاس بدار لطفااااااا:D

  10. کاربر روبرو از پست مفید parnian1 تشکرکرده است .

    parnian1 (چهارشنبه 09 اردیبهشت 88)

  11. #137
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 88 [ 17:23]
    تاریخ عضویت
    1388-2-02
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    2,992
    سطح
    33
    Points: 2,992, Level: 33
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 58
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    10

    تشکرشده 10 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم میگه خسته شدم ازت, واسم اهمیتی نداری !

    چشم آخه اون موفع کیبوردم فارسی نداشت

  12. کاربر روبرو از پست مفید hasti3 تشکرکرده است .

    hasti3 (چهارشنبه 09 اردیبهشت 88)

  13. #138
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: خانومم میگه خسته شدم ازت, واسم اهمیتی نداری !

    سلام
    امیدورام زندگیتون روی روال عادی بیافته و شما و همسرتون به ارامش لازم برسین

  14. کاربر روبرو از پست مفید bloom تشکرکرده است .

    bloom (چهارشنبه 09 اردیبهشت 88)

  15. #139
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 خرداد 88 [ 05:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-07
    نوشته ها
    264
    امتیاز
    4,364
    سطح
    42
    Points: 4,364, Level: 42
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 81 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم میگه خسته شدم ازت, واسم اهمیتی نداری !

    با سلام
    من یک سوال از ذوست عزیزم آنی جان دارم:
    چرا این قد از خانم ایشون دفاع می کنید و امیررضا جان رو به کوتاه امدن تشویق می کنید؟
    فکر نمی کنید نتیجه این کوتاه اومدنها همون فحش و ناسزایی بود که شنیدن؟
    فکر نمی کنید احترام باید دو طرفه باشه؟
    چرا باید خانم آقا امیررضا اون قدر پر رو بشه که جلو همکلاسی هاش بهش بگه "برو گمشو نمی خوام دیگه ریختت ببینم "در حالی که با چشم می بینه شوهرش چقدر به خاطرش کوتاه میاد
    شاید ایشون کلا با روابط جنسی مشکل دارن و باید اساسی حل بشه.
    من هرگز چنین زنانی رو شایسته زندگی زناشویی نمی بینم اینان از عشق شوهرشون سوء استفاده می کنن و وقتی به خودشون میان که خیلی دیر شده
    کاش اقا امیررضا میشد خانمت هم بیاری تا حرفهای اونو هم بشنویم ببینیم حرف حسابش چیه؟چی می خواد از زندگی و اصلا چرا شما رو انتخاب کرد. علت این رفتاراش چیه؟

  16. 5 کاربر از پست مفید شادزی تشکرکرده اند .

    شادزی (چهارشنبه 09 اردیبهشت 88)

  17. #140
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 13 اردیبهشت 88 [ 18:29]
    تاریخ عضویت
    1387-5-01
    نوشته ها
    138
    امتیاز
    4,851
    سطح
    44
    Points: 4,851, Level: 44
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 13 در 8 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: خانومم میگه خسته شدم ازت, واسم اهمیتی نداری !

    شاید جان سلام و ممنون از پستت.
    راستش, تو کلاس خالی من و اون با هم بودیم, جلو همکلاسی ها اینو به من نگفت.

    خودش میگه تو فقط منو برای س ک س میخواستی در صورتی که داره تو فکر کردن به این موضوع افراطی عمل میکنه !


    اون میگه حالم ازت به هم میخوره ! دلایلش رو فکر میکنم اینا باشن : ( شبیه بهانست بیشتر )

    1- اون وقتی که دعوامون شد و من گفتم برو گوشو خونه ی مامانت.
    2- س ک س تقریبا زیاد.
    3- محبت بیش از حد پدر و مادرم به ایشون.
    4- محبت بیش از حد خودم نسبت به ایشون.
    5- کوتاه اومدن غیر منطقی من در تمام دعواها. ( اکثرا چه اون مقصر بود چه من, من معذرت خواهی میکردم ).
    6- بی سیایت بودن من.

    اینا بهانه هاش هستند. یعنی واقعا اینا باید باعث بشن یه زندگی از هم بپاشه ؟


 
صفحه 14 از 15 نخستنخست ... 456789101112131415 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از دست بی مسیولیتی همسرم خسته شدم
    توسط leila1 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 11 اردیبهشت 94, 02:31
  2. خدایا ازت ممنونم
    توسط پدربزرگ در انجمن رنج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 30 خرداد 91, 20:36
  3. مگه من ازت چی خواستم !! (طنز)
    توسط Niloo55 در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 16 اسفند 87, 01:36
  4. هر وقت دلتنگی سفره نمازت را باز کن ...
    توسط آرزو در انجمن آرامش
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: شنبه 17 فروردین 87, 10:40

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:51 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.