من از بانو انی که خردمندانه شما رو راهنمایی می کنند از صمیم قلب تشکر می کنم
و از اقای محمد هم عذر خواهی می کنم اگر به تندی صحبت کردم حقیقتش این است که من خودم زخم عمیقی به خاطر راهنمایی های اینچنینی بر دل دارم
به اقای امیررضا هم افرین می گویم به خاطر این تصمیم شون
التماس دعا








علاقه مندی ها (Bookmarks)