سلام
تو لیستی که از مغازه های اونجا دادید نظر کردم ودیدم میوه و صیفی جات فروشی جاش خالیه به
عبارتی تره بار .
شاید اگه تو این زمینه کار کنید و وضعیت تقاضای این نو عکالا ها رو بسنجید بتونه مفید باشه
تشکرشده 36,137 در 7,447 پست
سلام
تو لیستی که از مغازه های اونجا دادید نظر کردم ودیدم میوه و صیفی جات فروشی جاش خالیه به
عبارتی تره بار .
شاید اگه تو این زمینه کار کنید و وضعیت تقاضای این نو عکالا ها رو بسنجید بتونه مفید باشه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)