با سلام خدمت دوست عزیز، نقاب گرامی.
به نظر من ازدواج یک نیاز روحی و لازمه سلامت روحی است. اینکه برخی از انسانها از ازدواجشون نارضایتی دارند به نظر من به دلیل معیارهای غلط و نادرستی است که در زمینه انتخاب داشته اند، معیارهای غلطی که در داستان شما شاهد آن هستیم. (انتخاب اولین درخت از ترس نیافتن درختی دیگر و ناامید و دست خالی بازگشتن.)







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)