سلام...
دوست بزرگوارم شنیدن حرف دل شما ""سر ما را به درد نمی ارد" ....اتفاقا خوشحال می شویم که فردی ما را لایق همدردی و راهنمایی(البته اگر بتوانیم و در حد توان) دانسته...
تا این جا را خواندم..منتظر دنباله حرف هایتان هستیم..
تشکرشده 4,460 در 1,179 پست
سلام...
دوست بزرگوارم شنیدن حرف دل شما ""سر ما را به درد نمی ارد" ....اتفاقا خوشحال می شویم که فردی ما را لایق همدردی و راهنمایی(البته اگر بتوانیم و در حد توان) دانسته...
تا این جا را خواندم..منتظر دنباله حرف هایتان هستیم..
Mr.Anderson (جمعه 19 اردیبهشت 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)