به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 8 از 39 نخستنخست 1234567891011121314151617182838 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 71 تا 80 , از مجموع 384
  1. #71
    ((( مشاور خانواده ))) آغازکننده

    آخرین بازدید
    دیروز [ 15:53]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,627
    امتیاز
    325,240
    سطح
    100
    Points: 325,240, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,885

    تشکرشده 37,361 در 7,159 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام
    ببخشید اگر سئوالاتم زیادی داغه؟!
    1 - چرا تا فهمیدی صندلیش خیلی داغه، گفتی محیط تالار رو دوست نداری و غیبت كردی؟!
    2 - اگر غیبت كردی، پس چرا باز هم توی تالار هستی؟!
    3 - بعد از حدود 8 ماه كه در تالار تجربه افراد و نظرات را شنیدی هنوز هم اعتقاد داری باید 3 سال برای عرفان صبر كنی؟!
    4 - آیا توانستی برای توجه ها و كنجكاوی های مادرت در كارهایت توجیه منطقی و قانع كننده ای بیابی و باش كنار بیایی؟!
    5 - آیا نظرت در مورد اینكه «نباید زیادی با خانواده ات و دوستان نزدیكت صمیمی بشی» ،‌عوض شد؟!
    فكر نمی كنی اگر تجربه صمیمیت و پذیرش نقاط مثبت ومنفی پدر و مادرت و ... را نداشته باشی، با همسرت نیز در آینده دچار مشكل بشی؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده است .

    مدیرهمدردی (سه شنبه 08 اردیبهشت 88)

  3. #72
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 28 دی 89 [ 16:43]
    تاریخ عضویت
    1387-4-03
    نوشته ها
    286
    امتیاز
    5,593
    سطح
    48
    Points: 5,593, Level: 48
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 157
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    58

    تشکرشده 59 در 40 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام رويا
    بزرگترين آرزوي مادي ات چيه
    بزرگترين ضعف خانم ها در مقابل زندگي چيه
    دختر بچه ها رو دوست داري يا پسربچه ها رو؟
    توي بچه گي هات كدوم شخصيت كارتوني رو دوست داشتي
    دلت مي خواد همين الان كي زنگ در خونه اتون رو بزنه
    تا حالا از فرط حسادت زير آب كسي رو زده اي حتي اگر بشه يه غيبت كوچولو كه طرف رو تخريب كني

  4. کاربر روبرو از پست مفید N.DELNAZ تشکرکرده است .

    N.DELNAZ (سه شنبه 08 اردیبهشت 88)

  5. #73
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 آبان 89 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-19
    نوشته ها
    315
    امتیاز
    4,432
    سطح
    42
    Points: 4,432, Level: 42
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 94 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام رویا جونم
    بهترین فیلم خارجی و ایرانی که دیدی چی بوده ؟
    بهترین کتابی که خوندی چیه؟
    چه فصلی رو بیشتر از همه دوست داری ؟
    اگه خدایی نکرده یکی از دوستات به یه دلیلی تو رو مسخره کنه چه عکس العملی نشون میدی و چه جوری باهاش برخورد میکنی ؟
    موسیقی دوست داری (اگه اره چه سبکی)
    چه تفریحی رو بیشتر از همه دوست داری؟
    اگه سوال دیگه ای به ذهنم رسید دوباره میام:D

  6. کاربر روبرو از پست مفید کاترین تشکرکرده است .

    کاترین (سه شنبه 08 اردیبهشت 88)

  7. #74
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 دی 88 [ 07:03]
    تاریخ عضویت
    1387-3-12
    نوشته ها
    389
    امتیاز
    5,640
    سطح
    48
    Points: 5,640, Level: 48
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    357

    تشکرشده 375 در 164 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام روياي گل
    اول از همه بگيد حالتون كه خوبه
    1- حال امروزتون را برامون توصيف كن
    2- امروز چه رنگيه ، ديروز چه رنگي بود ، فردا چه رنگي خواهد بود
    3- يكم راجع به خودت بگو (شخصيتت، چيزهايي كه دوست داري ، كارت ، ...)
    4- به نظرت رويا همان آرزو است
    5- رويا را مي شه توي واقعيت بهش برسي
    6- چاي بيشتر دوست داري يا قهوه
    7- قهوه را با شير و شكر مي خوري يا تلخ
    8- اگر يه فنجان قهوه تلخ بهت بدن چكارش مي كني
    9- با ورزش چطوري
    10- گردش توي طبيعت را بيشتر دوست داري يا رفتن به پاساژها و ديدن مغازه ها رو
    اگر يه روز از دست كسي ناراحت بشي چكار مي كني ، ميشيني گريه مي كني ، بهش مي فهموني ناراحتت كرده ، تلافي مي كني ، فراموش مي كني ؟

    ممنون اگر وقت بگذاري و روي اين صندلي كه برات خيلي داغش كردن مي شيني و توي اين گرما جواب سوالها را ميخواي بدي حالا بفرما بستني شربتي چيزي بخور بعد جواب بده :D
    او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
    یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
    این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
    لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!

  8. 2 کاربر از پست مفید sayehhaye_mah تشکرکرده اند .

    sayehhaye_mah (سه شنبه 08 اردیبهشت 88)

  9. #75
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    با سلام خدمت همه ی شما دوستان عزیزم
    راستش من الان دانشگاهم و نمیتونم جوابتون رو بدم چون خیلی کار دارم و الان کلاس دارم ولی بعد از دانشگاه حتما میام که جواباتون رو بدم ، البته فکر کنم جواب دادن به شما خیلی طول بکشه ، پس اگه میبینین که تا الان نیومدم که جوابتون رو بدم نگران نباشین چون شب حتما به حضورتون میرسم
    آقای مدیرشما چقدر داغش کردین !! بابا سوختم !!:D
    موفق باشین

  10. 3 کاربر از پست مفید حنان تشکرکرده اند .

    حنان (سه شنبه 08 اردیبهشت 88)

  11. #76
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 اردیبهشت 88 [ 18:22]
    تاریخ عضویت
    1386-8-14
    نوشته ها
    194
    امتیاز
    6,224
    سطح
    51
    Points: 6,224, Level: 51
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 126
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    176

    تشکرشده 192 در 78 پست

    Rep Power
    38
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام رویای عزیز
    نمی خوام زیاد وقت شما رو بگیرم .
    لطف می کنید در مورد واژه صبر چند جمله بنویسید ؟
    آخه همه 11 اعتبار شما از دلسوزی و آرام بودن شما تشکر شده .
    می شه ارتباط مستقیم واژه صبر و خدا رو هم توضیح بدید ؟
    مرسی

  12. کاربر روبرو از پست مفید بهاره تشکرکرده است .

    بهاره (سه شنبه 08 اردیبهشت 88)

  13. #77
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    نقل قول نوشته اصلی توسط ani
    1-اگر بدانيد قادر خواهيد بود فكر اطرافيانتان را بخوانيد اولين كسي كه به سراغش مي رويد تا از افكارش خبر دار شويد چه كسي است و چرا ؟! از اين قدرت چگونه بهره مي برديد ؟
    سلام آني جان ، عجب سوال وسوسه انگيزي پرسيدي ! :D
    اين جوابي كه من ميدم شايد جوابي معقولانه نباشه... ولي اگه همچين نيرويي داشتم ، دلم ميخواست بدونم كه واقعا اون چيزي كه توي ذهن عرفان بود در مورد من چيه ؟ يعني قصدش از با من بودن چي بوده دقيقا ؟؟؟ يعني به سوالهاي بي پاسخ ذهنم پاسخ بدم ، چون دلم نميخواد راجع به كسي بي دليل فكر بد بكنم ... نه اينكه با خوندن ذهنش بخوام كاري انجام بدم يا تصميمو عوض كنم ، نه !!! فقط دلم ميخواد حقيقت رو بدونم ، چيزي كه الان برام در سايه اي از ابهام قرار گرفته ، گرچه اين سوالها ذهنمو به خودش مشغول نكرده ولي اگه قرار بود همچين نيرويي داشته باشم ، اولين كسي كه دلم ميخواست ذهنش رو بخونم عرفان بود.

    حالا اينكه ميگين از اين قدرت چه بهره اي ميبردين !! راستش شايد اين قدرت ضررهاش بيشتر از سودهاش باشه ،‌چون اگه ندوني توي ذهن طرفت چي ميگذره ، شايد بتوني شاد زندگي كني و بدون دغدغه ي فكري ولي اگه همچين قدرتي رو داشته باشي ، شايد از حقايق ناگفتني اي مطلع بشي كه چندان دونستنش مهم نيستن ولي هم روي روحيه ات تاثير ميذارن ، هم ذهنت رو به خودشون مشغول ميكنن !! قطعا اگه همچين نيرويي داشتم فكر نميكنم كه ميتونستم ازش بهره اي ببرم ، البته بهره هاي غير اخلاقي ميشه ازش برد برد كه من اهل تقلب و ... نيستم !!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط ani

    2-کدام یک از روش های زیر را برای خوردن ساندویچ در نظر می گیرید ؟
    1.ساندویچ خود را به قطعات کوچک تر تقسیم می کنید ؟
    2. ساندویچ خود را دو لقمه می کنید ؟
    3. ساندویچ خود را آرام و با اشتهایی وصف ناپذیر می خورید ؟
    4. همیشه ساندویچ خود را نصف کرده و باقی مانده را در بشقاب می گذارید؟
    5. ساندویچ خود را کاملاْ باز کرده و محتویات آن را تنها با تکه ای نان می خورید ؟

    راستش من به طريقي كه در گزينه ي 3 توضيح دادين ميخورم ، يعني آرام ، ولي هميشه اشتهامم زياد نيست :D

  14. کاربر روبرو از پست مفید حنان تشکرکرده است .

    حنان (سه شنبه 08 اردیبهشت 88)

  15. #78
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 خرداد 88 [ 06:20]
    تاریخ عضویت
    1387-2-31
    نوشته ها
    378
    امتیاز
    6,522
    سطح
    52
    Points: 6,522, Level: 52
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    157

    تشکرشده 166 در 85 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    رویا جون سلام
    منم بپرسم میشه بگی رنگ چشم مورد علاقت چیه ؟
    تا به امروز صمیمترین دوستت رو اذیت کردی؟
    راستی قطار برقی که حرکت میکنه میدونی دودش کدوم سمت میره ؟

  16. کاربر روبرو از پست مفید مینا 22 تشکرکرده است .

    مینا 22 (سه شنبه 08 اردیبهشت 88)

  17. #79
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    نقل قول نوشته اصلی توسط نقاب
    سلام بر رویا دوست عزیز و گرامی..
    سلام بر دوست عزيزم

    نقل قول نوشته اصلی توسط نقاب

    >>>ایا ""رویا"" خانوم در زندگی رویایی هم دارد که به حقیقت نپیوسته باشد ان چیست؟
    راستش من رويا زياد داشتم ، ولي اكثرا مربوط به يك برهه اي از زمان بوده و بعد از مدتي از سرم افتاده ولي رويايي كه همچنان در سرم باقي ست و مدت زياديه كه آرزوشو دارم ، اينه كه دكتراي ژنتيك مولكولي يا بيوتكنولوژي بگيرم ( ان شا الله )

    نقل قول نوشته اصلی توسط نقاب

    2>>>رویا در زندگی چند بار متحول شده است و تصمیم بر تغییر گرفته؟؟؟
    من تا حالا چند بار تصميم به تحول و تغيير گرفتم ، ولي تو دو مورد موفق بودم ، كه يكيش تصميم قطعي به قطع وابستگيم بود كه از اين بابت خيلي خيلي خوشحالم ، چون از نظر روحي خيلي بهم كمك كرد.

    نقل قول نوشته اصلی توسط نقاب

    3>>>رویا ""عشق"" را چگونه تعریف می کند و در مورد ""وابستگی عشقی"" چه نظری دارد؟
    به نظر من عشق يعني دوست داشتن كسي يا چيزي به همون صورت واقعي خودش بدون در نظر گرفتن منافع خودت
    يعني چيزي رو دوست داشته باشي كه الان هست نه اون چيزي كه ميتونه باشه ، يعني دوست داشتن كسي يا چيزي با همه ي خوبي ها و بدي ها ش و پذيرفتن همه ي اونها
    و در نظر من عشقي هميشه باقي ميمونه كه مربوط به خصوصيات ثابت و تغيير نا پذير باشه ( يعني كمتر تغيير كنه ) مثل اخلاق !!
    وابستگي عشقي به نظر من آفت عشقه و علاوه بر اون 100% موجب آزار فرد عاشق و حتي معشوق ميشه و در ضمن زندگي خود فرد رو مختل ميكنه و استرس رو زياد ميكنه !! كلا بگم من الان احساس خيلي خيلي خوشايندي دارم ، و به خاطر اينكه از اين وابستگي راحت شدم خدارو شكر ميكنم چون واقعا آزار دهنده بود برام و استرس شديد و ناراحتي شديدي رو بهم القا ميكرد.

    نقل قول نوشته اصلی توسط نقاب

    4>>>بهترین توصیه شما برای افرادی که تازه وارد زندگی مشترک می شوند چیست؟؟
    نقاب جان ، من در حدي نيستم كه بخوام توصيه اي داشته باشم براي كسي و تجربه اي هم توي اين ضمينه ندارم ولي اگه ازم بخوان يه چيزي بگم اينه كه : توقعتون رو از زندگي كم كنين ، قانع باشين ، تا بتونين از زندگيتون لذت ببرين در غير اينصورت ممكنه حسرت و حسادت نذاره كه شاد زندگي كنين


    نقل قول نوشته اصلی توسط نقاب
    5>>یک جمله که فردی می تواند به همسر خود بگویید و او را دلگرم کند ...را بگو؟؟
    جمله ي : دوستت دارم (البته از ته دل و با احساس)


    نقل قول نوشته اصلی توسط نقاب

    7>>>یک توصیه برای من (نقاب) و تمام اعضای همدردی>>><<<
    موفق باشی دوست عزیز
    يادمون باشه كه عالم محضر خداست ، پس مواظب كارامون باشيم چون اون هميشه در كنارمونه و داره مارو ميبينه ( بيشتر توصيه اي بود براي خودم ِ:D ، من خودم بيشتر به توصيه احتياج دارم )
    شما هم موفق باشي دوست عزيز

    نقل قول نوشته اصلی توسط yasi_m
    سلام رویا جان.
    سلام دوست عزيز

    نقل قول نوشته اصلی توسط yasi_m

    چرا وقتی باطری کنترل تلویزیون تموم می شه دکمه های اونو محکمتر فشار میدیم؟
    اولش كه نميدونيم باطري تموم شده ، اين كارو ميكنيم چون فكر ميكنيم نكنه كه ما دكمه ها رو به قدي ضعيف فشار داديم كه اتصال برقرار نشده
    ولي بعدش كه ميفهميم انگار يه جورايي ميخوايم حرصمونو سر دكمه ها خالي كنيم:D آخه خيلي زور داره كه از جا بلند شيم و از طريق خود تلويزيون شبكه ها رو عوض كنيم


    نقل قول نوشته اصلی توسط yasi_m

    چرا اگر به کسی بگید که در فضا 4 میلیارد ستاره وجود داره باورش میشه ولی اگر بهش بگید رنگ دیوار خیسه خودش با دست امتحان می کنه تا مطمئن بشه؟
    چون در مواردي كه عقل انسان به فهميدن يك مسئله كمك نميكنه ، و خود انسان نميتونه تنهايي به جواب دست پيدا كنه ( آخه آدم نميتونه كه همه ي ستاره هاي آسمونو بشماره ) اگه جواب سوال چندان اهميت خاصي براش نداشته باشه ، معمولا حرفهاي ديگرانو قبول ميكنه
    ولي در مواردي كه امكان آزمايش وجود داره و فهميدن مطلب توسط خود شخص ، خوب معمولا طرف ترجيح ميده كه خودش به جواب دست پيدا كنه !! ( آخه شنيدن كي بود مانند ديدن )


    نقل قول نوشته اصلی توسط yasi_m

    هر گونه فکر و تصور در مورد نامحرم که از روی عمد باشد اشکال دارد؟
    خانمي سوالات شرعي ميپرسي ؟:P
    فكر ميكنم بايد اشكال داشته باشه


    نقل قول نوشته اصلی توسط yasi_m

    چرا برای انجام مجازات اعدام با تزریق آمپول سمی ، از سرنگ استریل استفاده می کنن؟
    به نظر من چون اگه انسان هر جور شخصيتي هم كه داشته باشه ، باز هم انسانه و بايد از حقوق انساني برخوردار باشه !!!
    شايد فكر كنيم كه چه فرقي ميكنه ؟ بلاخره كه طرف بايد بميره ، پس چه فرقي ميكنه سرنگ استريل يا سرنگ غير استريل ؟؟؟ ولي ما اجازه نداريم كه به حقوق يك انسان چون شايد ديگه نباشه كه بخواد از خودش دفاع كنه يا فرقي به حالش نداشته باشه تجاوز كنيم !!!
    اگه از سرنگ غير استريل استفاده بشه در نظر من يه بي احترامي ميتونه باشه در حق يك انسان و ناديده گرفتن حقوق طبيعي اش و يك كار غير اخلاقي !!!!

    نقل قول نوشته اصلی توسط yasi_m

    چرا تارزان ریش و سیبیل نداره؟
    جدا نداره ؟؟؟؟؟
    خوب شايد ارثي باشه !!! :D البته عوام در اين مورد از واژه اي استفاده ميكنن كه من ترجيح ميدم كه نگم


    نقل قول نوشته اصلی توسط yasi_m

    زمزمه موسیقی های حرام با لب و دهان حرام است؟
    فكر ميكنم كه بايد حرام باشه ( توجه : لطفا به رساله مراجعه كنيم و به فتواي اينجانب اهميت ندين :P )
    دریا را با کدام یک از این ویژگی ها تشریح می کنید؟؟؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط yasi_m

    آیا میشه زیر آب گریه کرد؟
    نميدونم ؟؟!!! شايد بشه

    نقل قول نوشته اصلی توسط yasi_m

    تا حالا امتحان کردین ببینین میشه زیر آب جیغ زد؟
    موفق باشید
    جيغ كه نه !! ولي يه بار حرف زدن رو امتحان كردم كه از كارم پشيمون شدم :D چون فقط صداي پلق پلق آب شنيده ميشه
    ممنون ، شما هم موفق باشين

    ببخشيد ياسي خانم يكي از سوالاتتون جا موند :
    نقل قول نوشته اصلی توسط yasi_m
    دریا را با کدام یک از این ویژگی ها تشریح می کنید؟؟؟
    اولين چيزي كه به نظرم مياد بزرگيشه و بد از اون آبي بودنش

    نقل قول نوشته اصلی توسط خاطره*
    سلام
    سلام خانمي
    نقل قول نوشته اصلی توسط خاطره*
    چرا اسمون ابی ؟
    دليلشو نميدونم ، شايد دلش ميخواد :D

    نقل قول نوشته اصلی توسط خاطره*

    چرا ماشین 4چرخ دارد؟ چرا چرا
    چون به نظرم در اين حالت هم به خوبي ميتونه تعادلش رو حفظ كنه ( نسبت به حالت داراي چرخهاي كمتر )و هم كمترين هزينه رو ميبره( نسبت به حالت داراي چرخهاي بيشتر )

    نقل قول نوشته اصلی توسط خاطره*
    منم می خوام بیام صندلی داغ ؟؟؟؟
    عزيزم عجله نكن ، بلاخره نوبت شما هم ميشه ، فقط مواظب باش كه نسوزي :D
    موفق باشي عزيزم

  18. 4 کاربر از پست مفید حنان تشکرکرده اند .

    حنان (سه شنبه 08 اردیبهشت 88)

  19. #80
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 آبان 89 [ 17:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-19
    نوشته ها
    315
    امتیاز
    4,432
    سطح
    42
    Points: 4,432, Level: 42
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 118
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    90

    تشکرشده 94 در 50 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: سری سوم صندلی داغ با مدیریت جدید

    سلام خسته نباشی رویا جان
    چقدر پستت طولانی شد
    بذار یه سوال وسطش ازت بپرسم
    اشپزی بلدی؟چه غذایی رو بهتر از همه درست میکنی؟
    رانندگی بلدی؟
    تو زندگیت بیشتر از همه کی ترسیدی؟چرا؟
    چه فصلی رو بیشتر از همه دوس داری؟
    اخی خسته نباشی عزیزم

  20. 2 کاربر از پست مفید کاترین تشکرکرده اند .

    کاترین (سه شنبه 08 اردیبهشت 88)


 
صفحه 8 از 39 نخستنخست 1234567891011121314151617182838 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عشق به مردی که نمیخواد مسولیت ازدواج رو بپذیره
    توسط سپیده_7071 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 05 اردیبهشت 94, 12:44
  2. پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 اسفند 93, 10:45
  3. چرا بعضی خانواده ها آداب و رسوم رو رعایت نمیکنند؟
    توسط سیمین‌دخت در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: جمعه 14 تیر 92, 18:48
  4. ارتباط مردا با دخترا...منو ترسونده
    توسط بهار.زندگی در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 33
    آخرين نوشته: شنبه 10 تیر 91, 12:03
  5. گفتار سوم - شناخت خود و حقوق خود
    توسط آرمانخواه در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 01 تیر 87, 13:49

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.