گاهي پيش مي آيد كه نظرات شخصي ما با آنچه كه صحيح است فاصله زيادي دارد. نظرات شخصي نمي توانند هميشه درست باشند و فقط در حد همان نظرند كه البته تأثير خود را براي افراد خواهد داشت.
گاهي بايد نظرات شخصيمان را هم ناديده بگيريم و آنچه كه براي فرد صحيح است را عنوان كنيم.
مثلاً همه ما از آدم خيانتكارو دروغگو و ... بدمان مي آيد و دوست نداريم با چنين كسي زندگي كنيم اما وقتي كسي اين مشكل را مطرح مي كند بايد او را نسبت به شرايط خودش راهنمايي كنيم.شايد صلاح او چيز ديگري باشد....







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)