عزيزم به توانايي خودت در رويارويي با اين مسائلي كه عنوان داشته اي خوب فكر كن و بعد اقدام كن . بايد تا حد زيادي كنجكاوي ات را مهار كني تا بتواني مركز استان را انتخاب كني . البته در فضاي دانشجويي و دانشگاه آنقدر سرت شلوغ خواهد شد كه اصلا ياد اين آقا هم نمي افتي و سرگرمي هاي تازه و ارتباطات تازه پيدا مي كني ولي به هر ترتيب تا جا افتادن در مكان تازه و آشنايي با فضا و پيدا كردن دوستان و... بايد خودت و كنجكاوي ات را مهار كني اگر مي تواني بسم الله و مركز استان بزن و اگر نه كه همان در شهر خودت بمان .








علاقه مندی ها (Bookmarks)