سلام
چون شما همونطور که خودتون گفتین ، آدم کمال گرایی هستین ، باید سعی کنین در جهت رسیدن به هدف هاتون قدم های بیشتری بردارین. خوشحالم از اینکه توی رشته ی مورد علاقه تون مشغول تحصیل هستین...
اگر میتونین توی فعالیت های دیگه هم شرکت کنین و سعی کنین خودتون رو بیشتر با چیزهایی که بهشون علاقه دارین سرگرم کنین. امیدوارم روحیه تون برگرده...
شما الان در زمینه ی عاطفی دو تا تجربه دارین. سعی کنین اشتباهات گذشته رو تکرار نکنین و اگر میخواین وارد یه رابطه ی عاطفی جدید بشین ، اول باید گذشته رو فراموش کنین و از نو شروع کنین. فقط تجربیات رو برای خودتون نگه دارین... فکر کن هیچوقت شکست نخوردی و از اول ِ اول شروع کن... اما اینبار با انتخابی درست... که بعدا ً خودتو به خاطر این انتخابت تحسین کنی و نگی اونی نبود که من می خواستم.
اگر بتونی توی زندگی موفقیت هایی بدست بیاری ، خیلی به خودت کمک کردی. مثلا ً یک هدف برای خودت انتخاب کن و بگو من باید به این هدف برسم. با تلاش و توکل به خدا حتما ً به هدفت می رسی ( سعی کن از هدف های کوچیک شروع کنی که از همون اول شکست نخوری و روحیه ات بدتر نشه ) با موفقیت های کوچیک شاد بشو و به خودت افتخار کن.
امیدوارم موفق باشی...








علاقه مندی ها (Bookmarks)