به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 11 از 12 نخستنخست ... 23456789101112 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 101 تا 110 , از مجموع 115
  1. #101
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    سلام دوستان

    پیشنهاد می کنم به جای ادامه بحٍث به این شکل ، یه تاپیک در شاخه مسائل مربوط به

    ازدواج ایجاد کنید با عنوان "آسیب شناسی ازدواج درمیان جوانان امروز و راه کارهای مفید "

    و دو نکته را در ارائه نظر لحاظ کنید

    1 - بحث ها دقیق و کارشناسانه و ناظر بر استخراج آسیبهای اساسی و مانع ازدواج باشد

    2 - راه کار هم ارائه شود .( منطبق با واقعیتها راه کارهای عملی و ممکن ارائه گردد( .


    و اما فقط نیمه خالی دیده شود و راه کاری هم مد نظر قرار نگیرد ، شما بگید حاصل

    چیزی جز یأس خواهد بود ؟ و آیا ایجاد یأس از اهداف این تالار و اینگونه بحث هاست ، و یا

    اساساً منصفانه است ؟( نادیده نگیرید بعضی بازدید کننده ها ممکن است بسیار تأثیر یا

    تلقین پذیر باشند ، اینرا در وقت بحث و....در نظر داشته باشیم ).

  2. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    فرشته مهربان (یکشنبه 06 اردیبهشت 88)

  3. #102
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 شهریور 89 [ 17:39]
    تاریخ عضویت
    1387-8-24
    نوشته ها
    1,569
    امتیاز
    8,965
    سطح
    63
    Points: 8,965, Level: 63
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    484

    تشکرشده 502 در 230 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    شما فرشته مهربان ، درد دل پسرها را شنیدید . شما نیمه پر لیوان را ببینید و پیشنهاد بدهید!

  4. #103
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    sorenaye عزیز

    پیشنهادم ایجاد یه تاپیک آسیب شناسانه است

    که دوستان هم دو شرطی را که گفتم رعایت کنند .

    اگر نظرتون اینه که خودم ایجاد کنم، حقیقتش این هفته نمی تونم چون گفتم کارشناسی

    شده نظر داده بشه ، لازمه خودمم این کارو بکنم ، پس وقت می خوام تا نظرات را جمع و جور

    کنم ،به قلم در بیارم و ارائه کنم .

    این که پیش از اقدام خودم پیشنهاد را دادم برای این بود که اگر کسی آمادگی داره زودتر از

    من کا رو شروع کنه.

  5. #104
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,949
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,460 در 1,179 پست

    Rep Power
    212
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    سلام دوستان

    پیشنهاد می کنم به جای ادامه بحٍث به این شکل ، یه تاپیک در شاخه مسائل مربوط به

    ازدواج ایجاد کنید با عنوان "آسیب شناسی ازدواج درمیان جوانان امروز و راه کارهای مفید "

    و دو نکته را در ارائه نظر لحاظ کنید

    1 - بحث ها دقیق و کارشناسانه و ناظر بر استخراج آسیبهای اساسی و مانع ازدواج باشد

    2 - راه کار هم ارائه شود .( منطبق با واقعیتها راه کارهای عملی و ممکن ارائه گردد( .


    و اما فقط نیمه خالی دیده شود و راه کاری هم مد نظر قرار نگیرد ، شما بگید حاصل

    چیزی جز یأس خواهد بود ؟ و آیا ایجاد یأس از اهداف این تالار و اینگونه بحث هاست ، و یا

    اساساً منصفانه است ؟( نادیده نگیرید بعضی بازدید کننده ها ممکن است بسیار تأثیر یا

    تلقین پذیر باشند ، اینرا در وقت بحث و....در نظر داشته باشیم ).
    سلام..سخنان شما شیوا است فرشته مهربان...
    ولی اگر توجهی بر نام تاپیک فرمایید نوشته شده است ....دردودل پسرا
    درست؟؟؟>>>پس ما این جا بحثی بر اصل مسائل کارشناسی نداریم ....
    در این جا هر کسی که کمی دلش گرفته باشد چند سطری می نویسد و شما هم بهتر از من می دانید که در دردودل کردن اصولا سخنان و بحث هایی ایجاد می شود که به دور از منطق خاص و نشات گرفته از احساسات است.....
    وگرنه سورنای عزیز چندین تاپیک با عنوان مربوط به ازدواج و مشکلات آن و توقعات باز کرده اند و در اخر هم بحث ها نتیجه گیری شده است ولی بازهم عده ای...........

    به هر حال ممنون از پیشنهاد شما ولی به نام تاپیک هم توجهی فرمایید.

  6. کاربر روبرو از پست مفید حسین پور تشکرکرده است .

    حسین پور (یکشنبه 06 اردیبهشت 88)

  7. #105
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    ولي دخترا سخت گير نيستن گرچه نسبت به قبلا توقعات بالاتر رفته ولي بازم هم كه ماديات براشون مهم نيست. يكم واقع گرا باشين. ميگن مردا سر و ته يه كرباسن ولي اينو در مورد خانم ها نگفتن.حتي دوستاي منم ماديات براشون خيلي مهم نيست.
    اصلا مهم نیست!...آره....کی گفته واسشون مهمه؟!.........فقط کافیه یه چیزش کم و کسر باشه....
    ما واقع بین هستیم اما این شمایین که دارین شعار میدین و..........چرا قبول نمیکنین که دین و ایمان و.....اکثریت غالب دخترای امروزی پول هست؟؟نه تنها اونا بلکه خونواده های محترمشون!......آره واقعیت تلخه!........

    خانوم قاصدک، دوست بنده تحصیل کرده اند! یک مهندس (فوق لیسانس) از دانشگاه شریف! ولی بنده خدا از خونواده ضعیفیه. ایشون کارشون رو تازه شروع کرده. بچه هم نیست. 26 سالشه.2 سال سربازی بوده. درآمد ماهیانه ایشون فعلا 550-600 هزاره. 3 سال طول می کشه تا رهن یه خونه رو جمع کنن. برای اینکه در گناه نیفته قصد ازدواج داره. خواستگاری حدود 10 دختر رفته.همشون جواب رد. همشون از خونواده های معمولی. البته خواستگاری بسیاری دیگه هم می خواسته بره ولی خب پدر و مادر بزرگوار دختر مانند والدین شما پسر رو آدم حساب نکردن که تو خونشون راه بدن!
    پیشنهادتون چیه؟ این تحقیر رو باید تا کجا پذیرا باشه؟
    اما موردی که برام خیلی خنده داره!!؟.........
    اون دسته از دخترایی که توی تاپیک(نقش دختر قبل زندگی مشترک...) نوشته بودم...ممکنه خیلی مشکل داشته باشن که خب قبول.......اما چیزی که هست لااقل عقده ای نیستن:D .......ولی دخترانی که شما گفتین(معولی و سطح پایین و...) با دیدن اون دخترها و عقده هایی که در خانه پدری داشتند و.... دیگه از اون ها هم بدترن......علاوه بر این که بسیار هم چشم و هم چشمی خواهند کرد و....و انتظاراتی که از یه پسر دارن سر به فلک میذاره........که خود سورنا هم اشاره کرد....

    اره. واقعا بوده. مثلا دوستم ترم 6 دانشگاه فردوسيه و خانواده شوهرش حتي مستاجرن و خود اقا داماد نه خونه داره نه ماشين. و تحصيلاتش ديپلمه و اينكه شغلش ازاده. با اينكه دوستم فوق العاده دختر خوبيه و خواستگارهاي زيادي داشت ولي بخاطر صداقت شوهرش اونو انتخاب كرد و مهريشو 114 سكه تعيين كرد.
    ترم 6 چند سالش میشه؟!.......حالا به قول یارو گفتنی دختر احساساتیه و گرم و....پس فردا که فارغ شد....متوجه میشه که چکاری کرده.......5-10 سال اول زندگی اون ها همه چی رو معلوم خواهد کرد!.........امیدوارم که مشکلی واسشون پیش نیاد..........

    و اما:
    ........
    ...........
    اونها شعار می دادن منو درکم می کنن
    ولی وقت سختی دیدم چطور ترکم می کنن
    چه دوستهای من ، چه عشق و چه برادرم:cool:
    نمیدونستم ضامن رابطمه درآمدم
    .................

  8. کاربر روبرو از پست مفید کامران007 تشکرکرده است .

    کامران007 (یکشنبه 06 اردیبهشت 88)

  9. #106
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 25 اردیبهشت 88 [ 13:25]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    44
    امتیاز
    3,827
    سطح
    39
    Points: 3,827, Level: 39
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 123
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 18 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    سلام این چیزهایی شما اینجا بهشون اشاره کردیم فقط درد و دل پسر ها نیست در دل تمام انسان هایی که از ظاهر بینی اطرافیانشون خسته شدن
    من به عنوان یک دختر 2 نمونه براتون میارم
    من یک دختر خاله دارم بسیار بسیار زیبا تحصیل کرده و شاغل (از لحاظ اخلاقی هر کس باهاشون آشنا میشه شیفته رفتار و طرز فکرش هست)اما شوهر خاله(دبیر بازنشسته هستن) من از مال دنیا فقط و فقط به اندازه خودش داره خونشون هم پایین شهرشونه خونواده بسیار شریف و محترمی هستن پسر خالم تحصیل کردست(مهندس شرکت نفت) دختر خالم دختر متین و خانومیه خواستگار هم داره اما.......... این خواستگاران عزیز به محض اینکه میفهمن شوهر خاله من مایه!!! دار نیست پا پس میکشن! و حتی وقتی میرن خونشون مخصوصا اونا که از بالا شهر تشریف میبرن با 1000 فیس و افاده طوری رفتار میکنن که دختر خاله من به طور کلی قید ازدواج رو زده!

    از اون طرف دختر خاله دیگه ای دارم از لحاظ زیبایی 1/1000 اون دختر خالم نیست فوق دیپلم هست و شاغل هم نیست بخور و بخواب شغل حرفه ایش هست ولی شوهر خالم خدارو شکر وضع مالیشون بسیار بسیار عالی(کارخانه دار هست) تا دلتون بخواد خواستگارهای رنگارنگ داره! اونم با چه به به چه چهی!

    بیبینید هم بین اقایون و هم خانوم ها ادمهای ظاهر بین بسیار زیاد هست که پول چشمشونو کور کرده و چیز دیگه ای نمیبینند شما ااقایون(در این تایپیک)از این که به خاطر مادیات اون شکلی که درخور و شایسته شما هست ممکنه باهاتون رفتار نشه دلخور هستین و معترض اگر با یک دختر اون هم به خاطر مسائل مالی پدرش(محتاج نیست فقط به اندازه خودش داره بیشتر نداره بده لاشخورا بخورنش(بلا نسبت)) به این شکل برخورد میشه چه قضاوتی میکنید؟

  10. 2 کاربر از پست مفید razedel تشکرکرده اند .

    razedel (دوشنبه 14 اردیبهشت 88)

  11. #107
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 14 اسفند 90 [ 23:46]
    تاریخ عضویت
    1387-7-21
    نوشته ها
    1,027
    امتیاز
    8,463
    سطح
    62
    Points: 8,463, Level: 62
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 287
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    4,165

    تشکرشده 4,222 در 1,018 پست

    Rep Power
    121
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    نقل قول نوشته اصلی توسط sorena_arman
    خانوم قاصدک، دوست بنده تحصیل کرده اند! یک مهندس (فوق لیسانس) از دانشگاه شریف! ولی بنده خدا از خونواده ضعیفیه. ایشون کارشون رو تازه شروع کرده. بچه هم نیست. 26 سالشه.2 سال سربازی بوده. درآمد ماهیانه ایشون فعلا 550-600 هزاره. 3 سال طول می کشه تا رهن یه خونه رو جمع کنن. برای اینکه در گناه نیفته قصد ازدواج داره. خواستگاری حدود 10 دختر رفته.همشون جواب رد. همشون از خونواده های معمولی. البته خواستگاری بسیاری دیگه هم می خواسته بره ولی خب پدر و مادر بزرگوار دختر مانند والدین شما پسر رو آدم حساب نکردن که تو خونشون راه بدن!
    پیشنهادتون چیه؟ این تحقیر رو باید تا کجا پذیرا باشه؟
    من خواستگاری یک دختر رفتم. جواب رد شنیدم. ولی اگر مثل ایشون با من رفتار می شه قسم خورده ام که تنها دنبال صیغه(شما فرض کنید زنای شرعی هر چه دوست دارید معنی کنید) بروم. من هم انسانم. دختری که از هزینه آرایش عروسی خود نمی کاهد این تحقیر را برای مرد خود می پذیرد و بعد انتظار محبت دیدن دارد!!
    'گل گفتی سورنا
    ایول

    نقل قول نوشته اصلی توسط sorena_arman
    این موردها چقدر بودن؟ اونها حاضر بودن با یکی مثل دوست من ازدواج کنند. ببینید این دوست من واقعا انسانه. باایمانه. صادقه.تحصیل کرده است. کار داره. ولی یکی دو سال دختر مجبوره تو خونه مادرشوهر زندگی کنه. همین. ؟
    دیوونه اون دختری که این اقا پسرو تحقیر و رد کرده

  12. #108
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 31 فروردین 89 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1387-11-13
    نوشته ها
    57
    امتیاز
    3,464
    سطح
    36
    Points: 3,464, Level: 36
    Level completed: 76%, Points required for next Level: 36
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    7

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    نقل قول نوشته اصلی توسط کامران007
    ولي دخترا سخت گير نيستن گرچه نسبت به قبلا توقعات بالاتر رفته ولي بازم هم كه ماديات براشون مهم نيست. يكم واقع گرا باشين. ميگن مردا سر و ته يه كرباسن ولي اينو در مورد خانم ها نگفتن.حتي دوستاي منم ماديات براشون خيلي مهم نيست.
    اصلا مهم نیست!...آره....کی گفته واسشون مهمه؟!.........فقط کافیه یه چیزش کم و کسر باشه....
    ما واقع بین هستیم اما این شمایین که دارین شعار میدین و..........چرا قبول نمیکنین که دین و ایمان و.....اکثریت غالب دخترای امروزی پول هست؟؟نه تنها اونا بلکه خونواده های محترمشون!......آره واقعیت تلخه!........

    خانوم قاصدک، دوست بنده تحصیل کرده اند! یک مهندس (فوق لیسانس) از دانشگاه شریف! ولی بنده خدا از خونواده ضعیفیه. ایشون کارشون رو تازه شروع کرده. بچه هم نیست. 26 سالشه.2 سال سربازی بوده. درآمد ماهیانه ایشون فعلا 550-600 هزاره. 3 سال طول می کشه تا رهن یه خونه رو جمع کنن. برای اینکه در گناه نیفته قصد ازدواج داره. خواستگاری حدود 10 دختر رفته.همشون جواب رد. همشون از خونواده های معمولی. البته خواستگاری بسیاری دیگه هم می خواسته بره ولی خب پدر و مادر بزرگوار دختر مانند والدین شما پسر رو آدم حساب نکردن که تو خونشون راه بدن!
    پیشنهادتون چیه؟ این تحقیر رو باید تا کجا پذیرا باشه؟
    اما موردی که برام خیلی خنده داره!!؟.........
    اون دسته از دخترایی که توی تاپیک(نقش دختر قبل زندگی مشترک...) نوشته بودم...ممکنه خیلی مشکل داشته باشن که خب قبول.......اما چیزی که هست لااقل عقده ای نیستن:D .......ولی دخترانی که شما گفتین(معولی و سطح پایین و...) با دیدن اون دخترها و عقده هایی که در خانه پدری داشتند و.... دیگه از اون ها هم بدترن......علاوه بر این که بسیار هم چشم و هم چشمی خواهند کرد و....و انتظاراتی که از یه پسر دارن سر به فلک میذاره........که خود سورنا هم اشاره کرد....

    اره. واقعا بوده. مثلا دوستم ترم 6 دانشگاه فردوسيه و خانواده شوهرش حتي مستاجرن و خود اقا داماد نه خونه داره نه ماشين. و تحصيلاتش ديپلمه و اينكه شغلش ازاده. با اينكه دوستم فوق العاده دختر خوبيه و خواستگارهاي زيادي داشت ولي بخاطر صداقت شوهرش اونو انتخاب كرد و مهريشو 114 سكه تعيين كرد.
    ترم 6 چند سالش میشه؟!.......حالا به قول یارو گفتنی دختر احساساتیه و گرم و....پس فردا که فارغ شد....متوجه میشه که چکاری کرده.......5-10 سال اول زندگی اون ها همه چی رو معلوم خواهد کرد!.........امیدوارم که مشکلی واسشون پیش نیاد..........

    و اما:
    ........
    ...........
    اونها شعار می دادن منو درکم می کنن
    ولی وقت سختی دیدم چطور ترکم می کنن
    چه دوستهای من ، چه عشق و چه برادرم:cool:
    نمیدونستم ضامن رابطمه درآمدم
    .................
    دوست من تیرماه 21 سالش میشه و بهمن ماه سال 86 ازدواج کرده. الانم خیلی خوشبختن. مگه تمام زندگی شده پول؟
    من خودم به شخصه به عنوان یه دختر که دانشجوی ترم 6 هستم و سرکار نمیرم دارم برای زندگی ایندم پس انداز می کنم. تا حالا هم خواستگارای زیادی داشتم ولی خوب وقتی فردی یکی از معیارهای لازم برای ازدواج از قبیل ایمان. اخلاق. تحصیلات. اصالت خانوادگی و شغل رو نداره.چطور میتونم بهش تکیه کنم؟//؟؟؟؟؟
    تا حالا هم در مورد تمامی خواستگارام معیار مادی رو درنظر نگرفتم و اونها حداقل یکی از شرایط من رو نداشتن.و همشون از لحاظ مالی مشکلی نداشتن.
    یک خواستگار هم هنوز دارم که با اینکه اخلاق و موردای دیگش خوبه ولی عرضه کارکردن نداره و گفته حتی جهیزیه هم نمیخواد و همه چی رو تا مین می کنه؟
    ولی وقتی این اقا نتونه خودش کار کنه میشه بهش تکیه کرد.؟؟؟؟؟
    اینا شعار نیست.
    چرا من باید اینجا شعار بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ دلیلی برای شعار دادن نمیبینم.اینا واقعیتهای من و اطرافیانمه. که بدونین همه دخترا مثل هم نیستن و همه براشون مادیات مهم نیست.
    چرا به دخترا به عنوان یک ماشین پول نگاه می کنین؟ چرا شما اقایون ظاهربین شدین؟
    هنوز معیارهای اصلی ازدواج که مورد تایید اسلامه از بین نرفته.....
    کامران شما فکر کردین که اگه یه دختر مادیات براش مهم نباشه و با فردی که مادیات نداره ازدواج کنه .مشکل داره؟/ واقعا که.........
    کی چنین چیزی رو گفته؟؟الله اعلم........

  13. #109
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 مرداد 89 [ 17:00]
    تاریخ عضویت
    1386-11-09
    نوشته ها
    103
    امتیاز
    4,299
    سطح
    41
    Points: 4,299, Level: 41
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    23

    تشکرشده 23 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    اقای سورنا این چه کاریه؟! حتی همه دنیا به شما بگن پرخاشگر و تند خو وقتی دلیلاشون واسه شما منطقی نیست خوب قبول نکنین . ترک تالار واسه چی ....

  14. #110
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 شهریور 88 [ 09:47]
    تاریخ عضویت
    1386-12-12
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    6,773
    سطح
    54
    Points: 6,773, Level: 54
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    218

    تشکرشده 222 در 118 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: درد دل پسر ها

    سلام به همه بچه هاي تالار
    اولا منو ببخشيد خيلي وقت بود به تالار سر نزده بودم منو ببخشيد
    دوما ازsorena_arman
    عزيزم ممنونم كه زماني كه من نبودم حرفهاي دل منو زد و همه پسرا رو

    ببينيد من از اول فقط ميخواستم بگم كه پسرها چه مشكلاتي بر سر راهشون هست ودليلشم اون كسايي هستند كه واقعا ميبينم دچار مشكل شدن
    من يه بار گفتم خدا رو شكر زندگي خوبي دارم و الحمدلله كارم بد نيست والانم 28 سالم شده
    ولي بازم از ازدواج هراس دارم چون خيلي دخترا كه اصلا فكرش رو هم نميكردم به چه هيولاهايي تبديل شدن
    قبول كنيد ادم اعتمادشو از دست ميده

    ودر اخر من به همه نظرها احترام ميذارم و اين رو هم مي دونم كه چه پسر چه دختر از ديد خودش موضوع رو مو شكافي ميكنه و بازم ميگم مشكلاتي كه پسرا دارن مخصوصا الان و اين زمونه و كشور هم دچار بحران اقتصادي شده و بيكاري هم افزايش يافته تو رو خدا خودتون بگيد الان پسر ديگه شوهر ميكنه پسره ميره خواستگاري وقتي به تفاهم ميرسه علاوه بر مهريه كه ميگن حكم شرعه قبول _(البته نه 1300 سكه!) ولي ديگه پسرا بايد جهيزيه هم بگيرن ديگه موقع بله برون پسر بايد 3-4 تا تيكه جنس بزرگ جهيزيه هم بگيره ديگه اينشو نديده بوديم
    بعد ميگن دخترا فقط به صداقت اهميت ميدن!!!!!!1

    چرا سن ازدواج دخترا زياد شده ؟؟؟؟
    دلم ميخواد دخترا جواب بدن و خودشون حرف دلشونو بزنن و واقعيتو بگن


 
صفحه 11 از 12 نخستنخست ... 23456789101112 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دست دادن دختر به پسر عمو و پسر خاله ها
    توسط Amir ali1234 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 فروردین 97, 12:35
  2. تیکه انداختن پسرم وسط کلاس درس...بازیگوشی بی اندازه پسرم
    توسط آرام دل در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 18 مهر 93, 00:57
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  4. علاقه ی شدید پسر به پسر از نوع دیوانه وارش
    توسط hadimoradi38 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 10:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.