سلام
اکثرا آدما بدون منظور و نیت بد حرفی رو میزنن و نمیدونن که حرفشون ممکنه در طرف مقابل چه چیزی برداشت بشه .
خود من هم نسبت به حرف دیگران حساس هستم ولی وقتی یکروز متوجه شدم که دیگران هم گاهی کلام منو بد برداشت میکنن خیلی ناراحت شدم و تصمیم گرفتم خودم هم بیشتر مراقب حرفهام باشم .
پس شما هم ممکنه با حرفهاتون کسی رو ناراحت کنید این دیگه دست شما نیست . دست اونها هم نیست .
باید تصور کنید که اونها همیشه قصد آزار دادن شما و طعنه زدن با حرفهاشون به شما نیستن .
قبول کن که گاهی دچار توهم و بدبینی هستی نباید همه چیز رو بد برداشت کنی .
آدمها در حالات مختلف روحی حرفهای مختلفی میزنن ولی عملا دلشون نمیخواد کسی رو آزار بدن چون از این میترسن که با حرفشون گناهی مرتکب بشن و از خدا ترس دارند پس انقدر جسور نیستن که راه و نیمه راه شما رو اذیت کنن چون میدونن کسی هست که حساب هر ذره ای رو در دفتر مخصوص الهی یادداشت میکنه و به حساب هر شخصی با عدالت بی نظیرش رسیدگی میکنه .
خوش و امیدوار باشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)