سلام
الان تو دوران عقديد و احساسات داغ و هيجاني . ولي برادر گرامي زندگي بيش از اينها بازي و فراز و نشيب دارد حساب يك عمر زندگي است.اين را شنيده ايد كه : آدم از هرچه بترسد بر سرش مي آيد." نترسيد ازاينكه ازدست بدهيدش . در زندگي مشترك آنقدر مسائل پيش خواهد آمد كه كه اگر دائما درحال ترس و نگراني باشيد چيزي از وجود شما باقي نمي ماند.
درست اين است كه ما آدم ها همواره جانب حق را بگيريم حتي اگر به خاطر آن ناچار بوديم پابر دل خويش بگذاريم.
برادر گرامي
مي دانم كنترل احساسات عاشقانه در ارتباط با همسر سخت است ولي براي دوام زندگي و حفظ تعادل لازم لازم لازم است و بدون آن زندگي از مدار عادي خارج مي شود.
اگر اين كنترل ها و تعادل ها حفظ شود آن موقع است كه مي توانيد مطمئن باشيد داريد از پله هاي انسانيت تك تك بالا مي رويد.








علاقه مندی ها (Bookmarks)