به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 28 , از مجموع 28
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 اسفند 89 [ 12:53]
    تاریخ عضویت
    1387-8-01
    نوشته ها
    503
    امتیاز
    4,483
    سطح
    42
    Points: 4,483, Level: 42
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    69

    تشکرشده 73 در 47 پست

    Rep Power
    68
    Array

    RE: بعد از جدایی

    سلام ترانه. من تايپكت رو خوندم. چرا ديگه ادامه ندادي.نگفتي اوضاعت الان چطوره؟ به نظر من اگر شوهرت مشكل داره، خودت هم بي تقصير نيستي. اكثر مردها بدشون مي ياد زنشون تو يك جمعي كه مي رند زيادي تو چشم باشه. سياست داشته باش عزيزم. پيش مشاور رفتي؟ بي خبرمون نذار
    عميق ترين درد در زندگي مردن نيست، پنهان كردن قلبي است كه به اسفناك ترين حالت شكسته است.

  2. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 اردیبهشت 88 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1387-5-31
    نوشته ها
    428
    امتیاز
    6,511
    سطح
    52
    Points: 6,511, Level: 52
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    80

    تشکرشده 79 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بعد از جدایی

    منم منتظرم ترانه جان چی شد؟

  3. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 اردیبهشت 88 [ 11:41]
    تاریخ عضویت
    1388-1-20
    نوشته ها
    1
    امتیاز
    2,827
    سطح
    32
    Points: 2,827, Level: 32
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 73
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بعد از جدایی

    سلام
    من هم با roya.b موافقم که به یک مشاور مراجعه کنید اما نمی دونم ایشون چطور نتیجه گرفتن که حق با شماست. بهتره کسی یکجانبه قضاوت نکنه.[hr]
    جناب آقای دکتر
    عین این موردی که برای mke گفتید در مورد شما نیز صدق می کند. به نظر من santatian جواب خوبی به شما داد اینکه گفت حالا که حرف برابریه بهتره مهریه و نفقه هم برداشته بشه.
    هم مرد و هم زن هر دو میتونن پلید و شیطان صفت باشن و هم هر دو میتونن فرشته و پاک. نمیدونم آقای دکتر چرا فقط مردها رو پست می دونن.
    بهتر است همه حد وسط را نگه داریم و در هیچ موردی زیاده روی نکنیم.

  4. #24
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 01 بهمن 90 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1387-5-02
    نوشته ها
    87
    امتیاز
    3,865
    سطح
    39
    Points: 3,865, Level: 39
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 28 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بعد از جدایی

    سلام دوستان

    ممنون از اینکه به یاد من هستید

    راستش هرچی بیشتر فکر می کنم می بینم نمی تونم با همسرم حرف بزنم

    انگار نمی تونم حرفامو بش حالی کنم
    از خودم می پرسم چرا باش ازدواج کردم
    چرا نمی تونم از حقم دفاع کنم

    چرا انقدر آمادم تا ترکش کنم
    و هیچ جوابی پیدا نمی کنم

  5. #25
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 23 اردیبهشت 88 [ 16:58]
    تاریخ عضویت
    1388-1-25
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    3,037
    سطح
    33
    Points: 3,037, Level: 33
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 13
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بعد از جدایی

    ترانه جان
    به نظر من اگه نمی تونی حرفاتو به شوهرت بگی، براش نامه بنویس. این کار باعث می شه نه تنها حرفاتو بهش بگی، بلکه از نظر روحی حس خوبی بهش می ده.

    به نظر من هم هر آدمی آزاده در مورد انتخاب پوشش خودش. بهشت رفتن هم زوری نیست. ولی حجاب مسئله خیلی مهمیه تو زندگی زناشویی. زن و شوهر حتما باید قبل از ازدواج در این مورد نظر همدیگر رو بپرسن تا بعدا دچار همچین مشکلهایی نشن.
    ترانه جان، وقتی عباس اومد خواستگاری تو، تو همین مدلی بودی؟ یا اینکه الان نظرت عوض شده؟ اصلا راجع به این چیزا با هم صحبت کرده بودین؟ اگه اون از اون اول تو رو با یه حجاب دیگه دیده و این رو به عنوان یه معیار بهت گفته، خوب حق داره که الان هم ازت بخواد اون جوری باشی.
    من یه دوستی دارم که خیلی محجبه است. شوهرش هم اون رو مجبور نکرده که بی حجاب باشه. ولی همش از این غصه می خوره که چرا حجاب اون برای شوهرش مهم نیست. از نظر اون شوهرش بی غیرته ....
    می بینی چه دنیاییه...

  6. #26
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 01 بهمن 90 [ 01:34]
    تاریخ عضویت
    1387-5-02
    نوشته ها
    87
    امتیاز
    3,865
    سطح
    39
    Points: 3,865, Level: 39
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 85
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 28 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بعد از جدایی

    واقعا
    شوهر بی غیرت هم خوبه ها.............

    راستش اوایل
    نامه می نوشتم
    اصلا من نمی دونم چه جوری از حقم دفاع کنم
    کسی روش های دفاع از حق و حق بجانب حرف زدن را بلد نیست

  7. #27
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 خرداد 88 [ 05:02]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    3,479
    سطح
    36
    Points: 3,479, Level: 36
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 21
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    6

    تشکرشده 6 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بعد از جدایی

    سلام خانوم
    اينطوري كه شما صحبت كردين آدم ياد مراجع قانوني ميفته. يه چيزي باعث شده شما خيلي عصبي شده شايد 100% علت اصليش همسرتون هم نباشه.
    خوب شما الان ازدواج كردين پس طلاق اون آخر آخراست هميشه هم امكانش هست.
    شما تو دادگاه يه وكيل خيلي خيلي خوب بگيريد كاملا بلده حق را بگيره شايد هم ....
    حالا هم يه وكيل حاذق خيلي معتبر امتحان شده بهتون معرفي ميكنم... محبت!! اولش هم به خودتون
    اينكه آدم با خودش خلوت كنه كلاهشو قاضي كنه بد و خوب را ببينه يه هنره كه ما خانم ها خوب از پسش بر ميايم. دليلي نداره همسرشما ومادرش عين اونكه شما دوست داري رفتار كنن دليلي هم نداره شما عروسك كوكي اونها باشي اما اين مطلب را شما بايد آموزش بدي با آرامش محبت وبه اصطلاح با پنبه سر بريدن. باور كن تعريف هاي عجيب وغريب بعضي از دوستان كه احتمالا راجع به بره(؟) بودن همسرشون ميگن رو هم باور نكن اصلا مرد بايد مرد باشه نه بره! شما الان كلافه شدي از يه چيزي اول سعي كن به خودت آرامش بدي، خوتو دوست داشته باشي بعد تصميم بگير.

  8. #28
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 خرداد 88 [ 05:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-07
    نوشته ها
    264
    امتیاز
    4,364
    سطح
    42
    Points: 4,364, Level: 42
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 81 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: بعد از جدایی

    عزیزم مطمئنی قبلا چادری بودی؟افکارت اصلا به چادری ها نمی خوره مثل اونایی حرف می زنی که مخالف حجابن" شوهر بی غیرت خوبه ها" خیلی متاسفم از اینکه این جمله رو شنیدم.شوهر بی غیرت نه تنها رو خودت غیرت نداره بلکه خودش هم با زنای دیگه می پره. شما هنوز فلسفه حجاب را نفمیدی و اونو اسارت می دونی .پند و نصیحت هم فایده ای نداره اول باید خودت میشناختی و ببینی چی می خوای بعد ازدواج می کردی.


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.