نه دوست عزیز من زندگیمو بر پاییه یک استخاره بنا نکردم
من با همه مشورت کردم همه منو به همین راهی که رفتم راهنمایی کردن و همه حتی منو هل دادن تو این راه
من فقط خواستم استخاره کنم تا مطمئن بشم
و می دونم که خدا نظرش در راه من خوب بوده ولی نمی دونم چرا الان برای ادامه ی راه کمکم نمی کنه





و خوشحال ميشم اگه بخشي از اون راهي رو که بهش اشاره داشتي رو بگي ،البته اگه احساس کني مي تونم (مي تونيم) کمکت کنم.
علاقه مندی ها (Bookmarks)