به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 30

موضوع: چرا خدا.....

  1. #21
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: چرا خدا.....

    نه دوست عزیز من زندگیمو بر پاییه یک استخاره بنا نکردم
    من با همه مشورت کردم همه منو به همین راهی که رفتم راهنمایی کردن و همه حتی منو هل دادن تو این راه
    من فقط خواستم استخاره کنم تا مطمئن بشم
    و می دونم که خدا نظرش در راه من خوب بوده ولی نمی دونم چرا الان برای ادامه ی راه کمکم نمی کنه

  2. #22
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: چرا خدا.....

    شکوفه عزيز
    كوهنوردي مي خواست بلندترين قله را فتح كند .بالاخره بعد از سالها آماده سازي خود،ماجراجو يي اش را آغاز كرد.اما از آنجايي كه آوازه ي فتح قله را فقط براي خود مي خواست تصميم گرفت به تنهايي از قله بالا برود.
    او شروع به بالا رفتن از قله كرد ،اما دير وقت بود و به جاي چادر زدن همچنان به بالا رفتن ادامه داد، تا اينكه هوا تاريك تاريك شد.
    سياهي شب بر كوهها سايه افكنده بود وكوهنورد قادر به ديدن چيزي نبود . همه جا تاريك بود .ماه و ستاره ها پشت ابر گم شده بودند و او هيچ چيز نمي ديد .
    در حال بالا رفتن بود ،فقط چند قدمي با قله فاصله داشت كه پايش لغزيد و با شتاب تندي به پايين پرتاب شد .در حال سقوط فقط نقطه هاي سياهي مي ديد و به طرز وحشتناكي حس مي كرد جاذبه ي زمين او را در خود فرو مي برد . همچنان در حال سقوط بود ... و در آن لحظات پر از وحشت تمامي وقايع خوب وبد زندگي به ذهن او هجوم مي آورند.
    ناگهان درست در لحظه اي كه مرگ خود را نزديك مي ديد حس كرد طنابي كه به دور كمرش بسته شده ، او را به شدت مي كشد
    ميان آسمان و زمين معلق بود ... فقط طناب بود كه او را نگه داشته بود و در آن سكوت هيچ راه ديگري نداشت جز اينكه فرياد بزند : خدايا كمكم كن ...

    ناگهان صدايي از دل آسمان پاسخ داد از من چه مي خواهي ؟
    - خدايا نجاتم بده
    - آيا يقين داري كه مي توانم تو را نجات دهم ؟
    - بله باور دارم كه مي تواني
    - پس طنابي را به كمرت بسته شده قطع كن ...
    - لحظه اي در سكوت سپري شد و كوهنورد تصميم گرفت با تمام توان اش طناب را بچسبد .

    فرداي آن روز گروه نجات گزارش دادند كه جسد يخ زده كوهنوردي پيدا شده ... در حالي كه از طنابي آويزان بوده و دستهايش طناب را محكم چسبيده بودند ، فقط چند قدم بالاتر از سطح زمين ...

    .................................................. ..................................................

    ما بارها در شرایطی قرار می گیریم که باید رها کنیم تا خدا ما را نجات دهد . شاید رها کردن یکی از سخت ترین آزمونهای زندگی باشد ... ایمان به اینکه زندگی هرگز به ما اجازه ی سقوط و پسرفت نمی دهد اگر به آن اعتماد کنیم .........گاهی به نظر می رسد در حال از دست دادن چیزی با ارزش هستیم و محکم به آن می چسبیم و میارزه می کنیم در حالی که همه ی نشانه ها حاکی از آن است که باید رها کنیم ......با رها کردن و بریدن طناب به نیرویی برتر فرصت می دهیم تا به ما کمک کند و یا چیزی بهتر به ما بدهد ....زندگی همواره ما را رو به جلو و بهتر شدن و رشد کردن میراند و هرگز فرزندانش را نا امید و درمانده نخواهد کرد رنجی که ما می کشیم نتیجه ی رها نکردن و عدم اعتماد و ایمان ما به زندگی و خداست ......اگر هدایای زندگی را نپذیریم رنج خواهیم کشید ...[b]

  3. 7 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (پنجشنبه 27 اسفند 88)

  4. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 22 خرداد 88 [ 12:28]
    تاریخ عضویت
    1388-1-28
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    2,861
    سطح
    32
    Points: 2,861, Level: 32
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    15

    تشکرشده 15 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا خدا.....

    دوستان مطالب خوبی رو بیان کردند
    چیزی برای گفتن نمونده ،
    فقط این که نباید ناامید شد ، امیده که باعث زندگی میشه
    دنیا سختی های زیادی داره اما ما می تونیم حلش کنیم و تا وقتی که امیدمون رو از دست ندیم ...

  5. کاربر روبرو از پست مفید g.kh تشکرکرده است .

    g.kh (یکشنبه 06 اردیبهشت 88)

  6. #24
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 خرداد 88 [ 05:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-07
    نوشته ها
    264
    امتیاز
    4,364
    سطح
    42
    Points: 4,364, Level: 42
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 81 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا خدا.....

    فقط بلوم جان این دنیا رو جدی نگیر چون ازش زنده بیرون نمی ری. وقتی این دنیا پیش چشمات بی ارزش بشن مشکلاتش هم بی ارزش میشه و اما در مورد ادمهایی که دارن ظلم می کنن و خدا کاری به کارشون نداره اول اینکه خدا اونا رو به خودشون واگذار کرده و وای به حال کسی که خدا ازش رو برگردونه و ثانیاً شاید تو این دنیای زود گذر به نظر خودشون خوش هستند و ظلم می کنند ولی او دنیا از بدبخترینها هستند و به ارزش و مقام کسایی چون تو حسرت می خورند.وقتی عاشق خدا باشی مشکلاتی که برات پیش میاد کوچیک میشن چون سلطان جهان در کنارت پا به پات میاد وعاشقانه به وجود بنده ای چون تو به خودش میباله.پس .....

  7. 3 کاربر از پست مفید شادزی تشکرکرده اند .

    شادزی (یکشنبه 13 اردیبهشت 88)

  8. #25
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: چرا خدا.....

    ممنون از همه تون ممنون از این که برای من وقت گذاشتین
    babyعزیز
    خیلی مثال زیبایی رو گفتی و خیلی خوب منو راهنمایی کردی دقیقا کاری که من باید بکنم اینه که طناب رو رها کنم تا ایمانم قوی تر بشه



  9. #26
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: چرا خدا.....

    bloom عزيز
    اميدوارم که مشکلت خيلي زود حل بشه و خوشحال ميشم اگه بخشي از اون راهي رو که بهش اشاره داشتي رو بگي ،‌البته اگه احساس کني مي تونم (مي تونيم) کمکت کنم.
    [quote] من با همه مشورت کردم همه منو به همین راهی که رفتم راهنمایی کردن و همه حتی منو هل دادن تو این راه
    من فقط خواستم استخاره کنم تا مطمئن بشم .

  10. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 89 [ 10:45]
    تاریخ عضویت
    1387-7-15
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    4,905
    سطح
    44
    Points: 4,905, Level: 44
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    119

    تشکرشده 121 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا خدا.....

    بلوم عزيز . دعا ميكنم كه مشكلت سريعتر حل بشه ، قوي باش عزيزم .

  11. کاربر روبرو از پست مفید بال تكين تشکرکرده است .

    بال تكين (دوشنبه 07 اردیبهشت 88)

  12. #28
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 11:23]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    نوشته ها
    1,019
    امتیاز
    7,536
    سطح
    57
    Points: 7,536, Level: 57
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 14
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    650

    تشکرشده 657 در 204 پست

    Rep Power
    119
    Array

    RE: چرا خدا.....

    من از همه ی شما دوستای گلم ممنونم که برای من وقت می زارین
    babayعزیز
    مطمئن باشید که راهنمایی های شما به من خیلی کمک می کنه ولی من قبل از اینکه دوباره به راهی که گفتم بر گردم باید خودمو پیدا کنم وهمه ی اعتماد و اعتقاد از دست رفتمو برگردونم

  13. #29
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 01:03]
    تاریخ عضویت
    1389-5-23
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    1,967
    سطح
    26
    Points: 1,967, Level: 26
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    33

    تشکرشده 33 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چرا خدا.....

    سلام
    سخنان جالبی در این مطلب بود
    امیدوارم بعد گذشت این مدت مشکل شما حل شده باشه بلوم عزیز
    پاسخ به این مطلب دادم که شاید مطلب دوباره نگاهی بشه شاید واسه تازه واردین مثل خودم این مطلب بدرد بخوره چون به درد من که خورد.
    از همه واسه مطالب خوبشون ممنون
    خدا پشت و پناه همه

  14. کاربر روبرو از پست مفید teddy تشکرکرده است .

    teddy (دوشنبه 29 شهریور 89)

  15. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 آذر 96 [ 10:48]
    تاریخ عضویت
    1389-5-14
    نوشته ها
    376
    امتیاز
    8,441
    سطح
    61
    Points: 8,441, Level: 61
    Level completed: 97%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,178

    تشکرشده 1,175 در 313 پست

    Rep Power
    53
    Array

    RE: چرا خدا.....

    مرسی تدی عزیز،
    خیلی ممنون، خیلی کار خوبی کردین، واقعاً که تأثیر گذار بود.

    زان به درها بردی این درویش را تا که بشناسد خدای خویش را
    زان بتاریکی گذاری بنده را تا ببیند آن رخ تابنده را

    به امید یاری حق.

  16. کاربر روبرو از پست مفید ایوب تشکرکرده است .

    ایوب (دوشنبه 29 شهریور 89)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:53 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.