M-d عزیز، مشکلات همه جا هستن، اما نباید با احساسمون بهشون نگاه کنیم.. احساس شما بسیار زیبا و ستودنیه، پس بهتره در کنار دوستانتون باشید تا با منطقتون بهشون کمک کنید..
![]()
تشکرشده 3,145 در 958 پست
M-d عزیز، مشکلات همه جا هستن، اما نباید با احساسمون بهشون نگاه کنیم.. احساس شما بسیار زیبا و ستودنیه، پس بهتره در کنار دوستانتون باشید تا با منطقتون بهشون کمک کنید..
![]()
shad (یکشنبه 06 اردیبهشت 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)