ولي دخترا سخت گير نيستن گرچه نسبت به قبلا توقعات بالاتر رفته ولي بازم هم كه ماديات براشون مهم نيست. يكم واقع گرا باشين. ميگن مردا سر و ته يه كرباسن ولي اينو در مورد خانم ها نگفتن.حتي دوستاي منم ماديات براشون خيلي مهم نيست
تشکرشده 6 در 4 پست
ولي دخترا سخت گير نيستن گرچه نسبت به قبلا توقعات بالاتر رفته ولي بازم هم كه ماديات براشون مهم نيست. يكم واقع گرا باشين. ميگن مردا سر و ته يه كرباسن ولي اينو در مورد خانم ها نگفتن.حتي دوستاي منم ماديات براشون خيلي مهم نيست
تشکرشده 502 در 230 پست
درد دل ما پسران رو بخونید. یعنی چی سرو ته یه کرباسیم.؟ می شه بگین؟
خانومها چرا توقعاتشون زیاد شده؟ شرایط اقتصادی بهتر شده تو جامعه؟ بیکاری کمتر شده؟ چرا متوقع تر شدن؟
شمایید که واقع بین نیستید. شمایی که می بینید حتی به خواستگاری که شرایط مادی ندارد اجازه ورود هم نمی دهند!! و مانند حیوانی او را پرت می کنند.
تشکرشده 6 در 4 پست
ببخشيد سورنا جان منظور خاصي نداشتم. ولي به نظر من پسرا خودشون سخت مي گيرن. اونا فكر مي كنن حتما بايد همه چي داشته باشن تا ازدواج كنن. ولي حداقل از ديد من و اطرافيانم ماديات خيلي مهم نيست
تشکرشده 502 در 230 پست
خانوم قاصدک، دوست بنده تحصیل کرده اند! یک مهندس (فوق لیسانس) از دانشگاه شریف! ولی بنده خدا از خونواده ضعیفیه. ایشون کارشون رو تازه شروع کرده. بچه هم نیست. 26 سالشه.2 سال سربازی بوده. درآمد ماهیانه ایشون فعلا 550-600 هزاره. 3 سال طول می کشه تا رهن یه خونه رو جمع کنن. برای اینکه در گناه نیفته قصد ازدواج داره. خواستگاری حدود 10 دختر رفته.همشون جواب رد. همشون از خونواده های معمولی. البته خواستگاری بسیاری دیگه هم می خواسته بره ولی خب پدر و مادر بزرگوار دختر مانند والدین شما پسر رو آدم حساب نکردن که تو خونشون راه بدن!
پیشنهادتون چیه؟ این تحقیر رو باید تا کجا پذیرا باشه؟
من خواستگاری یک دختر رفتم. جواب رد شنیدم. ولی اگر مثل ایشون با من رفتار می شه قسم خورده ام که تنها دنبال صیغه(شما فرض کنید زنای شرعی هر چه دوست دارید معنی کنید) بروم. من هم انسانم. دختری که از هزینه آرایش عروسی خود نمی کاهد این تحقیر را برای مرد خود می پذیرد و بعد انتظار محبت دیدن دارد!!
تشکرشده 116 در 62 پست
ghasadak عزیز
ببخشید که من تو بحثتون شرکت میکنم ولی به نظر من همونطور که نقاب و سورنا هم اشاره کردن بهتره به جای واژه ی اکثریت، اقلیت و به کار ببرین......... چون بیشتر دخترای دور و بر من هم مادیاتی هستند...........
نها 65 (یکشنبه 06 اردیبهشت 88)
تشکرشده 6 در 4 پست
به نظر من زندگي مشترك يعني اينكه زن و مرد با هم بسازنش نه اينكه قبل از ازدواج مرد همه چي رو داشته باشه و و دختر هم يه جهيزيه كامل. من به مشترك بودن تو همه جهات اعتقاد دارم. سورنا بعضي افراد مثل دوست شما هستن و بعضي افراد مثل پسر خاله بنده كه اينقدر سخت گير در ازدواج بود كه الان حدود 34 سالشه.
تشکرشده 502 در 230 پست
اصلا جملاتی که من نوشتم رو خوندید؟ اون پسر صبح و شب داره تحقیر می شه. سخت گیر رو چی؟ آخه کدوم پسر احمقی هست به خاطر جهیزیه یه دختر با اون ازدواج نکنه. چند دختر می خواید معرفی کنم که اون یا خونوادش واسه نداشتن شرایط زندگی پسر رو رد کردن!
بگذریم . بحث به جایی نمی رسه. شما خیلی تئوری و شعار گونه دارید صحبت می کنید!
تشکرشده 6 در 4 پست
اقاي سورنا من واقعيتهاي اطرافمو ميگم. وگرنه اهل شعار دادن نيستم. منم ميتونم موردايي رو نام ببرم كه زندگي ساده و ارومي رو شروع كردن
تشکرشده 502 در 230 پست
این موردها چقدر بودن؟ اونها حاضر بودن با یکی مثل دوست من ازدواج کنند. ببینید این دوست من واقعا انسانه. باایمانه. صادقه.تحصیل کرده است. کار داره. ولی یکی دو سال دختر مجبوره تو خونه مادرشوهر زندگی کنه. همین. ؟
تشکرشده 6 در 4 پست
اره. واقعا بوده. مثلا دوستم ترم 6 دانشگاه فردوسيه و خانواده شوهرش حتي مستاجرن و خود اقا داماد نه خونه داره نه ماشين. و تحصيلاتش ديپلمه و اينكه شغلش ازاده. با اينكه دوستم فوق العاده دختر خوبيه و خواستگارهاي زيادي داشت ولي بخاطر صداقت شوهرش اونو انتخاب كرد و مهريشو 114 سكه تعيين كرد
سورنا نظرتونو راجع به افرادي مثل دوست من نگفتين؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)