با عرض سلام. نظر شخصی من اینه اگر زن و مردی هر دو یا یکی از آن دو به این نتیجه برسن که امکان ادامه زندگی خوشایند و همراه با رضایت براشون وجود نداره بهتره هرچه سریعتر تکلیف طرف مقابل رو روشن کنند و اونو در بلاتکلیفی قرار ندن . چه الزامیه که دو طرف یک زندگی رو حفظ کنن در حالیکه اون زندگی مایه هیچ خیر و برکتی براشون نیست. البته لازم به ذکره حقوق دو طرف باید کاملاً حفظ بشه و مرد یا زن حق نداره به خاطر صرفاً هوسهای شخصی یا حس تنوع طلبی کانون گرم خونواده رو بهم بزنه و به سراغ کسی دیگر بره. در ضمن حفظ حقوق طرفین و رضایت هر دو از بهم زدن رابطه نیز شرطه. در هر حال درمونده شدن از زندگی شاید دلیل موجهی برای بهم زدن (نه ترک کردن) زندگی مشترک باشه اما نساختن و نخواستن نه!!!1








علاقه مندی ها (Bookmarks)