سلام
خوبي؟
حرف هاي همه دوستان متين و به جا بود . يه نكته هست كه مي خوام پر رنگش كنم روي خودت كار كن نه فقط براي رضايت همسرت براي آرامش خودت. سعي كن بزرگ بشي .
تشکرشده 19 در 14 پست
سلام
خوبي؟
حرف هاي همه دوستان متين و به جا بود . يه نكته هست كه مي خوام پر رنگش كنم روي خودت كار كن نه فقط براي رضايت همسرت براي آرامش خودت. سعي كن بزرگ بشي .
درخت سبز (شنبه 05 اردیبهشت 88)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)