واقعا که چه خانواده ای هستن!
اخه ادم واسه یه همچین انسان با گذشتی شرط میزاره؟
البته من فکر می کنم خانواده دختر دیدن که دوستتون عاشق هستن دارن ازش سواستفاده میکنن ،من خودم دخترم ولی واقعا از این پدر حالم به هم خورد
(ببخشیدا)
تشکرشده 4,222 در 1,018 پست
واقعا که چه خانواده ای هستن!
اخه ادم واسه یه همچین انسان با گذشتی شرط میزاره؟
البته من فکر می کنم خانواده دختر دیدن که دوستتون عاشق هستن دارن ازش سواستفاده میکنن ،من خودم دخترم ولی واقعا از این پدر حالم به هم خورد
(ببخشیدا)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)