
نوشته اصلی توسط
mimi
سلام دوست عزيزم "كامران007 "
فوق العاده از اينكه وقت گذاشتي و اين قدر زيبا و صميمي و با لحني دوستانه منو راهنمايي كردي ممنونم..........
بله منم به هيچ وجه چه تو رابطه اي كه در گذشته با اين آقا داشتم و چه روابطي كه ممكنه در آينده با افرادي پيدا كنم قبل از تعهد رسمي و ازدواج به جنبه ي جنسيش فكر نميكنم.............اصلا اصلا اصلا....... حتي تو اين 2 سال كه با اين آقا بودم حتي يك بارم حتي دستشو لمسم نكردم و از حقم نگذريم اين آقا هم بسيار باحيا و نجيب بود(با همين خصوصيتش منو مجذوب خودش كرد )
و اين كششي كه در من به جنس مخالف وجود داره بيشتر جنبه روحي و عاطفي داره..........تصور ميكنم از اينكه مردي در كنارم باشه احساس آرامش بهم دست ميده (البته مردي كه مرد باشه ....نه مرد نا اهل.......) و گويا فكر نكنم اگه از چارچوب خاصي خارج نشم و حدود رو حفظ كنم شروع مجدد اين ارتباط با فرد ديگري اشكال داشته باشه ...داره؟؟؟؟!!!
علاقه مندی ها (Bookmarks)