به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 شهریور 88 [ 20:23]
    تاریخ عضویت
    1387-7-14
    نوشته ها
    96
    امتیاز
    3,646
    سطح
    37
    Points: 3,646, Level: 37
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 22 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: من....نيازم.....خاطراتم.... احساساتم.....و عذاب وجدانم

    سلام دوست عزيزم "كامران007 "
    فوق العاده از اينكه وقت گذاشتي و اين قدر زيبا و صميمي و با لحني دوستانه منو راهنمايي كردي ممنونم..........

    بله منم به هيچ وجه چه تو رابطه اي كه در گذشته با اين آقا داشتم و چه روابطي كه ممكنه در آينده با افرادي پيدا كنم قبل از تعهد رسمي و ازدواج به جنبه ي جنسيش فكر نميكنم.............اصلا اصلا اصلا....... حتي تو اين 2 سال كه با اين آقا بودم حتي يك بارم حتي دستشو لمسم نكردم و از حقم نگذريم اين آقا هم بسيار باحيا و نجيب بود(با همين خصوصيتش منو مجذوب خودش كرد )
    و اين كششي كه در من به جنس مخالف وجود داره بيشتر جنبه روحي و عاطفي داره..........تصور ميكنم از اينكه مردي در كنارم باشه احساس آرامش بهم دست ميده (البته مردي كه مرد باشه ....نه مردي كه نا اهل باشه......

  2. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: من....نيازم.....خاطراتم.... احساساتم.....و عذاب وجدانم

    نقل قول نوشته اصلی توسط mimi
    سلام دوست عزيزم "كامران007 "
    فوق العاده از اينكه وقت گذاشتي و اين قدر زيبا و صميمي و با لحني دوستانه منو راهنمايي كردي ممنونم..........

    بله منم به هيچ وجه چه تو رابطه اي كه در گذشته با اين آقا داشتم و چه روابطي كه ممكنه در آينده با افرادي پيدا كنم قبل از تعهد رسمي و ازدواج به جنبه ي جنسيش فكر نميكنم.............اصلا اصلا اصلا....... حتي تو اين 2 سال كه با اين آقا بودم حتي يك بارم حتي دستشو لمسم نكردم و از حقم نگذريم اين آقا هم بسيار باحيا و نجيب بود(با همين خصوصيتش منو مجذوب خودش كرد )
    و اين كششي كه در من به جنس مخالف وجود داره بيشتر جنبه روحي و عاطفي داره..........تصور ميكنم از اينكه مردي در كنارم باشه احساس آرامش بهم دست ميده (البته مردي كه مرد باشه ....نه مرد نا اهل.......) و گويا فكر نكنم اگه از چارچوب خاصي خارج نشم و حدود رو حفظ كنم شروع مجدد اين ارتباط با فرد ديگري اشكال داشته باشه ...داره؟؟؟؟!!!
    میمی جان

    ببین در جواب این سوالت پست 1 خودت و پست قبلی من رو حتما کامل بخون......به قول خودت دوستی قبلیت که کاملا پاک بوده......ببین تورو دچار چه مشکلاتی کرده!....آیا بازهم میخای آزموده رو بیازمایی!؟؟.....;)
    به هر حال از من گفتن....

  3. کاربر روبرو از پست مفید کامران007 تشکرکرده است .

    کامران007 (جمعه 04 اردیبهشت 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.