سلام سورنای عزیز و بزرگ:
به نظر من هر کسی یه اولویتی داره و با توجه به اختیار و عقل و منطقی که داره به نتیجه میرسه و تصمیم میگیره، حتما این خانم محترم این ارزش را داشته که ایشون به خاطرش از فرصت بسیار خوب تحصیلات در کانادا با شرایط بورسیه بگذرد این بر می گردد به اولویت های زندگی ایشون.
البته اینکار ریسک هم هست و بستگی به شناخت این فرد از خودش و اون خانم داره، این آقا باید ببینند آیا در درازمدت نیز همین احساس گذشت را به این خانم دارند یا نه؟ و البته مهم تر خود دختره که چقدر قدر شناس باشند و باز به خاطر گذشت این آقا از یه سری توقعات خودشون و خانوادشون بگذرند. که با توضیحات شما می بینیم که خانواده این خانم شرایط این آقا را درک نکرده اند ...و این سوال پیش میاد که دختر خانم در این رابطه چه نظری دارند؟ آیا تلاشی کرده اند یا با خانوادشون هم عقیده اند؟ آیا انقدر توان دارند که خانواده را متقاعد کنند؟ ...
و اگه این هم یه عشق و گذشت یه طرفه باشه نه عاقلانه نیست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)