بخدا از همتون ممنونم آخه این همه لطف و صفا کجا پیدا میشه.
من کوچیکه همه هستم هم تازه وارداهم پیشکسوتها
.
بقول دوستمون ani عزیز :
چقدر قشنگ می توان با کوچکترین مسائل خوشحال شد . چقدر قشنگ است که این را سرلوحه زندگی مان قرار دهیم و خوشحالی های کوچک را وارد زندگی مان کنیم و لذت ببریم و از خوشحالی هم خوشحال باشیم
![]()
ایشا... واسه تک تک تالاری ها جشن بمیگیریم.
مثل من عزیز ممنون.چشم گفتم اگه ایشون افتخار همراهی رو تو این مهمونی تالار بدن حتما قبلش هماهنگ میکنم تا همه تشریف داشته باشین.
بازم میگم از همتون ممنون بخاطر این همه محبت.....![]()







هم پیشکسوتها
.
چقدر قشنگ می توان با کوچکترین مسائل خوشحال شد . چقدر قشنگ است که این را سرلوحه زندگی مان قرار دهیم و خوشحالی های کوچک را وارد زندگی مان کنیم و لذت ببریم و از خوشحالی هم خوشحال باشیم

علاقه مندی ها (Bookmarks)