به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234
نمایش نتایج: از شماره 31 تا 39 , از مجموع 39

موضوع: با اینا...!

  1. #31
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 21 خرداد 88 [ 05:57]
    تاریخ عضویت
    1387-8-07
    نوشته ها
    264
    امتیاز
    4,364
    سطح
    42
    Points: 4,364, Level: 42
    Level completed: 7%, Points required for next Level: 186
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    76

    تشکرشده 81 در 38 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با اینا...!

    برادر گرامی
    شما اینقدری که از دوستانتان می ترسید که خدای ناکرده ناراحت میشن و نمی تونید رابطتتون رو قطع کنید از خدا نمی ترسید. شما هم در گناهان دوستان خود شریکید.راه خود را آنها جدا کنید راهی به جز راه شیطان نیست. این دوستایی که شما گفتید آدم بشو نیستند.از خدا بترسید و کات کنید. جدا شید که همراه خود شما را هم به باتلاق نبرن و بعد بگن خودت خواستی می خواستی نیای. وای بر ما، وای بر ما، وای بر ما، خدا بهمون رحم کنه خیلی خیلی بد روزگاری شده.

  2. کاربر روبرو از پست مفید شادزی تشکرکرده است .

    شادزی (چهارشنبه 02 اردیبهشت 88)

  3. #32
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 اردیبهشت 88 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1387-5-31
    نوشته ها
    428
    امتیاز
    6,511
    سطح
    52
    Points: 6,511, Level: 52
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    80

    تشکرشده 79 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با اینا...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط taravat
    سلام داداشي.
    اولا شوكه شودم كه همچين تاپيكي رو خوندم ! دوما موتضي رو كه من ميشناسم آدمي نيست كه به خاطر دو سه تا نارفيق اون دنياش رو بسوزونه.خيلي راحت به دوستات بگو كه رفتار منفي اونها داره روت تاثير ميذاره و به اين دليل دوست نداري با اونها ارتباط داشته باشي.از چي ميترسي كه قطع رابطه نميكيني؟؟؟بيشتر از اين نيست كه آموزشگاه رو عوض كني يا بهت بگن بچه.
    سلام
    اولا: خوبي آبجي؟ از داش ش چه خبر؟ كلاغه گفته اوضاع توپه توپه! آره؟ ايشالا.
    دوما: اين همه مدت كجا بودي شما؟ يه بار شد احوالي از ما بپرسي؟
    سوما: ممنون از نظرت‏ سريه بعد بهشون اخطار ميدم كه اگه جلو من از اينا بگن من ديگه باهاشون ادامه نمي دم! البته بعد اتمام كلاس همه چي رو تموم مي كنم فقط مي خوام تا آخر اين دوره سالم بمونم ايشالا!
    موفق و شاد باشيد.
    ياعلي

    نقل قول نوشته اصلی توسط شادزی
    برادر گرامی
    شما اینقدری که از دوستانتان می ترسید که خدای ناکرده ناراحت میشن و نمی تونید رابطتتون رو قطع کنید از خدا نمی ترسید. شما هم در گناهان دوستان خود شریکید.راه خود را آنها جدا کنید راهی به جز راه شیطان نیست. این دوستایی که شما گفتید آدم بشو نیستند.از خدا بترسید و کات کنید. جدا شید که همراه خود شما را هم به باتلاق نبرن و بعد بگن خودت خواستی می خواستی نیای. وای بر ما، وای بر ما، وای بر ما، خدا بهمون رحم کنه خیلی خیلی بد روزگاری شده.
    سلام خواهر گرامي
    خواهرم بحث ترس نيست! بحث احترامه! بحث اينه نمي خوام دلي از من بشكنه!
    حرف شما متين من هم از اول گفتم كه مي خوام تموم كنم اما مسئله بهترين راه حل ممكنه!
    موفق و شاد باشيد.
    ياعلي

    عزيزان گفته باشم
    تا حالا پيشنهادات خوبي من تو اين تاپيك گرفتم اما راهكار اساسي نگرفتم و يه جور سلاح دفاعي يا يه بار مصرف بودن سلاحي جهت اتمام كار (درست كردنشون يا رد كردن محترمانه يا...) به من داده نشده!
    موفق و شاد باشيد.
    ياعلي

  4. #33
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: با اینا...!

    یادمه یه تاپیک بود که پرسیده شده بود: مردان بیشتر دروغ میگن یا زنان؟............

    فکر میکنم الان با این تاپیک جواب کاملا منطقی بگیریم:cool:......چیزی که عیان است چه حاجت به........

    با عرض پوزش از mke بابت آف تاپیک

  5. #34
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: با اینا...!

    سلام
    ببین برادر عزیز
    مگه معیار تو دینت نیست ، کجای دین و کدام دستور دینی و سیره معصومین نشون داده که باید اینقدر مدارا کرد ؟
    اینها نمونه آدمای فاسقند ، تو می دونی بافاسق چه باید کرد؟ ، نباید با اون کنار اومد حتی به قیمت جان ، چون خطر فاسق جامعه اسلامی را تهدید می کند و از خطر منافق بیشتراست ، چون میدون دادن به فاسقان زمینه منکر شدن معروف و معروف شدن منکر را فراهم میکنه .
    اینجا امر به معروف و نهی از منکر بر تو واجب شده و میدونی که امر به معروف و نهی از منکر مراتب داره که تو تا مرحله زبانی( یعنی نصیحت را با آنها پیش رفتی ) تو حالا در مرحله " اعراض " هستی ، میدونی یعنی چی که ؟ یعنی از آنها رو برگردانی یعنی پشت کنی به آنها و دوری کنی ، اونوقت تو از احترام حرف می زنی ؟
    تعجب می کنم !!!
    برادر عزیز انگار تو تو دین داریت همه جوره مبنات سمحه و سحله است و این درست نیست .
    تو حتی اگه در این مرحله (اعراض) هم اینا درست نشدند باید مرحله بعد را در پیش بگیری یعنی شدت عمل ، که کار حکومته اما تو می تونی گزارشگرشون به مسئولین مربوطه باشی ، اینا مفسد فی الارض هستند ، به اون دختر 16 ساله ای فکر کن که به امید ازدواج فریبش دادند ، اگه خواهر خودت بود باز هم می نشستی و دم از احترام می زدی ؟(سعی کن یه جوری بهش خبر بدی که از خطر دور بشه )
    """تعجب میکنم از تو و حتی ناراحتم از تو برادری که انتظار نمیره اینجوری مدارا کنی ."""
    فکر کنم موضوع چیز دیگه ای باشه ، شاید کنجکاوی بهت اجازه نمیده که با اونا تموم کنی ؟ کنجکاوی این که ببینی چه کار می کنند و آمارشون بیشتر دستت باشه ؟
    در هر حال شیطون تو رو هم اینجوری همراه کرده ،
    بزار یه ماجرا ازسیره برات بگم ، از امام موسی کاظم (ع):
    یکی از صحابی امام شتر دار بود و شتراش رو به مردم اجاره می داد ، روزی هارون الرشید از اون شتر به اجاره میخواد برای سفر مکه ، صحابی موضوع را با امام در میان میگذارد ، امام ممانعت میکند یعنی میگوید شترانت را به اجاره نده ، صحابی تعجب میکند و میگوید برای سفر مکه میخواهد !، امام می گوید برای سفر مکه هم باشد ، این معونه ظالمه { یعنی یاری رساندن به ظالمه ) .
    دقت میکنی ، اونوقت تو اینجا با همراهیت با دم از احترام زدنت داری معونه فاسد میکنی ، اونا نه تنها ظالمند که فاسد هم هستند اون وقت تو به اونا احترام میگذاری ؟
    می دونی همین احترام گذاشتن و دوستی کردن امثال تو با اونا معونه ظالم و فاسد و فاسقه( و ظلم به جامعه است ) .
    مشکل جامعه امروز ما همینه ،که دینداری درستی نداریم ، یا افراط به خرج می دهیم و همه را به جز خودمون تکفیر می کنیم و محبت و مدارا را می گذاریم کنار، یا بر عکس ( مثل تو رفتار می کنیم )
    برادر من کمی دقت کن و ببین اگر امام حسین و یا یکی دیگر از ائمه بود چطور عمل می کرد ، مثل تو ؟!!!
    قیام امام در برابر یزید برای چی بود ؟ ، نه اینکه یزید فاسق بود .
    پدرش معاویه منافق بود یعنی خطر پنهان داشت و سخت بود افشا کردنش و....
    اما یزید خطر آشکار داشت و راحت شناخته شدنی بود ، و کوتاه اومدن در برابرش وارونه شدن دین را در پی داشت.
    اگه امثال تو با این آدما بعد از مراحل محبت و زبانی امر به معروف و نهی از منکر ، راه اعراض را در پیش بگیرند چه بسا تلنگری به اونا بخوره .
    خود دانی ،
    تو از همین الآنشم باید جوابگوی خدا باشی چون همین پای صحبت اینا در این موردها نشستن هم گناهه ، چون اونا رو تشویق میکنه آخه از بیانش هم لذت میبرند و تو هم کمک میکنی این لذت را ببرند.

    در نهایت این هشدار و اتمام حجتی بود برای تو ، و خود دانی

    [align=center][color=#000080][size=large]انتظارم از شما چیز دیگه ای بود

  6. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (دوشنبه 08 تیر 88)

  7. #35
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 اردیبهشت 88 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1387-5-31
    نوشته ها
    428
    امتیاز
    6,511
    سطح
    52
    Points: 6,511, Level: 52
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    80

    تشکرشده 79 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با اینا...!

    نقل قول نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
    سلام
    سلام
    خيلي خطرناك حرف مي زني فرشته جون! پليز مهربون تر!
    حق با شماست! اي خداااا كسي حرف منو نمي فهمه!
    موفق و شاد باشيد.
    ياعلي

  8. کاربر روبرو از پست مفید mke تشکرکرده است .

    mke (پنجشنبه 03 اردیبهشت 88)

  9. #36
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,092
    امتیاز
    169,059
    سطح
    100
    Points: 169,059, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,744

    تشکرشده 36,137 در 7,447 پست

    Rep Power
    1105
    Array

    RE: با اینا...!

    سلام
    ببخش اگه خطر ناک بود بزار به حساب دلسوزی و نگرانی

    برادرم
    خوب می دونم تو چه نیتی داری اما اونا غرقند ، روشی که در جهت اصلاحشان به کار گرفتی کارساز نیست،بهت قول میدم اینجوری پیش بره آخرش هم به شکلی که الآن پرهیز داری با اونا تمام خواهی کرد یعنی کاری می کنند که چنین کنی ، البته اگه رو اعتقاد و اخلاقیات همچنان پای بندیت را ادامه بدهی .
    آنچه هم گفتم اگر خطر ناک جلوه کرده بد نیست کمی هم در موردش فکر بشه ، که آیا حق هست یا نه.
    می خواهی با احترام تمام کنی ؟،خیلی خوب، دوستانه و محترمانه به آنها بگو :
    "ببینید دوستان من نگاهم و روحیه ام مثل شما نیست ، من پای بند اصولی هستم برای خودم ، که با این رفتارها نمی خونه ، به شما هم توصیه کردم و سعی کردم که از این رفتارها دست بردارید اما شما توجه ندارید ، پس بهتره از هم جدا بشیم در کمال محبت و احترام برای همیشه با شما خدا حافظی می کنم ، میتونستیم دوستان خوب و مفیدی برای هم باشیم و به رشد همدیگه کمک کنیم اما ظاهرآ ممکن نیست ،و ذکری از این شعر حافظ بیار که :
    در دلم بود که بی دوست نباشم هرگز
    چه توان کرد که سعی من و دل باطل بود . "
    اینها را با بیانی عاطفی ذکر کن و در تصمیمت خودتو مصمم نشون بده ،مطمئنن سعی می کنن به شوخی بگذرانند و بگن بی خیال بابا ، ول کن این حرفا رو ، دور روزه دنیا رو باید خوش بود، ضرر می کنی ها و.... از این حرفا و خلاصه آنچه که حرف تو رو از جدیت خارج کنه ، اینجاست که تو باید محکم باشی و مصمم و بگی " شرمنده من جدی حرف زدم "و....تمام کنی .

    این جمله را که سالهاپیش در یک سیر فکری به ذهنم آمد را تقدیمت می کنم امیدوارم خوشایندت باشه:
    [b]

    ایستادگی آنست که در جمع منحرفان به فرمان حق باشی ، نه در جمع صالحان راه حق پویی

  10. 2 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (دوشنبه 08 تیر 88)

  11. #37
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 08 اردیبهشت 88 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    3,558
    سطح
    37
    Points: 3,558, Level: 37
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 12 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با اینا...!

    فرشته مهربان، عجب اسمی برای خود انتخاب کرده اید، واقعا شایسته شماست.
    تمام نظرات دوستان را در پست های قبل با بیان فوق العاده ای جمع آوری کردید و اطلاعات بالایتان را چاشنی آن کردید. من که فکر نکم حرف ناگفته ای مانده باشد. mke عزیز، خود دانی، امیدوارم از راهنمایی ارزشمند دوستمان بهره برده باشی، برای من که خیلی مفید بود...
    "ایستادگی آنست که در حمع منحرفان به فرمان حق باشی، نه در جمع صالحان راه حق پویی"

  12. کاربر روبرو از پست مفید tak-bo'di تشکرکرده است .

    tak-bo'di (جمعه 04 اردیبهشت 88)

  13. #38
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 اردیبهشت 88 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1387-5-31
    نوشته ها
    428
    امتیاز
    6,511
    سطح
    52
    Points: 6,511, Level: 52
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    80

    تشکرشده 79 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با اینا...!

    سلام * Q100
    عزیزان جدا میگم حرفاتون خیلی خیلی بمن کمک کرد!
    تک تکتون رو میگم حالا یکی بیشتر یکی کمتر اما همه کمک کردید.
    من یه راه پیدا کردم:
    اول قضیه ی شام رو که پنجشنبه ی هرهفته بود رو فیصله دادم تا بعدا بتونم همه چی رو تموم کنم!
    فعلا دیگه شامی و نوبتی در کار نیست! و من مجبور نیستم هفته ای یه شب با اونا شام بخورم.
    بعدش هم توکل بر خدا از کمک های شما استفاده می کنم و کار رو تموم می کنم.
    عزیزان من بخاطر دل کسی نگفتم همه کمکم کردید جدا گفتم، جدا!
    خییییلی ممنون از همه.
    همتونو دوست دارم، در ضمن آبجی ن کجا رفتی غیبت زد باز؟ خدا به همرات.

    موفق وشاد باشید.
    یاعلی

  14. کاربر روبرو از پست مفید mke تشکرکرده است .

    mke (جمعه 04 اردیبهشت 88)

  15. #39
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 خرداد 88 [ 07:07]
    تاریخ عضویت
    1388-1-24
    نوشته ها
    42
    امتیاز
    3,215
    سطح
    35
    Points: 3,215, Level: 35
    Level completed: 10%, Points required for next Level: 135
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    19

    تشکرشده 19 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با اینا...!

    سلام
    آدم قبل از وظيفه دوستي و مهرباني با ديگران و دلخور نكردن اونها در قبال خودش مسؤله ، اول از همه بايد با خودش مهربون باشه ...وگرنه هيچ وقت نمي تونه طعم رضايت رو تو زندگيش احساس كنه
    اول به خودت فكر كن
    تو به اونها "نه" نمي گي تو به وسوسه درونت "نه" مي گي.


 
صفحه 4 از 4 نخستنخست 1234

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.