سلام دوستان وهمراهان گرامی
نمیدونم چطوری از این همه لطف و همراهی شما تشکر کنم
الان که دارم این مطلب رو مینویسم اون دختری که بهش علاقه داشتم به عنوان همسر رسمی کنارم نشسته
اهای عاشقا ایمان بیارید به خودتان که میتونید به وصال برسید و موفق باشید
اول کاملا سعی کنید از یار خودتون شناخت پیدا کنید بعد بجنگید برای رسیدن
الان که ازدواج کردم با غرور میتونم بگم هیچ همسری رو جز این دختر نمیوتونستم کنار خودم بعنوان یه همسر قبول کنم خیلی دوستش دارم و واقعا دوستم داره
الان 4 ماه میگذره ولی ذره ای باهم در مورد مسایل سنی باهم مشکلی نداشتیم وهمش عشق شدیم و عشق
دوستتون دارم بازم بهمون سر بزنید![]()
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)