آقا مهرداد
بايد بداني كه دعواي عروس و مادر شوهر از روزگاران كهن بوده و تا ابد ادامه دارد . حالا فرض كن كه همسرت رو با تمام خصوصيات خوبش تنها به خاطر اختلاف هميشگي طلاق بدي .آيا فكر مي كني اگه دوباره و با كس ديگري ازدواج كردي مشكلاتت تمام مي شه ؟
به نظر من همسرت بايد به خاطر تو در برابر مادرت تا حدي كوتاه بياد . شما هم نبايد به خواست مادرت از همسر عزيزت به اين راحتي جدا بشي.








علاقه مندی ها (Bookmarks)