RE: ممکنه من را راهنمایی کنید؟
استار عزيز سلام
من با دوستان خوبمان آرمان و همينطور نقاب كاملا موافقم ، پاي يك عمر زندگي است قرار ملاقات يك روزه نيست كه بگيد فردا تمام مي شه و خلاص ... اگر واقعا به زندگي خودتون و همينطور به ايشون اهميت مي ديد نبايد به اين فكر كنيد كه چون دلتون براش مي سوزه بهش نه نمي گيد اين يعني ظلم به هر دوتون ازدواجي كه از سر دلسوزي باشه نتيجه مثبتي نداره ... و يه مسئله ديگه اينكه شما با در نظر گرفتن همه شرايط روحي و اخلاقي بايد به نتيجه مثبت برسيد اينكه از نظر روحي ايشون و شما توي دو نقطه كاملا متفاوت قرار داريد يه شخص اروم با يك شخصي كه كاملا پر شور هست چطور مي تونن در كنار هم باشند و از رفتارهاي هم خسته نشوند ... انرژي بيش از حد شما ايشون را خسته و همينطور آرامش زياده از حد ايشون شما را كسل خواهد كرد و نتيجه كاملا مشخص هست اينكه قدش با چيزي كه در معيارتون هست مي خونه يا نه و يا اينكه چون با ايمانه كفايت نمي كنه و مطمئنا خودتون اينو بهتر از هر كسي مي دونيد
نتيجه با زندگي خودتون و ايشون بازي نكنيد و البته كه هر چه زودتر سبك و سنگينها را انجام بديد و جواب قاطعتون را بيان كنيد بهتره و مطمئن باشيد كه ايشون خودكشي نخواهد كرد و خيلي زود همه چيز به حالت عادي برخواهد گشت
موفق و پيروز باشيد
او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!
علاقه مندی ها (Bookmarks)