سلام estar عزيزم
پدرم هميشه به من مي گفت در نگاه اول آدم بايد جذب بشه و از طرفش خوشش بياد.
پدرم هميشه به من گفت عشق رو نبايد گدايي كرد
آدم ها مثل ماشين نيستند بگيم خوب بيايم نمره بديم:
1 .با اخلاق
2. مهربونه
3....... پس مساوي است با آره
كار كار دله .كار جذاب بودن و نبودنه
ممكنه يه نفر ديگه عاشقانه چنين مردي رو دوست داشته باشه و بگه اين همونيه كه من ميخواستم.موضوع موضوع پيچيدهترين موجود زمينه "انسان" با همه درونش و فكرهاش نميشه نسخ پيچيد
عزيزم يه واقعيت مي گم اميدوارم ناراحت نشي ... تو كه ديدي از اول چنين حسي بهش داري بايد همون اولش مي گفتي نه.
يه اصلي هست كه مي گه اگه در مورد موضوعي شك اشتي صبح كه از خواب پاشدي بدون اينكه به چيز ديگه اي فكر ني به اون موضوع فكر كن و ببين دلت چي مي گه چه احساسي نسبت بهش داري .








علاقه مندی ها (Bookmarks)