سلام
اگه اون خانم مشكل خاصي نداشتن و بر عالم و ادم محرز شده كه مقصر شوهر سابقش بوده مشكلات شما تا حدي كمتر خواهد بود .
ولي يه كم با خودت خلوت كن فقط به خودت فكر كن به اين فكر كن كه وقتي با هم زن و شوهر شدين آيا به اين فكر نمي افتي كه اون زماني زن يه مرد ديگه بوده.... نمي خوام بگم ازدواج با اينجور زنايي اشتباه ولي دقت بيشتري لازم داره و قبل از شروع زندگي مشترك بايد با خيلي چيزها كنار بياي
.در مورد حرف مردم بستگي به شما و اون خانم داره كه چقدر از حرف ديگران در زندگي تاثير مي گيرين .اگرچه در اصل بايد بي اهميت باشه و درستش اينه كه آدم خودش براي خودش و زندگيش تصميم بگيره اما هستند كساني كه با اين حرف ها زندگي مي كنند و براشون خيلي مهمه. در درجه بعدي بايد دليل مخالفت خانوادتون رو جويا بشين اگه مورد خاصي بود كه جاي فكر داره اما اگه برگرفته از حرف ها و ذهنيت هاي رايج در خصوص اين مسائل بود اون موقع است كه شما بايد سعي كنيد با دلايل منطقي او نها رو قانع كنيد.
به هر حال شما راه سختي داريد.اميدوارم موفق باشين.








علاقه مندی ها (Bookmarks)