به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 32
  1. #11
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    200
    Array

    RE: ای بزرگترای تالار هلپ می.......

    من كه تا لحظه عقدم سرم پايين بودو روم نمي شد حتي همسرمو نگاه كنم هم خجالت مي كشيدم هم احساس مي كردم همه دارن نگام مي كنن. اعتماد به نفسم در حد صفر بود.
    البته الانم كه مي رم خونه خونواده شوهرم هنوز هم انگار خواستگاريمه و كلي سرخ و سفيد مي شم و سرمو مي ندازم پايين حرف مي زنم و خجالت پشت خجالت. عين بچه ها پشت شوهرم قايم مي شم.
    نمي دونم چرا اينطوري شدم...................

  2. کاربر روبرو از پست مفید دانه تشکرکرده است .

    دانه (جمعه 04 اردیبهشت 88)

  3. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 28 مرداد 88 [ 09:50]
    تاریخ عضویت
    1387-7-11
    نوشته ها
    461
    امتیاز
    5,358
    سطح
    47
    Points: 5,358, Level: 47
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 192
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    213

    تشکرشده 216 در 84 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ای بزرگترای تالار هلپ می.......

    دانه جون قربونت برم بهت نمیاد خجالتی باشی
    fafa1360 عزیز کجایی میخوام ببینم چی کار کردی؟ یه کم از تجربه ات به ما بگو استفاده کنیم. :D

  4. کاربر روبرو از پست مفید مثل من تشکرکرده است .

    مثل من (جمعه 04 اردیبهشت 88)

  5. #13
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 11 تیر 88 [ 06:33]
    تاریخ عضویت
    1388-1-15
    نوشته ها
    114
    امتیاز
    3,182
    سطح
    34
    Points: 3,182, Level: 34
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 18
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    53

    تشکرشده 55 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ای بزرگترای تالار هلپ می.......

    دوست گرامی
    استرس شما تا حدودی طبیعی امافراموش نکن که با کمک تجربیات بزرگترهاو اطلاعات دقیقی که حین این جلسات بدست می اوری میتوانی بهترین تصمیم را بگیری.
    منتظر نتیجه ی کارت میمانیم.
    پیروز باشی

  6. کاربر روبرو از پست مفید سپیده ی عشق تشکرکرده است .

    سپیده ی عشق (جمعه 04 اردیبهشت 88)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 28 خرداد 88 [ 10:21]
    تاریخ عضویت
    1387-9-13
    نوشته ها
    175
    امتیاز
    3,661
    سطح
    38
    Points: 3,661, Level: 38
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 27 در 23 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ای بزرگترای تالار هلپ می.......

    سلام دوست عزیز
    امیدوارم همه چیز به خوبی بگذره و با سلامتی و خوشی بری سر خونه زندگیت.
    ما که هر چی بگیم باز شما استرس تون رو دارید... یعنی این دوران باید بگذره، هیچ کارش هم نمیشه کرد.
    موفق باشید.

  8. کاربر روبرو از پست مفید sade begham... تشکرکرده است .

    sade begham... (جمعه 04 اردیبهشت 88)

  9. #15
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 دی 88 [ 21:55]
    تاریخ عضویت
    1387-1-25
    نوشته ها
    313
    امتیاز
    6,373
    سطح
    52
    Points: 6,373, Level: 52
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    105

    تشکرشده 114 در 77 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: ای بزرگترای تالار هلپ می.......

    ممنون از راهنمایی همه دوستان.
    آره لولی وش عزیز به خیری و خوشی گذشت و به قول شما واقعا روز شیرین و پر خاطره ای بود.
    ضمنا فردا شب هم میریم واسه تموم شدن و گذاشتن قرار مدارا و تاریخ . از این حرفا.....
    باز هم از همتون ممنونم که تو این شرایط تنهام نذاشتین

  10. #16
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array

    RE: ای بزرگترای تالار هلپ می.......

    به به فافاي عزيز

    چه بي سرو صدا، مارو هم قابل مي دونستي ميومديم ، کمکت مي کرديما ، من طرف خونواده دامادم حالا عيب نداره تومراسم بعدي از شرمندگي تون درميام

    فافاي عزيز
    ببين ممکنه تو اين قول وقرارا يه مواردي پيش بياد که به مذاقت خوش نياد (اين فقط يه احتماله - والبته خوبه که ادم هميشه احتمالاتو در نظر بگيره) تو همچين مواردي بنظرم لزومي نداره زود همه چي رو تعيين تکليف کنيم يه ذره زمان که بگذره توافقات هم به نحو بهتري انجام ميشه.

    بازم مبارکه

  11. 3 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (جمعه 04 اردیبهشت 88)

  12. #17
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 دی 88 [ 07:03]
    تاریخ عضویت
    1387-3-12
    نوشته ها
    389
    امتیاز
    5,640
    سطح
    48
    Points: 5,640, Level: 48
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    357

    تشکرشده 375 در 164 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: ای بزرگترای تالار هلپ می.......

    مباركه ان شاالله به سلامتي خوشبخت باشيد

    خوشحالم كه مي شنوم همه چيز به خوبي گذشته ... حالا ديگه شدين جزو باتجربه ها و بايد برامون بگيد كه چي موضوعاتي مطرح شد شايد ترس بقيه هم بريزه

    اميدوارم كه مراحل بعدي هم به لطف خدا راحت و ساده بگذره
    او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
    یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
    این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
    لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!

  13. کاربر روبرو از پست مفید sayehhaye_mah تشکرکرده است .

    sayehhaye_mah (جمعه 04 اردیبهشت 88)

  14. #18
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 دی 88 [ 21:55]
    تاریخ عضویت
    1387-1-25
    نوشته ها
    313
    امتیاز
    6,373
    سطح
    52
    Points: 6,373, Level: 52
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 177
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    105

    تشکرشده 114 در 77 پست

    Rep Power
    50
    Array

    RE: ای بزرگترای تالار هلپ می.......

    باز هم از همتون ممنونم ولی واقعا هم استرس داره وقتی آدم به جلوی پاش نگاه میکنه و میبینه باید مسئولیت ی خونواده رو قبول کنه.
    baby عزیز ما در خدمتیم

  15. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 24 اردیبهشت 88 [ 22:50]
    تاریخ عضویت
    1387-12-08
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    3,243
    سطح
    35
    Points: 3,243, Level: 35
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    13

    تشکرشده 14 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: ای بزرگترای تالار هلپ می.......

    امروز رفته بودم سمت بازار بزرگ- نيم ساعت وقت داشتم يه دوري بزنم - سمت مسجد شاه بودم-كنار طلا فروشي ها وا ميستادمو طلاها رو نگاه ميكردم ... قيمت هارو كه ميديدم دود از كلم بلند ميشد. نميدونم كي ميخواد از اين زلم زيمبوا بخره... خيلي وحشتناكه قيمتاش.. خدا به داد برسه. نري سمتش كه تو هم سر گيجه ميگيري

  16. کاربر روبرو از پست مفید لولي وش تشکرکرده است .

    لولي وش (جمعه 04 اردیبهشت 88)

  17. #20
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: ای بزرگترای تالار هلپ می.......

    خوب خدا را شکر شاداماد . دومین شاه داماد تالار شما هستید و نفر قبل از شما هم دیجیتال من است . وای عروس خوشبخت و این همه مادر شوهر و خواهر شوهر و برادر شوهر طفلکی اگر بداند قوم و خویش داماد زیاد هستند وحشت می کند . عروسی کی هست ؟! لباس بدوزیم ؟!کی با عروس خانم وارد تالار همدردی می شوید تا سری جدید یار گیری شروع شود ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    لولی وش عزیز امروز که تا بازار رفته بودی و سرت هم سوت کشیده هیچ خبر داری باید دو تا از همان هایی که دود از سر و کله ات بلند کرده کادو بدهی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1- دیجیتال من 2- فافا


    راستی ببخشید دانه یادم رفت .دانه عروس تالار است .


    پس شد 3 تا کادو <<<<<<< لولی وش

  18. کاربر روبرو از پست مفید ani تشکرکرده است .

    ani (جمعه 04 اردیبهشت 88)


 
صفحه 2 از 4 نخستنخست 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:52 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.