نوشته اصلی توسط ester
![]()
![]()
خیلی کامل و عالی گفتی استار جون، ممنون که کمکم کردی!
من نمی فهمم چرا همه دخترهای ایرانی رو با 4 تا ارازل اوباش بی خانواده و بی آبرو و بی کار با سطح تحصیلات و شعور و فرهنگ پایین مقایسه میکنن و میگن دخترا عاشق پسرای خوشکلن، میفتن دنبالشون و بهشون متلک میگن!!
من چون نه این گونه دختران مذکور رو درک میکنم، نه با فردی شبیهشون آمد و شد چندانی داشته ام، نمیتونم بگم چی فکر میکنن و چی تو سرشونه!
آخه واقعا فکر میکنم چهره اگر کمی به دل بشینه کافیه، چون بعد از مدتی کاملا عادی میشه و مسائل مهمتر و جدی تری جاشو میگیره. اصلا نمیشه با پسر زیبا با سیرت زشت زندگی کرد، مگه مثلا میخوان فقط قابش کنن بزارنش تو تاقچه نگاهش کنن که خوشکل باشه؟!!!!! زندگی شوخی نیست، اونایی که اینطورین، فکر میکنن شوخیه، خودشون هم شوخی هستن، آیندشون هم کاملا قابل حدس زدنه، نمونه های زیادیش رو اطرافمون دیدیم و براشون متأسف شدیم!!!...
خب، حالا خدا رو شکر می بینید که دختر عاقل و فهمیده هم پیدا میشه!!![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)