به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: شما خانوما که ازدواج کردین دوست داشتین مردتون چه طوری ب

رأی دهندگان
12. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • زیبا

    1 8.33%
  • معمولی

    9 75.00%
  • متوسط به پایین(چون کسی زشت نمی خواد)

    2 16.67%
  • اصلا مهم نیست چیزای دیگه ای برام اهمیت دارن.

    0 0%
صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 66
  1. #41
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 08 اردیبهشت 88 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    3,558
    سطح
    37
    Points: 3,558, Level: 37
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 12 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط ester
    tvm خیلی تند رفتی!! همه این طوری نیستن نه همه اقایون مثل هم هستن نه همه دختر ها والله من که دخترم تا به حال تو چشم هیچ پسری به عمد نگاه نکردم شاید جایی سرمو بلند کردم یا خواستم جای دیگه ای رو نگاه کنم یک دفعه و نخواسته چشمم افتاده باشه به پسری ولی به عمد هیچ وقت نگاه نکردم...پس من نقیض حرف شما هستم!!!! چه برسه یه اینکه بخوام متلک بگم !!!! خدا اون روزو نیاره که یک دختر این قدر خوار بشه و به ذلالت بیافته که به پسری متلک بپرونه زمانه ما که میگفتن اگه رفتار یک دختر مناسب باشه حتی پسر هم بهش متلک نمیپرونه ما به دنبال رفتاری بودیم که پسر ها هم بهمون خدای نکرده تیکه نندازن یا جلب توجه نکنیم یا اگه هم جای چیزی شنیدیم کر و کور باشیم و به روی مبارکمون نیاریم نه اینکه خودمون تیکه بندازیم و چشم چرونی کنیم!!!!
    زمونه عوض شده متاسفانه بعضی جوونا بد بخت شدن! اون موقع پسر های این شکلی هم منع میشدن و ببخشید ولی بهشون میگفتیم اراذل!!!! وای به حال دختر ها!!! بد بخت به اون خونواده ای که همچین دختری نصیبش بشه!

    اما من خودم شکل طرف مقابل برام (واقعا)مهم نیست ..اگه شکل خیلی معمولی داشته باشه ولی رفتارش محجوب باشه و فهمیده باشه شعور زندگی کردن داشته باشه با منت باهاش ازدواج میکنم و لی اگه تو شکل و هیکل تک هم باشه اما از لحاظ اخلاقی در سطح پایینی باشه هیچ وقت همچین حماقتی نمیکنم.

    خیلی کامل و عالی گفتی استار جون، ممنون که کمکم کردی!
    من نمی فهمم چرا همه دخترهای ایرانی رو با 4 تا ارازل اوباش بی خانواده و بی آبرو و بی کار با سطح تحصیلات و شعور و فرهنگ پایین مقایسه میکنن و میگن دخترا عاشق پسرای خوشکلن، میفتن دنبالشون و بهشون متلک میگن!!
    من چون نه این گونه دختران مذکور رو درک میکنم، نه با فردی شبیهشون آمد و شد چندانی داشته ام، نمیتونم بگم چی فکر میکنن و چی تو سرشونه!
    آخه واقعا فکر میکنم چهره اگر کمی به دل بشینه کافیه، چون بعد از مدتی کاملا عادی میشه و مسائل مهمتر و جدی تری جاشو میگیره. اصلا نمیشه با پسر زیبا با سیرت زشت زندگی کرد، مگه مثلا میخوان فقط قابش کنن بزارنش تو تاقچه نگاهش کنن که خوشکل باشه؟!!!!! زندگی شوخی نیست، اونایی که اینطورین، فکر میکنن شوخیه، خودشون هم شوخی هستن، آیندشون هم کاملا قابل حدس زدنه، نمونه های زیادیش رو اطرافمون دیدیم و براشون متأسف شدیم!!!...
    خب، حالا خدا رو شکر می بینید که دختر عاقل و فهمیده هم پیدا میشه!!

  2. کاربر روبرو از پست مفید tak-bo'di تشکرکرده است .

    tak-bo'di (جمعه 11 اردیبهشت 88)

  3. #42
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 اردیبهشت 88 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1387-5-31
    نوشته ها
    428
    امتیاز
    6,511
    سطح
    52
    Points: 6,511, Level: 52
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    80

    تشکرشده 79 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    سلام
    خب دختر خوب داريم‏
    بد هم داريم
    بالاخره چي شد؟ پسر زشت يا خوشگل؟
    اصلا عموما چي فكر مي كنيد؟
    اگه شما قيافتون معمولي باشه چي؟
    خوشگل باشه چي؟
    ظاهر چقدر تاثير داره؟
    نفهميدم بالاخره چي شد؟ البته واضحه اكثر خاونما قيافه ي معمولي رو مي پسندن اما مسئله ظاهر خودشون چطوره؟ اونوقت بهتر ميشه به افكار خانوما پي برد!
    موفق وشاد باشيد.
    ياعلي

  4. #43
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 بهمن 90 [ 14:24]
    تاریخ عضویت
    1387-5-17
    نوشته ها
    253
    امتیاز
    5,546
    سطح
    47
    Points: 5,546, Level: 47
    Level completed: 98%, Points required for next Level: 4
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    56

    تشکرشده 58 در 39 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط mke
    سلام
    خب دختر خوب داريم‏
    بد هم داريم
    بالاخره چي شد؟ پسر زشت يا خوشگل؟
    اصلا عموما چي فكر مي كنيد؟
    اگه شما قيافتون معمولي باشه چي؟
    خوشگل باشه چي؟
    ظاهر چقدر تاثير داره؟
    نفهميدم بالاخره چي شد؟ البته واضحه اكثر خاونما قيافه ي معمولي رو مي پسندن اما مسئله ظاهر خودشون چطوره؟ اونوقت بهتر ميشه به افكار خانوما پي برد!
    موفق وشاد باشيد.
    ياعلي

    سلام
    ممنون tak'bodi از لطفت
    mk در جواب سئوال شما باید بگم من خودم از لحاظ ظاهر(حمل بر خودستایی نشه) هیچ کم و کاستی ندارم که هیچ ببخشید ولی به گفته دیگران بسیار هم زیبا هستم:Dدانشجو مهندسی هم توی یکی از بهترین دانشگاه های ایران هستم (جزء 4 دانشگاه برتر کشور هست)(منظورم اینه تحصیلات هم دارم یک بعدی نیستم در سایر زمینه ها هم فعالیت دارم ورزشی و هنری و درسی و .....)ولی برای ازدواج شکل یک پسر اصلا برام مهم نیست خصوصیات اخلاقی مهمه و اینکه بتونیم همدیگرو(نه فقط اون منو یا فقط من اونو)هم من هم اون به خوبی درک کنیم حرف همو بفهمیم زندگیمون به خاطر مسائل پوچ و بی ارزش و خاله زنکی لج و لج بازی نشه..در ارامش باشیم.

  5. #44
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 مهر 88 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1387-6-04
    نوشته ها
    110
    امتیاز
    4,960
    سطح
    45
    Points: 4,960, Level: 45
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 190
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    73

    تشکرشده 108 در 28 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    زمانی فکر میکردم دوست دخترم زیباترین گل دنیاست.اما او هم گلی بود مانند سایر گلهای زیبا.از او زده شدم.تصمیم گرفتم به گلستان بروم و نه یک گل که دسته گلی زیبا داشته باشم.
    با دخترکان زیبای زیادی دوست شدم.اما انگار آنها از گل من چیزی کمتر داشتند.که مرا ارضا نمیکرد.
    و آن عمر و عشقی بود که من وگلم به پای هم ریخته بودیم.

  6. #45
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 مهر 88 [ 15:30]
    تاریخ عضویت
    1387-9-27
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    3,056
    سطح
    34
    Points: 3,056, Level: 34
    Level completed: 4%, Points required for next Level: 144
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 1 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    در كل براي بيشتر دخترا قيافه خيلي مهمه!!
    مثلا قراره ي عمر با اون باشه!
    و همه انسانها از زيبايي خوششون مياد و ميخوان زيبا و خوشگل باشن كسي هم اگه بگه نه!
    ي دروغ گوي واقعيه!
    من خودم تجربه داشتم و ديدم كه خانم ها اگه ي پسر خوشگل ازشون تقاضاي دوستي بكنه خيلي راحت تر قبول ميكنن تا ي پسر عادي!
    البته خوشگل بودن هم برا بعضي پسرا دردسر هم داره شايد براتون اين سخنم مضحك بياد ولي هستش!

  7. کاربر روبرو از پست مفید activeboy تشکرکرده است .

    activeboy (دوشنبه 09 شهریور 88)

  8. #46
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 06:24]
    تاریخ عضویت
    1388-1-17
    نوشته ها
    10
    امتیاز
    2,850
    سطح
    32
    Points: 2,850, Level: 32
    Level completed: 67%, Points required for next Level: 50
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    5

    تشکرشده 5 در 3 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    ester:
    حرفای خواهرم قبول
    اما شاید شما از خانواده فهیم و مذهبی هستین و خودتون هم چشم چرون نیستین البته ببخشید که از این واژه استفاده کردم ولی دیکه این کلمه هم رایج شده برا دخترا چون واقعا بعضیاشون چشم چرونن . والا من از وقتی که چشم به بیرون باز کردم متلک میشنوم و یا رفتار زشت بعضی دخترا اذیتم میکنه ولی در کل نمیدونم نظر کدوممون تجربه اکثریته

    البته خوشگل بودن هم برا بعضي پسرا دردسر هم داره شايد براتون اين سخنم مضحك بياد ولي هستش!
    ایول اینو قبول دارم
    اما باور کنین بیشتر ملاک دخترا قیافه است و بس
    خودتون هم میدونین که دختری پسری رو ببینه قبل از اینکه با اخلاقش آشنا باشه چطور میخواد بستجه که خوش اخلاقه یانه!؟؟
    در اولین برخورد این شکل ظاهریه که جلب توجه میکنه و مرحله بعدی یعنی سنجش خلق و خوی بوسیله حرف زدن و اینا

  9. #47
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 22 آذر 88 [ 22:18]
    تاریخ عضویت
    1387-9-24
    نوشته ها
    174
    امتیاز
    3,411
    سطح
    36
    Points: 3,411, Level: 36
    Level completed: 41%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    98

    تشکرشده 100 در 62 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    چندین مرتبه اومدم توی این تاپیک و خواستم بنویسم اما ..........آره...چرا دروغ!؟........همه انسان ها زیبایی رو دوست دارن.......از هر نوعیش.....هر کسی هم که بگه نه!.........دروغ گفته.....دخترها هم مستثنی نیستند........جالبه که حتی دخترهایی که به اصطلاح قیافه خوبی ندارند هم........دوست دارن که با یه پسر زیبا و خوش تیپ و .......باشند!........بارها دیدم دخترهایی(زن هایی!) رو که دستشون توی دست دوست پسرشون یا شوهرشون! ..........بوده....اما به شدت با حرکات چشم و ایما و اشاره..........حتی علامت میدادن!........دیگه چه برسه به دختری که مجرد بوده و.........نمیخام بگم که زیبایی یه پسر براش دردسر هست.....بستگی داره به خودش و شرایط.....حتی میتونه یه امتیاز بزرگی هم باشه........:cool:

  10. #48
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 اردیبهشت 88 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1387-5-31
    نوشته ها
    428
    امتیاز
    6,511
    سطح
    52
    Points: 6,511, Level: 52
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    80

    تشکرشده 79 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    سلام
    ادامه بدید!
    داره به نتیجه ی دلخواه من میرسه! البته نتیجه هرچی باشه من قبول می کنم اما دلم می خواست اینطوری تموم بشه! هرچند الان برای نتجه گیری زوده!
    موفق و شاد باشید.
    یاعلی

  11. #49
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 مرداد 88 [ 16:57]
    تاریخ عضویت
    1388-2-09
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    2,810
    سطح
    32
    Points: 2,810, Level: 32
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 90
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    اون چیزی که من بیشتر دیدم وشنیدم این بوده که برای یه دختر (البته دختری که به بلوغ فکری لازم رسیده) قیافه طرف مقابل چندان اهمیتی نداره یعنی تو الویت های بعدی قرار میگیره و بیشتر خود طرفه که براش مهمه .................................به نظر من زیبایی یه پسر برای همسر آیندش میتونه مشکل ساز بشه ...دوستی داشتم که قیافه خوشگلی داشت و موهاش بور بود و چشمای سبزی هم داشت این دوست من با یه دختر آشنا شده بود و حتی قرار داشتن با هم ازدواج هم کنن (دوستم با مادر دختره هم صحبت کرده بود) ولی دختره تحمل این که این دوست من حتی موهاش رو شونه کنه و حالت بده رو نداشت و حتی به لباساش هم گیر میداد که مبادا این دوست ما خوشتیپ بشه آخر سر هم هم دوست من خسته شد هم این دختره و دیگه رابطشون تموم شد

  12. #50
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 آذر 91 [ 09:19]
    تاریخ عضویت
    1387-10-07
    نوشته ها
    4,075
    امتیاز
    23,640
    سطح
    94
    Points: 23,640, Level: 94
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 710
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    16,488

    تشکرشده 16,568 در 3,447 پست

    Rep Power
    428
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    پسر آدم و شايد يك كم مهمتر از آن يك انسان . قيافه اصلا مهم نيست و اگر دختري به قد و قامت و قيافه اهميت بدهد قطعا به مشكلات زيادي هم شايد و مي گويم شايد بر بخورد ولي اگر يك انسان با معيارهاي اخلاقي و انساني درست را انتخاب كنيد حال با هر قيافه اي مطمئنا خوشبخت هم مي شويد


 
صفحه 5 از 7 نخستنخست 1234567 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دست دادن دختر به پسر عمو و پسر خاله ها
    توسط Amir ali1234 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 فروردین 97, 12:35
  2. تیکه انداختن پسرم وسط کلاس درس...بازیگوشی بی اندازه پسرم
    توسط آرام دل در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 18 مهر 93, 00:57
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  4. علاقه ی شدید پسر به پسر از نوع دیوانه وارش
    توسط hadimoradi38 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 10:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.