به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: شما خانوما که ازدواج کردین دوست داشتین مردتون چه طوری ب

رأی دهندگان
12. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • زیبا

    1 8.33%
  • معمولی

    9 75.00%
  • متوسط به پایین(چون کسی زشت نمی خواد)

    2 16.67%
  • اصلا مهم نیست چیزای دیگه ای برام اهمیت دارن.

    0 0%
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 66

Threaded View

  1. #15
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 08 اردیبهشت 88 [ 20:26]
    تاریخ عضویت
    1387-9-12
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    3,558
    سطح
    37
    Points: 3,558, Level: 37
    Level completed: 39%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    9

    تشکرشده 12 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: پسر زشت یا خوشگل؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط ester
    tvm خیلی تند رفتی!! همه این طوری نیستن نه همه اقایون مثل هم هستن نه همه دختر ها والله من که دخترم تا به حال تو چشم هیچ پسری به عمد نگاه نکردم شاید جایی سرمو بلند کردم یا خواستم جای دیگه ای رو نگاه کنم یک دفعه و نخواسته چشمم افتاده باشه به پسری ولی به عمد هیچ وقت نگاه نکردم...پس من نقیض حرف شما هستم!!!! چه برسه یه اینکه بخوام متلک بگم !!!! خدا اون روزو نیاره که یک دختر این قدر خوار بشه و به ذلالت بیافته که به پسری متلک بپرونه زمانه ما که میگفتن اگه رفتار یک دختر مناسب باشه حتی پسر هم بهش متلک نمیپرونه ما به دنبال رفتاری بودیم که پسر ها هم بهمون خدای نکرده تیکه نندازن یا جلب توجه نکنیم یا اگه هم جای چیزی شنیدیم کر و کور باشیم و به روی مبارکمون نیاریم نه اینکه خودمون تیکه بندازیم و چشم چرونی کنیم!!!!
    زمونه عوض شده متاسفانه بعضی جوونا بد بخت شدن! اون موقع پسر های این شکلی هم منع میشدن و ببخشید ولی بهشون میگفتیم اراذل!!!! وای به حال دختر ها!!! بد بخت به اون خونواده ای که همچین دختری نصیبش بشه!

    اما من خودم شکل طرف مقابل برام (واقعا)مهم نیست ..اگه شکل خیلی معمولی داشته باشه ولی رفتارش محجوب باشه و فهمیده باشه شعور زندگی کردن داشته باشه با منت باهاش ازدواج میکنم و لی اگه تو شکل و هیکل تک هم باشه اما از لحاظ اخلاقی در سطح پایینی باشه هیچ وقت همچین حماقتی نمیکنم.

    خیلی کامل و عالی گفتی استار جون، ممنون که کمکم کردی!
    من نمی فهمم چرا همه دخترهای ایرانی رو با 4 تا ارازل اوباش بی خانواده و بی آبرو و بی کار با سطح تحصیلات و شعور و فرهنگ پایین مقایسه میکنن و میگن دخترا عاشق پسرای خوشکلن، میفتن دنبالشون و بهشون متلک میگن!!
    من چون نه این گونه دختران مذکور رو درک میکنم، نه با فردی شبیهشون آمد و شد چندانی داشته ام، نمیتونم بگم چی فکر میکنن و چی تو سرشونه!
    آخه واقعا فکر میکنم چهره اگر کمی به دل بشینه کافیه، چون بعد از مدتی کاملا عادی میشه و مسائل مهمتر و جدی تری جاشو میگیره. اصلا نمیشه با پسر زیبا با سیرت زشت زندگی کرد، مگه مثلا میخوان فقط قابش کنن بزارنش تو تاقچه نگاهش کنن که خوشکل باشه؟!!!!! زندگی شوخی نیست، اونایی که اینطورین، فکر میکنن شوخیه، خودشون هم شوخی هستن، آیندشون هم کاملا قابل حدس زدنه، نمونه های زیادیش رو اطرافمون دیدیم و براشون متأسف شدیم!!!...
    خب، حالا خدا رو شکر می بینید که دختر عاقل و فهمیده هم پیدا میشه!!

  2. کاربر روبرو از پست مفید tak-bo'di تشکرکرده است .

    tak-bo'di (جمعه 11 اردیبهشت 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دست دادن دختر به پسر عمو و پسر خاله ها
    توسط Amir ali1234 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 فروردین 97, 12:35
  2. تیکه انداختن پسرم وسط کلاس درس...بازیگوشی بی اندازه پسرم
    توسط آرام دل در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 20
    آخرين نوشته: جمعه 18 مهر 93, 00:57
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 خرداد 92, 09:21
  4. علاقه ی شدید پسر به پسر از نوع دیوانه وارش
    توسط hadimoradi38 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 آبان 90, 10:09

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:03 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.