نگار جان سلام
دوست من اگه کار کردن و کمک کردن و در کنارش در مسائل شغلی بودن تورو اذیت می کننه واین احساس بد که فکر می کننه وظیفه ی توست چرا ادامه می دی ؟ ویا چرا اصلا" در پی تغییر دادن اونی این خوبه که کمک کنیم دیگران رفتار بد گذشته رو بهبود ببخشند و یا بهتر بشن ولی اگر نشد چون می خواهیم کمتر اذیت بشیم پس کمی خودمون رو تغییر می دیم این که دیگه شدنیه ؟ بهترین فرصت برای شناخت همسرت در اختیارته پس خوب استفاده کن .ازدواج یعنی بلوغ و تحول هر کسی ممکنه در سنی خاص به این بلوغ برسه امیدوارم واقعا" به اون رسیده باشی وگرنه سعی کن متحول بشی و آماده شروع یک راه پرفرازو نشیب و دراز با منظرهای شمالی و یا گاهی کویری .
اون مدینه ی فاضله ای که در تصور هر جوانی برای متاهلی هست که بسیار زیبا هم هست یه قسمتهایی رمانتیک و شاعرانه و البته دست نیافتنی هست پس با واقعیت ها آشنا بشیم تا راحت تر و زیبا تر ادامه بدیم .
موفق باشی







علاقه مندی ها (Bookmarks)