سرکار خانم آرزو و عرقان و سنگ تراشان به این سروده مولوی بنگرید،بدک نیست . . . .
ما درون را بنگریم و حال را
نی برون را بنگریم و قال را
ما=همه ما؛
تشکرشده 926 در 486 پست
سرکار خانم آرزو و عرقان و سنگ تراشان به این سروده مولوی بنگرید،بدک نیست . . . .
ما درون را بنگریم و حال را
نی برون را بنگریم و قال را
ما=همه ما؛
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)