هر کس مسول کار خودشه به نظر من شما به اون خانم ابراز علاقه نکنید {کلامی.چشمی.حسی}خودش می فهمد علاقه اش یک طرفه است و زندگیش به روال عادی بر میگردد.
تشکرشده 55 در 39 پست
هر کس مسول کار خودشه به نظر من شما به اون خانم ابراز علاقه نکنید {کلامی.چشمی.حسی}خودش می فهمد علاقه اش یک طرفه است و زندگیش به روال عادی بر میگردد.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)