سلام واقعا نمی دونم علاقه ی خودم و به یکی از همکلاسیام چه جوری بیان کنم؟
نکته مهم اینه که نمی خوام اون انگشت نما به خاطر من بشه
تشکرشده 113 در 55 پست
سلام واقعا نمی دونم علاقه ی خودم و به یکی از همکلاسیام چه جوری بیان کنم؟
نکته مهم اینه که نمی خوام اون انگشت نما به خاطر من بشه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)