اینکه این همه بی هیچ توقعی وقت خودتون رو در اختیار اعضای تالار میگذارید، واقعا جای تشکر و ستایش هست.
فکر می کنم متوجه شده باشد که نظرات دوستان تقریبا شبیه هم هست، پس برون نمایی شما در تالار از دید خیلی ها همین است که میبینید و این کار شما را در تجریه و تحلیل رفتار خود آسان تر می کند...
نظر شخصی بنده جدا از تأیید صحبت های دوستان، این است که شما در اکثر تاپیک هایی که وارد شده اید، جنجال و آشوب به پا شده و گاهی شرکت کنندگان از بحث اصلی خارج و مشغول یه دفاع از شخصیت خود، توجیه اعمال خود و حتی هم جنس های خود که حضور ندارند!، اشده اند. به عقیده من تمامی این روند به صورت ناخودآگاه و تدافعی در مقابل سخنان شاید تهاجمی شما انجام می شود و باعث میشود که تالار از حالت همفکری و همدردی به میدان کارزار تبدیل شود، گاها به نتیجه مساعد نرسد و حتی صحت حرف های شما در آن موقعیت خاص که اعصاب افراد متشنج است، اثبات شود! و این گونه است که بحث همچنان ادامه می یابد، بحثی که شاید در حالت طبیعی اصلا نیازی به آن نباشد.
پیشنهاد بنده این است که اگر همیشه به همین حالت ملایم و با آرامشی که الان در این تاپیک حضور دارید، در بحث ها شرکت کنید، هم خدا راضی خواهد بود، هم بنده خدا !!!
ببخشید اگر صریح گفتم.
امیدوارم مثل همیشه موفق و پرانرژی باشید.







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)