RE: یک آبجی بزرگتر میخوام
ثمین جان سلام
ببینم تو هیچ فکر کردی اسمت چقدر قشنگه؟!
واقعا" شرمنده ام کردی .از لطفت خیلی خیلی ممنونم و از اینکه برای زن داداش من و بقیه مریضا دعا کردی باز هم ممنونم امیدوارم خدای خوب دعات رو مستجاب کنه و مشکلات همه رو حل کنه.ان شاء الله
آبجی کوچیکه تو چرا انقدر خودتو عذاب میدی و نا امیدی ؟مگه نمی دونی ناامیدی از گناهان کبیره اس ؟ تو که خودت گفتی خدا بزرگه و فدرتمند پس چرا برای خودت هم ازش کمک نمی خوای؟ائمه ما هم نماینده های خدا روی زمین اند صبور و مهربونن یعنی اگه غیر از این بود که مقام والای امامت رو نداشتن!اونا برای ارشاد و کمک به بنده های خدا اومدن .گلم ازشون خجالت نکش و درد دلت رو بهشون بگو.مطمئن باش این بهترین راه حل مشکله.در ضمن من که هنوز نمیدونم حرف دل تو چیه .وقتش نشده که بگی از آبجی های بزرگت چی میخوای؟
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و جعلنا من اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه
علاقه مندی ها (Bookmarks)