سلام به همه دوستهاي خوشبختمو سلام وتشكر خاص به جناب مدير كه با كمكتون تونستم خوشبختي رو از لا به لاي برگهاي غبار گرفته زندگيم پيدا كنم ببينم و درك كنم اين احساس قشنگ رو مديون شما و دوستانم در اين تالار هستم تاشقايق هست زندگي بايد كرد
![]()
تشکرشده 83 در 56 پست
سلام به همه دوستهاي خوشبختمو سلام وتشكر خاص به جناب مدير كه با كمكتون تونستم خوشبختي رو از لا به لاي برگهاي غبار گرفته زندگيم پيدا كنم ببينم و درك كنم اين احساس قشنگ رو مديون شما و دوستانم در اين تالار هستم تاشقايق هست زندگي بايد كرد
![]()
neda-ghazal (شنبه 04 اسفند 86)
تشکرشده 3 در 2 پست
سلام
ممنونم از خوش آمد گويي تون . و از اين كه عضو اين انجمن شدم واقعا خوشحالم.و احساس خوشبختي بيشتري دارم.
nasibe (سه شنبه 27 دی 90)
تشکرشده 123 در 56 پست
با سلام از مطالب قشنگتون يه دنيا ممنون منم واقعاً خوشبختم البته خودمو خوشبخت ترين زن دنيا ميبينم چون عاشق همسرم هستم اونم همينطور خدا رو شكر.راستي بچه ها من بعد از 4 ماه مامان ميشم،مامان يه دختر ناز.اميدوارم همه موفق و خوشبخت باشند.
samanins_62 (یکشنبه 05 اسفند 86)
تشکرشده 691 در 187 پست
آری...
خوشبختی
خوشبختی حالا و اینجاست
فردا نیست
دور نیست
دیروز نیست
نگاه کن!
خوشبختی شکوه صبح است
همین صبح که چشم باز میکنی :D
موفق باشید![]()
![]()
![]()
psy133 (سه شنبه 27 دی 90)
تشکرشده 303 در 128 پست
سلام به همه ی هم تالاری های خوشبخت ...شاد و سر زنده خودم
توی این دوره زمونه واویلا دیدن این همه آدم که احساس خوشبختی می کنند آدم رو هیجان زده و فوق العاده خوشحال می کنه.
خوشبختی درونیه...هرکسی که از درون و در ذهن خودش خوشبخت باشه هیچ وقت این احساس زیبا رو از دست نمی ده و کسی هم که دنبال خوشبختی در بیرون می گرده هیچ وقت اونو پیدا نمی کنه...
من هم احساس خوشبختی می کنم چون سرمایه هایی دارم که بهشون می بالم ..سرمایه هایی ماندگار و دوست داشتنی....
سلامتی
خانواده ای خوب و مهربان
دوستای خیلی خوب
سرمایه های روحی و معنوی و....
امیــــــــدوارم ....همیـــــــــــشه ...خوشبـــــــــــخت باشید
zeinab (سه شنبه 27 دی 90)
تشکرشده 6 در 2 پست
من اشتباهي نيامدم !
چون آمده ام تا خوشبخت باشم .
اصلا به دنيا آمدم تا خوشبخت شوم .تاكامل شوم .تا گلهاي خوشبختي را كه از قبل برايم كاشته شده بود بچينم وراهم را ادامه دهم .اگر به اين تالار وارد شدم به اين دليل است كه گلهايي كه به خواست او و بدست شما برايم چيده شده بردارم و بروم .
من اشتباهي نيامدم !
نيكي (سه شنبه 27 دی 90)
تشکرشده 37,361 در 7,159 پست
سلام نیکی
خوش آمدی ...
خوشحالم در بدو عضویتت در تالار گفتمان همدردی ، اسم خودت را در فهرست خوشختان ثبت کردی...
امیدوارم در پناه حق همیشه خوشبخت بمانید....![]()
مدیرهمدردی (سه شنبه 27 دی 90)
تشکرشده 79 در 55 پست
نازنينم نازنينم چه دعا بهتر از اين خنده ات از ته دل گريه ات از سر شوق نبود هيچ غروبت غمگين
بياييد براي خوشبختي هم دعا كنيم
merka (چهارشنبه 08 اسفند 86)
تشکرشده 79 در 55 پست
samanins_62 عريز تبريك ميگم يكم بهت حسوديم شد چون تو از من خوشبخت تري انشاءالله به سلامتي و مباركي يه دختره خوشگل ناز ماماني به دنيا بياري كه بتونه با تمام وجودش خوشبختي رو لمس كنه
merka (سه شنبه 27 دی 90)
تشکرشده 1,965 در 675 پست
[align=justify]
نجوآیی آشنا و غريب در تو مي دمد ـ مرموزي آن وجودت را از هم مي درد ـ ياد گذشته اي دور افتاده اي ـ در خيالت دلتنگ بر باد رفته اي عزيز مي شوي ـ قطره اي اشك سرد بر روي گونه ي آتشين تو مي لغزد ـ غم چون گرگي زوزه كشان در سر تا سر وجودت مي پيچد ـ بر دشت هاي جانت آتش مي زند ـ از پاي افتاده اي ـ مي خواهي تا ابــــد بماني ، بدون هيچكس...بدون آن بربادرفته ي عزيز...
[/align]
[align=justify]
حتما بعد از خوندن اين متن مي گيد خب اين چه ربطي به خوشبختي داشت ؟!!!
راستش خودم هم نمي دونمولي شايد به خاطر اينكه من يه خوشبخته دلتنگم اين حرفا رو اينجا زدم ................ خدا به حق پنج تن شفا بده انشا ءالله
[/align]
erfan25 (دوشنبه 03 تیر 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)